Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
    20-09-2019 kreeg ik een mail met daarin: "We werken bij u in de buurt aan het netwerk vanaf donderdag 26 september tot en met donderdag 3 oktober."

    "Deze werkzaamheden zijn onderdeel van ons project Next Generation Netwerk" staat ook in die mail.
    Ik neem dus aan dat de werkzaamheden hier in de buurt zijn afgerond. Toch komt mijn uploadsnelheid niet hoger dan 30 Mbps. (zou 50 Mbps worden)
    Spreken jullie jezelf tegen? Of houden jullie iets achter?
    Ik vind het een beetje vreemd worden allemaal.

    Reageer


    • Een van de monteurs vertelde mij, dat de werkzaamheden controle- en voorbereiden werkzaamheden waren en allereerst de steden aan bod kwamen.
      Toen was dus ook allang bekend dat ea niet gehaald zou worden.

      Nu zou "Corona" de oorzaak zijn!

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
        Ook ik zal hier iets plaatsen ,

        ...

        Dan de extra snelheid die je krijgt als je meer producten neemt , leuk , maar nu moet je al 3 dingen nemen en daar moet business bij zitten ! Wel apart voor een particulier?

        dus alleen energie is niet voldoende dan met mobiel erbij is niet voldoen , dit is wel erg gek hoor delta ?
        Wat bedoel je hier precies mee? Je bent nooit verplicht iets af te nemen.


        Tot slot

        Wil ik afsluiten dat we altijd zeuren op delta maar nu dat iedereen thuis werkt / school en weet ik veel wat allemaal doet thuis op en met internet zie ik weinig storingen en werkt alles na behoren , en nu gaan mensen zeggen ja de bit torrend lag eruit , en mijn snelheid was minder, klopt klopt maar kun je werken had je internet !!!!! En ja dat mag je ook verwachten want je betaald er ook voor dus in dit geval maakt delta het waar !!!

        Dus van uit mijn DELTA TOP
        Bedankt Dominique We doen wat we kunnen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
          Ik krijg het ook niet voor elkaar, een chat gehad met klantenservice en alles staat goed. In mijn modem beheer staat het ook goed maar kom niet boven de 15Mb.
          Als ik direct op het modem aansluit kom ik wel richting de 30 Mbps maar verder kom ik niet. Aan het zoeken geweest in mijn router Synology rt2600ac maar ik krijg het niet voor elkaar.Heb de modem een hard reset gedaan dus ik denk dat ik morgen de synology maar eens ga resetten, kijken wat daar uit komt.
          Op mijn telefoon kom ik trouwens ook niet verder dan 14 Mbps terwijl op mijn werk dit dik tegen de 150Mbps zit.

          Download zit hier wel op 350-400 Mbps dus we gaan maar eens spitten.

          P.s. Moest dit toch even kwijt
          Kan je een e-mail sturen met je gegevens naar [email protected]? Dan kijk ik dit verder voor je na
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

            Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

            Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
            Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

            Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
            En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

            Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)
            De snelheid is niet verlaagd. Het zou niet logisch zijn een hogere upload te gaan aanbieden om vervolgens de snelheid lager te cappen. Dat jouw wijk nog niet geschikt is voor de hogere snelheden is mogelijk. Vanwege corona liggen deze werkzaamheden nu stil. Wij starten daar het liefste weer zo snel mogelijk mee, maar dan moet de situatie dat wel toelaten. Wanneer dat is kan ik helaas niet aangeven.

            Graag ontvang ik wel je gegevens in een e-mail naar [email protected] zodat ik even kan kijken waarom je nu een lagere upload haalt.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • MatthijsL

              Reageer


              • https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

                https://www.delta.nl/mobiel/extras/

                Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).

                Energie en/of Mobiel is alleen interessant voor extra download (bij 100 of 200Mb abo).
                Laatst bewerkt door driepinter; 29 Mar 2020, 17:08.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

                  Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).
                  dat kon wel es klopppen, want Energie is tegenwoordig afgescheiden.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                    Alleen maar om naar buiten te kunnen tonen dat ze de snelste upload en download hebben van de Kabelproviders werden pers en vooral klanten zo voorgelicht!

                    Fraai hoor.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                      Oost Souburg ieder geval wel :-)

                      Alleen 1 ding zodra het modem is opgestart duurt het 3 a 4 minuten dat er pas internet is, voorheen nooit gehad.
                      Laatst bewerkt door rd1osb; 28 Mar 2020, 19:20.

                      Reageer


                      • MatthijsL enige duidelijkheid al bekend hierover?

                        Neem als particulier alles af wat er mogelijk is en de bonus vervalt omdat er geen businesspack is? Dit terwijl we eerst extra upload kregen voor abbo's van 400 of hoger. Staat ook in het overzicht zelf. Screenshot zit erbij.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                          De snelheid is niet verlaagd. Het zou niet logisch zijn een hogere upload te gaan aanbieden om vervolgens de snelheid lager te cappen. Dat jouw wijk nog niet geschikt is voor de hogere snelheden is mogelijk. Vanwege corona liggen deze werkzaamheden nu stil. Wij starten daar het liefste weer zo snel mogelijk mee, maar dan moet de situatie dat wel toelaten. Wanneer dat is kan ik helaas niet aangeven.

                          Graag ontvang ik wel je gegevens in een e-mail naar [email protected] zodat ik even kan kijken waarom je nu een lagere upload haalt.
                          Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
                          Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


                          Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
                          Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

                          Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.


                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                            Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
                            Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


                            Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
                            Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

                            Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.

                            Hier precies hetzelfde ja. Is dus wel degelijk omlaag gezet.

                            Reageer


                            • Reageer


                              • De upload bij mij is ook van 25 gezakt naar 20.
                                Van de week wel email gehad, dat het 100 in de nacht van 25-3 op 26-3 zou worden.
                                Modem van de stroom gehaald maar dat werkt ook niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X