Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Marc72 Bekijk bericht
    Ik heb dit topic met enigszins krommende tenen gelezen. De kruk zit hem bij mij vooral in de beloftes die worden gedaan en niet worden waargemaakt. Ik maak zelf gebruik van een fiberspeed abonnement. Zoals bekend bij jullie 400Mbps down en volgens de gegevens in "mijn Delta" ongeveer 90Mbp up. Downloadsnelheid haal ik zonder probleem. Upload blijft hangen op 30Mbps.

    ??????En waarom ligt het upgraden van de wijkcentrales stil? Monteurs komen vaak alleen en lopen in mijn optiek geen kans besmet te raken. Van de wijkcentrale zelf loop je ook geen besmettingen op.
    ??????
    Tja.....ik hoop niet dat corona wordt gebruikt door sommige bedrijven om bepaalde projecten even geen doorgang te laten vinden. Terwijl hier in praktijk best een mouw aan te passen is.

    Mvg,
    Marc

    ??
    De reden waarom de upgrades stil liggen is omdat ze juist nu iedereen thuis zit om te werken niet willen dat 1 a 2 dagen lang het internet er af en toe uit ligt tijdens het upgraden van de wijkkasten.

    Bij mij zijn ze begin december dit wezen doen en toevallig had ik juist die week vakantie dus ik zat thuis en had er redelijk veel last van elke keer het internet niet meer deed.
    En nu haal ik gewoon de down en up snelheid die staat aangegeven.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Om die 100Mb upload te kunnen behalen is naast de wijk aanpassing ook nog een nieuw F@ST 3890v3 modem nodig.
      Dat modem heb ik.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door flavio Bekijk bericht

        Dat modem heb ik.
        Dan is de kans groot dat jouw wijk dan nog niet is aangepast volgens mij kom je dan niet verder dan 30Mbps upload.

        Voor zover bekend staat de planning op:

        https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

        Maar die gaat niet verder dan 29 april, dus vraag het gerust aan Delta wanneer je het wilt weten.

        Reageer


        • #49
          Ik heb net weer met Delta Fiber gebeld. Nu werd mij weer wat nieuws verteld, namelijk dat een 100Mbps upload alleen gehaald kan worden in een next generation wijk en dat mijn wijk dat niet is. In mijn wijk zou ik maximaal 50Mpbs upload kunnen halen.

          Op mijn vraag waarom dat niet wordt gecommuniceerd als je het pakket afsluit werd simpel geantwoord dat ik dan maar een klacht moest indienen.
          De termijn waarop in mijn wijk de centrale wordt aangepast konden ze niet aangeven, waarschijnlijk dit jaar!

          Ook een hele discussie dat ik alleen voor de 400Mbps download betaal en dat de upload in mijn pakket standaard 15Mbps is terwijl in de e-mail van eind april duidelijk over 100Mbps upload wordt gesproken (zonder beperking) en op de website van Delta, als ik mijn postcode intyp, ook nog steeds een Flexpakket van 400/100 wordt aangeboden.

          Als ik niet accepteerde dat de upload maar 30Mbps was moest ik maar een andere provider zoeken!

          Mijn conclusie: Delta heeft lak aan haar klanten en maakt misbruik van haar monopolie op de kabel in Zeeland.

          Reageer


          • #50
            in het ene topic, over de verhoging van de upload-snelheid, wordt medegedeeld dat er vanwege corona geen modems worden vervangen.
            in een ander topci, over wifi bellen, wordt gemeld dat het modem is vervangen.

            over communiceren gesproken

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door flavio Bekijk bericht
              Als ik niet accepteerde dat de upload maar 30Mbps was moest ik maar een andere provider zoeken!
              Het overstappen naar een andere provider zal weinig soelaas bieden omdat daar de upload ook niet hoger is dan 30Mbps.

              Je bent natuurlijk wel vrij om (iedere) maand je abonnement aan te passen, lees een stapje terug te zetten zolang jouw wijk nog niet is aangepast.

              Laatst bewerkt door driepinter; 2 May 2020, 20:02.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door flavio Bekijk bericht
                Ik heb net weer met Delta Fiber gebeld. Nu werd mij weer wat nieuws verteld, namelijk dat een 100Mbps upload alleen gehaald kan worden in een next generation wijk en dat mijn wijk dat niet is. In mijn wijk zou ik maximaal 50Mpbs upload kunnen halen.

                Op mijn vraag waarom dat niet wordt gecommuniceerd als je het pakket afsluit werd simpel geantwoord dat ik dan maar een klacht moest indienen.
                De termijn waarop in mijn wijk de centrale wordt aangepast konden ze niet aangeven, waarschijnlijk dit jaar!

