Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn de nieuwe snelheden al actief ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zijn de nieuwe snelheden al actief ?

    Ik kijk net op mijn delta daar staan de nieuwe snelheden al erop maar hier gewoon nog de gewone snelheid of gaat dat per 1 juli in ?

  • #2
    men is er kennelijk al wel mee bezig, maar de ingangsdatum is 1 juli en dat duurt nog even.

    Reageer


    • #3
      Ik zit ook al op de nieuwe snelheid van het TV & Internet abonnement + combineer en profiteer (125/5)

      [img]b7caa991-07c0-4df7-a6df-c1f60c63ffbe.jpg[/img]

      Reageer


      • #4
        Hier helaas nog niks te zien van de verhoging. We zouden naar 250/15 gaan, maar blijven steken op 175/15.
        AP ( op een kamer ) is verbonden met draad en op Zolder een Wifi Repeater van beide NETGEAR. ( 5ghz only staat hij ). Is hij op wifi net iets beter ( halen we 175mbps down en 15 up dan mee ).
        Ligt niet aan de wifi, want op een glasvezel verbinding haal ik boven de 200mbps up.

        Reageer


        • #5
          Dit is zelfs bekabeld, op wifi haal ik exact dezelfde snelheden. Modem 3x herstart en geen verandering, dus blijkbaar geldt de nieuwe snelheid nog niet voor iedereen.

          Reageer


          • #6
            Voor zo ver ik weet gaat de knop niet voor iedereen tegelijk om.

            Reageer


            • #7
              Vanmiddag de Zeelandnet modem 30-45 min van het stroom gehad en nu wel 250mbps down, zelfs nog net ietsjes meer, rond de 250-260mbps.
              Dit is bij de Modem zoals de Netgear router gemeten.
              Snelheid loopt nog steeds op als het einde van de down test is, zo slecht nog niet over een draadloze verbinding waarbij de AP op de eerste verdieping staat en extender op zolder.

              Reageer


              • #8
                zonder reset doet ie het ook

                [img]2105450f-7340-42b0-a2af-1d78d09786ed.jpg[/img]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  zonder reset doet ie het ook
                  Bij ons altijd de modem van stroom moeten halen voor de nieuwe snelheden, geen idee waarom dat is.
                  Denk dat hij de nieuwe "settings / snelheid" dan pas oppakt.
                  Ook na 40 min geen nieuw ip, al verwacht je wel zoiets als de modem een lange tijd van stroom is gehaald.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door daand12
                    Ook na 40 min geen nieuw ip, al verwacht je wel zoiets als de modem een lange tijd van stroom is gehaald.

                    Reageer


                    • #11
                      Hier ook nog weinig joy, van strak 175 naar schommelend rond de 190mbps, met kabel naar modem in bridge mode.
                      Ik heb nog wel het oude 3925 modem
                      [img]ad6dc70c-6b9f-4e79-96b2-da7d89b0a185.jpg[/img]

                      Reageer


                      • #12
                        @Kennie-L
                        Ik vanmorgen even tien seconden de (stroom) modem stekker eruit getrokken
                        en toen kreeg ik wel de nieuwe snelheid.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat heb ik al een paar keer gedaan, het vreemde is dat het wel ietsje sneller is geworden Joris.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                            Dat heb ik al een paar keer gedaan, het vreemde is dat het wel ietsje sneller is geworden Joris.
                            Blijft nog over je signaal waardes meten : http://192.168.100.1/

                            Die moeten ongeveer rond de 40 db (Signal to Noise Ratio) liggen en verder houdt
                            het dan wel een eind op wat je er zelf aan kan doen denk ik.

                            Reageer


                            • #15
                              Ziet er zo uit.[img]29efc38c-3a94-4068-9604-9b78dfe377c6.jpg[/img]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X