Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Voor wie wat achtergrondinformatie wil lezen hierover, zie dit bericht op Tweakers. #leukerkunnenwehetnietmaken

    Reageer


    • #32
      Edwinb misschien vraag ik wel naar de bekende weg, maar is er enig zicht op een verdere planning m.b.t. het aanpassen van de wijkinstallaties ??

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        Edwinb misschien vraag ik wel naar de bekende weg, maar is er enig zicht op een verdere planning m.b.t. het aanpassen van de wijkinstallaties ??
        Het zal ongetwijfeld niet voldoende zijn voor je vraag, maar er staat weer enige info op :

        https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

        Reageer


        • #34
          Op dit moment is nog niet bekend wanneer de werkzaamheden worden hervat.

          Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

          Zodra er meer bekend is over het hervatten van deze werkzaamheden wordt dit gecommuniceerd via deze pagina: Delta.nl/netwerk.

          Reageer


          • #35
            Ik heb gisteren in al mijn onschuld een sneller pakket genomen voor een paar Euro extra per maand, van 200/30 naar 400/100.
            Die 30 upload haalde ik al niet (ik kwam niet verder dan 20) en dat lag volgens DELTA aan een kastje in de wijk.
            Nu haal ik wel 400 download maar nog maar 30 upload. Vreemd dat de upload nu wel omhoog is gegaan naar het niveau van het vorige pakket maar nog niet op het niveau is waar ik nu voor betaal.

            Zolang DELTA niet kan leveren waar ik voor betaal, lijkt mij een financiele tegemoetkoming niet meer dan normaal.
            Laatst bewerkt door flavio; 10 Apr 2020, 00:49.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door flavio Bekijk bericht
              Ik heb gisteren in al mijn onschuld een sneller pakket genomen voor een paar Euro extra per maand, van 200/30 naar 400/100.
              Die 30 upload haalde ik al niet (ik kwam niet verder dan 20) en dat lag volgens DELTA aan een kastje in de wijk.
              Nu haal ik wel 400 download maar nog maar 30 upload. Vreemd dat de upload nu wel omhoog is gegaan naar het niveau van het vorige pakket maar nog niet op het niveau is waar ik nu voor betaal.

              Zolang DELTA niet kan leveren waar ik voor betaal, lijkt mij een financiele tegemoetkoming niet meer dan normaal.
              Om die 100Mb upload te kunnen behalen is naast de wijk aanpassing ook nog een nieuw F@ST 3890v3 modem nodig.
              Laatst bewerkt door driepinter; 10 Apr 2020, 08:58.

              Reageer


              • #37
                de snelheid ook van de download word steeds trager en valt steeds meer weg een abo van 400 mbps soms minder als 250 mbps , over de download maar niet meer te spreken is een drama , als je belt zijn ze er mee bezig als je mailt antwoorden ze niet en op facetroep wij geven het door , en daar hoor je ook nooit meer iets van , en alles afschuiven op corona , geweldig bedrijf hoor , klanten service is top

                Reageer


                • #38
                  Niet zo klagen hoor. Dat willen ze niet op dit forum.

                  Reageer


                  • #39
                    www.klacht.nl

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Om die 100Mb upload te kunnen behalen is naast de wijk aanpassing ook nog een nieuw F@ST 3890v3 modem nodig.
                      Exact en daar is nooit iets over gezegd. En dat wil men niet toegeven, dat is gewoon sneu.

                      Reageer


                      • #41
                        Je mag gerust klagen op dit forum hoor Snoepdoos daar is dit forum juist voor anders komen de fouten nooit aan het licht maar dat heel de wereld plat ligt door dat virus kan Delta ook weinig aan doen .
                        dat Trump het ziet als fake nieuws wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dit doet .
                        Als wij ons allemaal aan de regels houden vooral de jeugd en niet massaal naar woonboulevards hobbyzaken en milieuparken gaan stoppen wij dit virus en kan de wereld weer een beetje normaal worden maar Stay home stay safe begrijpen sommige mensen nog steeds niet dat het aan hun koppigheid ligt dat het langer gaat duren.

                        Reageer


                        • #42
                          Iedereen heeft begrip voor de huidige situatie, dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat er zaken verzwegen zijn die nodig waren om de beloofde uploadsnelheid, zoals aangekondigd in de mail van 24-3 jl. te halen.

                          Deze twee zaken verzweeg men daarin.

