Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Misschien zijn geen goede alternatieven?
    Definieer 'goed'.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      ik heb geen andere keuze.
      Je hebt altijd een keuze. De bandbreedte (super VDSL: KPN/Xs4all/Freedom, max 212Mbit/31 Mbit) blijft waarschijnlijk wel achter op wat je nu tot je beschikking zou moeten hebben. Prijs bij Freedom is EUR45/maand en bij Xs4all/KPN EUR61/maand.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Jul 2020, 21:54.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
        Welk modem heb je, wit of zwart? Zwart betekent dat je een nieuw modem nodig hebt.
        Wit of zwart? Zwart is niet goed? Racisme!

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Je hebt altijd een keuze. De bandbreedte (super VDSL: KPN/Xs4all/Freedom, max 212Mbit/31 Mbit) blijft waarschijnlijk wel achter op wat je nu tot je beschikking zou moeten hebben. Prijs bij Freedom is EUR45/maand en bij Xs4all/KPN EUR61/maand.
          Ja je hebt altijd een keuze, maar als je 3 km van de dsl kast af zit heb je 3mbps down en 1 up, als je geluk hebt.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
            Ja je hebt altijd een keuze, maar als je 3 km van de dsl kast af zit heb je 3mbps down en 1 up, als je geluk hebt.
            Via de lucht kun je ook in Zeeland de aanbieder kiezen die je wilt. ?
            Je kunt straks met de komst van 5G een downloadsnelheid van 4,2Gbps halen via de proxy op je telefoon'(zgn. 'hotspot) of modem/router met 5G mogelijkheid. Die snelheid geldt natuurlijk wel voor de telefoon waar die proxy op actief is. Als je via Wifi gebruik maakt van deze hotspot moet je wel wat bandbreedte inleveren. Ander nadeel is wel dat je, met de huidige beschikbare hardware, binnen twee uur de batterij van je mobiel opstookt en tegelijkertijd bellen geen goed idee is (mijn ervaring via 4G).
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Jul 2020, 00:04.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #81
              Webkabouter
              ??????Die 4,2 Gbps via 5G valt nog erg mee in de praktijk is dit nu maar 225 Mbps.

              https://www.opensignal.com/2020/05/0...g-5g-countries

              Als straks de 26Ghz frequentie gebruikt gaat worden zal dit pas beter gaan.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 4 Jul 2020, 08:23.

              Reageer


              • #82
                Ik heb een wit modem.

                Ik heb net weer een dame van Delta Fiber gesproken en die was verrassend genoeg wel behulpzaam. Ik moet nu een paar uur testen met mijn eigen router afgekoppeld, dus mijn PC rechtstreeks op het Delta modem. Als dit geen verbetering geeft sturen ze een monteur langs.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X