                Ook een hele discussie dat ik alleen voor de 400Mbps download betaal en dat de upload in mijn pakket standaard 15Mbps is terwijl in de e-mail van eind april duidelijk over 100Mbps pdf reader upload wordt gesproken (zonder beperking) en op de website van Delta, als ik mijn postcode intyp, ook nog steeds een Flexpakket van 400/100 wordt aangeboden.

                Als ik niet accepteerde dat de upload maar 30Mbps was moest ik maar een andere provider zoeken!

                Mijn conclusie: Delta heeft lak aan haar klanten en maakt misbruik van haar monopolie op de kabel in Zeeland.
                Of vind u het bijvoorbeeld normaal als u in de kroeg voor een vol glas betaald, en slechts een half vol glas krijgt? En dit maanden achter elkaar? Terwijl er verderop aan de bar mensen zitten die evenveel betalen en wel een vol glas krijgen?
                Laatst bewerkt door Inlovelosu; 12 May 2020, 19:54.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Inlovelosu Bekijk bericht

                  Of vind u het bijvoorbeeld normaal als u in de kroeg voor een vol glas betaald, en slechts een half vol glas krijgt? En dit maanden achter elkaar? Terwijl er verderop aan de bar mensen zitten die evenveel betalen en wel een vol glas krijgen?
                  Delta kan de snelheden niet leveren die bij een abonnement horen.
                  Dit was bekend voor uitbraak Coromna.
                  Desondanks werd iedereen van de verhoging op de hoogte gesteld.
                  Soms ligt het alleen aan de vervanging van het modem. Door Corona niet mogelijk m omenteel. Ook dat is een drogreden, want nieuwe klanten worden wel geholpen.

                  Dus Delta Fiber lever of pas je abonnement aan bij de kjlanten die momenteel de beloofde en toegezegde abonnementen niet halen.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Inlovelosu Bekijk bericht
                    Of vind u het bijvoorbeeld normaal als u in de kroeg voor een vol glas betaald, en slechts een half vol glas krijgt? En dit maanden achter elkaar? Terwijl er verderop aan de bar mensen zitten die evenveel betalen en wel een vol glas krijgen?
                    het grootste probleem is (nog steeds) de gebrekkige communicatie.
                    en dan met name het versturen van een email, waarin met volle overtuiging een upload-snelheidsverhoging wordt aangekondigd.

                    ondertussen is Delta weer bezig met het aanpassen van wijkkasten.
                    deze week wordt er hard gewerkt op Schouwen-Duiveland.
                    dus, uiteindelijk komt het heus wel goed
                    Laatst bewerkt door fred44nl; 11 May 2020, 11:13.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                      dus, uiteindelijk komt het heus wel goed
                      Dat is flauwekul, @Fred44nl.

                      Zolang het niet is, zoals beloofd, zullen ze DIE klanten moeten compenseren.



                      Reageer


                      • #56
                        Misschien een beetje bot gezegd maar dan wacht je tot de eerst volgende prijsverhoging op 1 juli en dan kun je altijd nog je huidige contract opzeggen.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Zolang het niet is, zoals beloofd, zullen ze DIE klanten moeten compenseren.


                          en voor welk enorm bedrag dan wel ??
                          reken dat eens voor

                          Reageer


                          • #58
                            Komt er dan een prijsverhoging aan bij Delta? Omdat KPN en Ziggo hun prijsverhoging reeds hebben aangekondigd wil dat toch niet zeggen dat Delta dat ook doet?
                            Delta heeft een achterstand in productontwikkeling ten opzichte van KPN en Delta, van hier tot de andere kant van de maan. Ze kunnen beter eerst eens zorgen hun zaakjes op orde te krijgen.

                            Reageer


                            • #59
                              Vooral DIT is een drama. Dus prijsverhoging kan echt niet.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Komt er dan een prijsverhoging aan bij Delta? Omdat KPN en Ziggo hun prijsverhoging reeds hebben aangekondigd wil dat toch niet zeggen dat Delta dat ook doet? Delta heeft een achterstand in productontwikkeling ten opzichte van KPN en Delta, van hier tot de andere kant van de maan. Ze kunnen beter eerst eens zorgen hun zaakjes op orde te krijgen.
                                Zou je 's een keer stoppen met dat gemekker... ? Of anders je diensten aanbieden aan Delta als je het allemaal zo veel beter weet... Of definitief overstappen naar KPN of Ziggo... Of echt naar de andere kant van de maan...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X