Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    Maar hoe nu verder ??
    Delta plaatst vanwege de corona-crisis geen nieuwe modems, wat best begrijpelijk is.
    Meer informatie is er niet, je moet het er maar mee doen.

    Mijn vraag is nu: wanneer gaat Delta openheid van zaken geven ??

    Delta plaatst ze toch nooit. Ze sturen ze gewoon op. Dat kan ook tijdens de corona-crisis toch?! Mijn upload komt met de 3940 in ieder geval amper aan de 20

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

      Delta plaatst ze toch nooit. Ze sturen ze gewoon op.
      dat was vroeger.
      nu wordt een nieuw Sagemcom modem door een monteur van Delta geplaatst, samen met een nieuw filter op het AOP.

      Reageer


      • #4
        Je kunt op diverse forum items lezen wat de stand van zaken is.
        Het verdere uitrollen van de hogere uploads loopt vertraging op. Deels door invloed van de corona-restricties.
        Zit nu naar de persconferentie te kijken en begrijp volkomen dat ook Delta hun handen niet (verder) wil branden om concrete toezeggingen te doen.

        Verder hebben we allemaal internet en kunnen doen/volgen wat de laatste maanden deden.
        Iets meer begrip voor de situatie lijkt me op zijn plaats.

        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
          Verder hebben we allemaal internet en kunnen doen/volgen wat de laatste maanden deden.
          Iets meer begrip voor de situatie lijkt me op zijn plaats.
          Komt dat begrip niet van 2 kanten?

          Juist alle werkzaamheden gaven de klanten de indruk dat we op de goede weg zaten. Het mailtje met de verhoging van de upload bevestigde dat alleen.

          Daarom vind ik het echt een drogreden de Corona de schuld te geven van het niet kunnen realiseren van die verhoging.

          We hebben inderdaad allemaal internet.
          Maar op die Website werd met geen woord gerept over het niet gaan halen etc.
          Ook geeft je de Website totaal geen zicht of je woonplaats/wijk "klaar" is of niet.

          Nee, Delta kan ea zich aantrekken en staat in zijn hemd voor de buitenwereld, waar met vele bombarie de snelste Upload van KabelNederland werd aangekondigd.
          .
          De zoveelste herhaling van zetten. Oook met DIt, ook met digitale tv etc. wordt niet geleverd wat men beloofde.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 31 Mar 2020, 20:43.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            Iets meer begrip voor de situatie lijkt me op zijn plaats.
            Voor die situatie heb ik zeker begrip, maar voor het verlagen van de upload van 25Mbps naar 20Mbps heb ik absoluut geen begrip.
            Vooral ook omdat hier na talloze vragen geen antwoord of verklaring voor wordt gegeven.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Je kunt op diverse forum items lezen wat de stand van zaken is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                misschien kan Delta het boetekleed aantrekken en publiekelijk excuses maken.
                Ik denk dat we dat niet meer mee gaan maken Fred.

                Reageer


                • #9
                  Misschien is dit niet zo eenvoudig dan dat het lijkt. Per regio/wijk is waarschijnlijke ander servicepersoneel bezig of bezig geweest.
                  Door genoemde corona-restricties kan het (originele) schema in de soep gelopen zijn.

                  Je moet ook niet vergeten dat de levertijden van apparatuur uit de hand gaan lopen vanwege het virus.
                  Een heleboel ICT onderdelen, waaronder modems, zijn steeds lastiger op voorraad te vinden.

                  Maar vraag je maar af..: "Maar hoe nu verder?...." Ons leven hangt gelukkig niet af van dat beetje upload snelheid die er wat later aan gaat komen.

                  Prettige avond en beterschap.


                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                    .
                    De zoveelste herhaling van zetten. Oook met DIt, ook met digitale tv etc. wordt niet geleverd wat men beloofde.....
                    Ze staan niet voor schut bij Kassa, M of Op1 en dergelijke bulshit programma's, dus dat valt wel mee :-)
                    De grootste (en misschien wel de meeste) 'klagers' zitten hier op het forum en dat is maar een fractie van de Deltaklanten.

                    Anyway...puzzel/strijd vrolijk verder!!
                    Ik verbaas me slechts....:-)
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11


                      https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/vaa...nnen~a95780dd/
                      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Apr 2020, 09:44.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb wat navraag gedaan, bij mensen die erg betrokken zijn bij het ombouwen naar het NextGen netwerk.
                          Bij ons (westkapelle) zijn alle werkzaamheden al geruime tijd afgerond,maar bij mij geen snelheidsverhoging. Hier staat nog een oude epc3940ad, en deze heeft alleen Docsis3.0.
                          Om nu hogere snelheden aan te kunnen moet er een Docsis3.1 modem geplaatst worden, de nieuwere witte sagecom's. Dit loopt vertraging op.
                          Ook in b.v. Middelburg zijn de werkzaamheden afgerond, maar zitten er nog mensen met een lage upload door het verkeerde modem. Het is dus niet een grote steden tegen dorpen probleem.

                          Voor mij persoonlijk zou het niet moeilijk zijn om een nieuw filter op het AOP te plaatsen. Het zijn F-connectors, geen rocketscience, en waarschijnlijk voor meer mensen op dit forum geen probleem. Nu geldt dit natuurlijk niet voor iedereen, en omdat Delta niet van een afstand kan zien of je wel of niet de boel fatsoenlijk kan aansluiten hebben ze liever dat er een monteur komt. Die gaat voorlopig nog niet komen, want laten we eerlijk zijn, gezondheid voorop.

                          Sagemcom is Frans, en ook daar is er een behoorlijke lockdown. Als Delta nu nog modems moet binnenkrijgen kan deze vertraging wel eens wat langer duren. Het bestellen in Frankrijk gaat waarschijnlijjk moeizamer, en het produceren, china?, is ook al een probleem.

                          Wat ik wel erg jammer vind, is dat Delta niet gewoon openheid geeft. Het persbericht en de e-mail met verhoging naar de klanten toen, is naar mijn mening, te vroeg, incompleet en te onhandig uitgestuurd.

                          Ik wens iedereen sterkte in deze bijzondere tijden, en laten we rustig afwachten.
                          EPC3940AD

                          Reageer


                          • #14
                            insomniac Met een 3940 250 down 30 Up
                            Dus wel degelijk een verhoging, maar net geen 50.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
                              insomniac Met een 3940 250 down 30 Up
                              Dus wel degelijk een verhoging, maar net geen 50.
                              Ja er is wel een verhoging in veel gevallen, niet bij iedereen. Maar niet de verhoging die werd beloofd, en daar gaat het om.

                              Nu blijkt dit te liggen aan het feit dat veel klanten een oud model modem hebben: de EPC3940AD.
                              Hier werd ook niks over vermeld in de mail die iedereen heeft gehad.
                              Dus alle klanten hadden hoge verwachtingen, en velen werden hierdoor teleurgesteld.
                              Delta had dit duidelijker moeten aangeven aangezien wij wel allemaal betalen voor de geleverde diensten.
                              Als ik betaal voor 50Mbps snelheid, dan wil ik die ook krijgen.
                              Of vind u het bijvoorbeeld normaal als u in de kroeg voor een vol glas betaald, en slechts een half vol glas krijgt? En dit maanden achter elkaar? Terwijl er verderop aan de bar mensen zitten die evenveel betalen en wel een vol glas krijgen?

                              Ik hoop dat Delta toch snel met een oplossing komt. Van mij mogen ze de spullen (nieuw modem en filter) opsturen, dan vervang ik het zelf wel.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X