                          1. Nieuw modem als je dat nog niet hebt.
                          2. Werkzaamheden afgerond in jouw wijk.

                          Dat steekt me bijzonder. En vooral het niet erkennen hiervan nog meer. Waarom dat niet gewoon toegeven en daar ook de mensen die het betreft in tegemoet komen? Och het zijn maar je klanten, de reden van je bestaan.

                          Ik vind dat incorrect.

                          Reageer


                          • #43
                            Ik heb dit topic met enigszins krommende tenen gelezen. De kruk zit hem bij mij vooral in de beloftes die worden gedaan en niet worden waargemaakt. Ik maak zelf gebruik van een fiberspeed abonnement. Zoals bekend bij jullie 400Mbps down en volgens de gegevens in "mijn Delta" ongeveer 90Mbp up. Downloadsnelheid haal ik zonder probleem. Upload blijft hangen op 30Mbps.

                            Tussen de FAQ's op de website bij Delta vond ik o.a. de volgende informatie:

                            "Minimale download- en uploadsnelheid. Hoger dan 50% van de geadverteerde snelheid"

                            Dit is dus de garantie die wordt gegeven mbt de te behalen snelheid. De minimale upload wordt op dit moment niet gehaald. Maar ik moet wel het volledige bedrag aan abonnementsgeld afdragen.

                            Wat de reden ook is......modem, wijk aanpassing of beiden is niet gecommuniceerd. In mijn optiek had Delta beter kunnen wachten met het hoog blazen van de toren. De medewerkers bij klantenservice verbeteren dit gevoel niet door de starre houding die ze aanhouden.

                            Ik.begrijp dat corona zorgt voor een andere manier van werken. Ik werk zelf bij BCC. Ondanks de Corona zijn onze winkels nog gewoon open.
                            Is het anders in onze nieuwe 1,5 meter samenleving........ja, dat vergt aanpassingen. Maar het is goed te doen zolang beide partijen afstand houden tot elkaar.

                            Kan er daarom geen Delta monteur aan huis komen om alsnog de beloftes voor modemwissel in te lossen? Ik zou niet weten waarom niet.

                            Er komen immers ook monteurs aan huis om nieuwe klanten aan te sluiten. Daar zorgt corona dan ineens niet meer voor oponthoud.

                            ??????En waarom ligt het upgraden van de wijkcentrales stil? Monteurs komen vaak alleen en lopen in mijn optiek geen kans besmet te raken. Van de wijkcentrale zelf loop je ook geen besmettingen op.
                            ??????
                            Tja.....ik hoop niet dat corona wordt gebruikt door sommige bedrijven om bepaalde projecten even geen doorgang te laten vinden. Terwijl hier in praktijk best een mouw aan te passen is.

                            Delta.....communiceer en geef duidelijkheid naar je klanten. En beloof geen dingen die je op dit moment niet waar kunt maken.

                            Mvg,
                            Marc

                            ???

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Marc72 Bekijk bericht
                              waarom ligt het upgraden van de wijkcentrales stil? Monteurs komen vaak alleen en lopen in mijn optiek geen kans besmet te raken. Van de wijkcentrale zelf loop je ook geen besmettingen op.
                              ??????
                              Tja.....ik hoop niet dat corona wordt gebruikt door sommige bedrijven om bepaalde projecten even geen doorgang te laten vinden. Terwijl hier in praktijk best een mouw aan te passen is.

                              Delta.....communiceer en geef duidelijkheid naar je klanten. En beloof geen dingen die je op dit moment niet waar kunt maken.

                              Mvg,
                              Marc

                              ???
                              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...227#post182227

                              Aan die 1,5 meter samenleving zitten we nog minstens vast zolang er geen vaccin is gevonden.

                              Volgens Ab Osterhaus duurt dit zeker nog 1 to 1,5 jaar, dus alle hinder (beperkingen) en ongemakken die dit met zich
                              meebrengt dus ook.

                              En als er geen vaccin komt dan gaat het doemscenario misschien wel in, maar daar denk ik liever maar niet aan.

                              Voorlopig kan het dus nog wel even duren eer dat alle zaken (planning werk) weer normaal verlopen.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 16 Apr 2020, 08:52.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door laurent Bekijk bericht
                                de snelheid ook van de download word steeds trager en valt steeds meer weg een abo van 400 mbps soms minder als 250 mbps , over de download maar niet meer te spreken is een drama , als je belt zijn ze er mee bezig als je mailt antwoorden ze niet en op facetroep wij geven het door , en daar hoor je ook nooit meer iets van , en alles afschuiven op corona , geweldig bedrijf hoor , klanten service is top
                                Als je met een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten je download snelheid niet haalt Neem dan even contact met ons op.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X