Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Ik heb net contact gehad met delta en die zeggen dat er iets fout is gegaan met het overzetten van de nieuwe abbonementen naar de modem configuraties. Ze gaan er mee aan de slag in de 'komende dagen'.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Inderdaad, Kennie-L Wel vreemd, want in het mailtje staat toch echt 50Mbps en geen 40.

      Moderator, kan je je licht er op laten schijnen?


      Vooralsnog wordt ook die 40 niet gehaald!

      Ik begrijp het wel, die 40 is bovenop die 10 die ik oorspronkelijk had, daar zit nu al 5 bij vanwege alle producten afnemen, als ik ze moet geloven wordt mijn download dus 300 ipv 250.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

        Ik begrijp het wel, die 40 is bovenop die 10 die ik oorspronkelijk had, daar zit nu al 5 bij vanwege alle producten afnemen, als ik ze moet geloven wordt mijn download dus 300 ipv 250.
        Wat staat er bij jou in mijn delta onder zelf regelen-> beheer je modem? De nieuwe of oude snelheid?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
          als ik ze moet geloven wordt mijn download dus 300 ipv 250.
          Aan je download wordt voor zover ik weet niks veranderd. Alleen je upload gaat omhoog.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht

            Wat staat er bij jou in mijn delta onder zelf regelen-> beheer je modem? De nieuwe of oude snelheid?
            Daar staat dan weer 250 50, bij mijn producten, zie schermafbeelding, 300 50, shoot me now

            Reageer


            • #51
              Klopt wel, want 10 + 40 = 50 !!!!Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: image_894.png Bekeken: 5 Grootte: 40,0 Kb ID: 181865

              Maar nu nog leveren!
              Laatst bewerkt door Ptrol; 26 Mar 2020, 13:20.

              Reageer


              • #52
                Kennie-L Ptrol Ik zie 200Mbps staan bij je producten. Maar jullie hebben waarschijnlijk ook 250Mbps vanwege afgenomen producten (50Mbps download gratis)

                Reageer


                • #53
                  Ptrol, Niet conform mail
                  Nope.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
                    Kennie-L Ptrol Ik zie 200Mbps staan bij je producten. Maar jullie hebben waarschijnlijk ook 250Mbps vanwege afgenomen producten (50Mbps download gratis)
                    Klopt, zei ik ook al eerder.

                    Reageer


                    • #55

                      Ik hoor 100 upload te hebben nu...

                      https://delta.speedtestcustom.com/re...9-3511897b8108

                      Internet
                      • DELTA Flexpakket Basis 100 Mbps
                        100 Mbps download- en 10 Mbps uploadsnelheid
                      • Fiberspeed 400 Mbps (+300 Mbps)
                        +300 Mbps down- / +90 Mbps upload, inclusief 5 gratis licentie Veilig Internet

                      Reageer


                      • #56
                        Ik zie het hier ook en denk, de snelheden uit de email zijn maximaal.
                        DOCSIS 3.1, dus modem + https://www.delta.nl/over-delta/next-generation-netwerk nodig?

                        Toen ik nog oud modem gehad heb EPC3212 was ook maar 200, terwijl abonnement 400 was. Met nieuw modem opgelost.

                        Reageer


                        • #57
                          Jullie hebben het nog goed. Je verbinding zou maar in plaats van 15Mbps naar 100Mbps van 15Mbps gehalveerd worden naar 7Mbps...

                          Reageer


                          • #58
                            Vanaf eind deze week zal de hogere uploadsnelheid voor onze klanten actief zijn

                            Zie je morgen helemaal nog geen snelheidsverhoging neem dan contact met ons op.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                              Hier (Vlissingen) wel verhoging. Ik ben van 15 naar 50 gegaan. Vanmorgen zelf mijn modem herstart, hierna werkte het.
                              Welk type modem gebruik je?

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                                Vanaf eind deze week zal de hogere uploadsnelheid voor onze klanten actief zijn

                                Zie je morgen helemaal nog geen snelheidsverhoging neem dan contact met ons op.

                                Ik heb het 400mbit abonnement in combinatie met het EPC3940AD modem (Docsis 3.0).
                                Ook hier is de verhoging naar 100mbit up nog niet doorgevoerd, maar gaat dit wel lukken met bovenstaande modem? of moet ik dan een nieuwer type modem aanvragen?

                                Dit ivm Docsis 3.1 wat ik overal lees

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X