Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Misschien een beetje bot gezegd maar dan wacht je tot de eerst volgende prijsverhoging op 1 juli en dan kun je altijd nog je huidige contract opzeggen.
    Ja zeg, nou wordt het nog mooier.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
      Zou je 's een keer stoppen met dat gemekker... ? Of anders je diensten aanbieden aan Delta als je het allemaal zo veel beter weet... Of definitief overstappen naar KPN of Ziggo... Of echt naar de andere kant van de maan...
      Dit is geen gemekker, maar een keihard feit. De glasvezelklanten van Caiway en Delta ergeren zich kapot aan de laksheid waarmee de problemen op het nieuwe platform worden opgelost.

      Reageer


      • #63
        Delta probeert klanten zand in de ogen te strooien. Nu opeens gratis Film 1 als je ook mobiel afneemt. Het lijkt steeds meer te gaan om de geldstroom te vergroten zonder het product wat rammelt aan alle klanten te verbeteren.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Het lijkt steeds meer te gaan om de geldstroom te vergroten zonder het product wat rammelt aan alle klanten te verbeteren.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 May 2020, 15:41.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Koeba

            En in plaats van EQT te raken waar het echt telt door over te stappen, gewoon blijven bij zo'n ballentent...
            ik heb geen andere keuze.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              ik heb geen andere keuze.
              Zover ik weet toch ook ?

              https://www.heldenvan.nu/televisie/
              https://www.online.nl/televisie/
              https://www.solcon.nl/particulier/televisie/solcon-tv/
              Laatst bewerkt door driepinter; 11 May 2020, 19:04.

              Reageer


              • #67
                Helden van nu is bij ons niet verkrijgbaar.
                online en Solcon zijn verre van alternatieven. Dan ga je van de regen in de drup.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  ik heb geen andere keuze.
                  Dat hoor ik vaker.

                  Reageer


                  • #69
                    Ik klaag niet meer

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Helden van nu is bij ons niet verkrijgbaar.
                      online en Solcon zijn verre van alternatieven. Dan ga je van de regen in de drup.
                      Er zijn alternatieven, maar ze staan je niet aan.

                      Reageer


                      • #71
                        Misschien zijn geen goede alternatieven?

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Er zijn alternatieven, maar ze staan je niet aan.
                          Als je nog slechtere alternatieven bedoelt dan heb je gelijk.

                          Reageer


                          • #73
                            Gelukkig kan ik kiezen voor Ziggo, maar niet iedereen die Delta klant is heeft deze mogelijkheid. Ziggo is zeker niet goedkoop en staat momenteel ook aardig stil met de aanwas van nieuwe HD zenders, maar wat ik zie van die Mediabox Next, dan is Delta daar lichtjaren van verwijderd met zijn DIT.

                            Reageer


                            • #74
                              Afgelopen maand zijn er bij mij in de wijk werkzaamheden verricht aan de wijkkast maar mijn upload is nog steeds 30Mbps i.p.v. de beloofde 100Mbps.
                              Als klap op de vuurpijl werd ik vandaag gebeld of ik naast internet en TV niet nog meer diensten wilde afnemen bij Delta!
                              Ik heb de aardige mevrouw fijntjes uitgelegd dat ik niks meer bij Delta ga afnemen totdat ze leveren waar ik voor betaal...

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door flavio Bekijk bericht
                                Afgelopen maand zijn er bij mij in de wijk werkzaamheden verricht aan de wijkkast maar mijn upload is nog steeds 30Mbps i.p.v. de beloofde 100Mbps.
                                Welk modem heb je, wit of zwart? Zwart betekent dat je een nieuw modem nodig hebt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X