Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn de nieuwe snelheden al actief ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door jpj77
    30Mbit/s = 3,4MB's
    75Mbit/s = 8,5MB's
    ik weet niet hoe je Mb/s omrekent naar MB/s, maar dat klopt niet.
    overigens maakt dat niets uit, want Delta / Zeelandnet heeft het alleen over Mb/s
    doe es een snelheidstest via de volgende site en plaats het resultaat hiervan hier.

    https://delta.speedtestcustom.com
    Het klopt gewoon. Met 30Mbit/s zoals Zeelandnet dit aangeeft, download je met 3,4MB/s 'n bestand. Dat dan de max snelheid, die ik persoonlijk altijd haal via' 'n kabel. Ze hebben het per 1 juli verhoogt naar 75Mbit/s. Dat is toch geen moeilijk rekensommetje? Het moet ongeveer 8,5MB/s werkelijke downloadsnelheid zijn, als de server waarvan je iets download niet zijn downloadsnelheid heeft gecapped. Als ik iets download van 'n nieuwsserver met die 30Mbit/s dan haal je dat bestandje dus binnen met 'n sneleid van 3,4MB per seconde. Dus met 75Mbit/s die we nu hebben op het Budgetpakket is dat rond de 8,5MB per seconde. Het kan uiteraard iets zweven maar normaal gezien h
    aal je altijd de max snelheid, en dat is dan nu 8,5MB/s. Het is van Delta zijde gewoon weer niet actief doorgezet op het modem.

    Mvg.

    Reageer


    • #47
      [quote=fred44nl]
      Oorspronkelijk gepost door jpj77
      Oorspronkelijk gepost door daand12
      30Mbits = 3,4MB's
      75Mbits = 8,5MB's
      ik weet niet hoe je Mb/s omrekent naar MB/s, maar dat klopt niet.
      overigens maakt dat niets uit, want Delta / Zeelandnet heeft het alleen over Mb/s
      doe es een snelheidstest via de volgende site en plaats het resultaat hiervan hier.

      https://delta.speedtestcustom.com
      He wrm quote je mij als ik daar niks mee te maken heb ?

      Even terzijde, met 10mbps download je met 1.25mb/s, dus 30mbps 3.75mb/s.
      dus 1mbps = 125kb/s

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
        @ Niggo

        Als dat zo is lijkt het mij dat ik wel recht heb op een nieuw modem, als ze nieuwe snelheden beloven op verouderde apparatuur die dat niet aan kan, ik weet het ook niet, even afwachten maar.
        Niet afwachten, even een berichtje naar [email protected] en het wordt netjes geregeld.
        Ik had hetzelfde probleem, van 175 Mbps naar 250 Mbps maar kom niet hoger dan 197 Mbps.
        Ik kreeg netjes een berichtje terug om een afspraak in te plannen voor het plaatsen van een nieuw modem.
        Oudere modem, EPC 3925, is niet geschikt voor snelheden boven de 200 Mbps

        Reageer


        • #49
          Hier ook alles al keurig geregeld, bedankt allemaal.



          Oorspronkelijk gepost door tommoch
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
          @ Niggo

          Als dat zo is lijkt het mij dat ik wel recht heb op een nieuw modem, als ze nieuwe snelheden beloven op verouderde apparatuur die dat niet aan kan, ik weet het ook niet, even afwachten maar.
          Niet afwachten, even een berichtje naar [email protected] en het wordt netjes geregeld.
          Ik had hetzelfde probleem, van 175 Mbps naar 250 Mbps maar kom niet hoger dan 197 Mbps.
          Ik kreeg netjes een berichtje terug om een afspraak in te plannen voor het plaatsen van een nieuw modem.
          Oudere modem, EPC 3925, is niet geschikt voor snelheden boven de 200 Mbps

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door daand12
            Even terzijde, met 10mbps download je met 1.25mb/s, dus 30mbps 3.75mb/s.
            dus 1mbps = 125kb/s
            Bedankt voor de info. Dan is de snelheid eigenlijk nog iets hoger.....
            Nu je het zegt, zag ik snelheid wel eens oplopen naar 3,7MB/s bij 30 mbps, al zakt ie dan gelijk terug naar 'n steady 3,4MB/s.

            Ze hebben dit Budget abo opgeschroefd naar 75 mbps wat dus uitkomt op 'n downloadsnelheid van 9,4MB/s (Afgerond naar boven 9,375)

            De snelheid is op dit moment 2,9MB/s, net als bij de vorige verhoging trouwens.

            Reageer


            • #51
              De snelheden zijn per 1 juli aangepast naar de nieuwe snelheden.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door jpj77
                Het begint vervelend te worden....
                stuur nou es een emailtje naar [email protected]
                vermeld jouw klantnummer en andere relevante gegevens,
                dan kan er iets aan gedaan worden.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door jpj77
                  Het begint vervelend te worden.....
                  Jij zachtjes aan ook.
                  Doe nu maar wat hierboven gezegd wordt. Schiet beter op dan hier blijven mieren.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door jpj77
                    ...
                    Nogmaals, modem stroomloos laten voor 5 tot 10 minuten en dan weer stroom erop. Dat MOET helpen en werken.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X