Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn de nieuwe snelheden al actief ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
    Als dat zo is lijkt het mij dat ik wel recht heb op een nieuw modem
    Mijn ervaring met de klantenservice is dat als je erom vraagt er gewoon eentje krijgt, ik heb dit al voor verschillende mensen gedaan, niet voor de snelheid maar puur voor de stabiliteit van het WiFi netwerk
    Ga het vragen, thanks!

    Reageer


    • #32
      Ze doen er inderdaad niet moeilijk over, destijds nieuwe modem aangevraagd ivm vele qnet meldingen. Na de nieuwe modem is het nog 1x voorgekomen ( email spam ). Ook is de wifi tot zolder bereikbaar, maar niet snel.

      Reageer


      • #33
        1 juli 2018 worden de nieuwe snelheden van kracht.
        is het dan zo raatr gedacht dat er namens Dellt op die daium iemand de vragen o.a. op het Forum beantwoord
        Of laat ea ingaan dat iemand wel beschikbaar is!!
        :@

        Reageer


        • #34
          tja, een kwestie van kiezen of delen
          kennelijk is het verhogen van de snelheid niet een klusje van een half uurtje.
          men is er donderdag al aan begonnen en er is zelfs op zaterdag aan gewerkt.
          volgens mij hebben ze best wel dr best gedaan.
          nu de afwikkeling nog

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            tja, een kwestie van kiezen of delen
            kennelijk is het verhogen van de snelheid niet een klusje van een half uurtje.
            men is er donderdag al aan begonnen en er is zelfs op zaterdag aan gewerkt.
            volgens mij hebben ze best wel dr best gedaan.
            nu de afwikkeling nog
            Belachelijk al geruime tijd NIEMAND van Delta op het Forum te bespeuren.

            We betalen trouw ons abonnement / Service maakt hier wel degelijk een onderdeel van uit

            O f denkt anders?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              We betalen trouw ons abonnement / Service maakt hier wel degelijk een onderdeel van uit
              dat klopt helemaal, althans op papier.
              maar helaas is de praktijk anders.
              kan d'r helaas niks anders van maken.

              Reageer


              • #37
                Hoi,

                Op MijnDelta is de prijs&snelheid aangepast, al is er verder niks verandert. Het is hier nog steeds 30Mbits....

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door jpj77
                  Op MijnDelta is de prijs&snelheid aangepast, al is er verder niks verandert. Het is hier nog steeds 30Mbits....
                  Je schrijft het er niet expliciet bij; heb je je modem wel even uit- en aangezet?

                  Reageer


                  • #39
                    Delta / Zeelandnet heeft de snelheden per 1 juli aangepast.
                    omdat 1 juli op zondag valt, is men er enkele dagen voordien alvast aan begonnen.
                    heel goed, prima zelfs.
                    want anders krijg je klachten / opmerkingen van mensen, die vinden dat men te laat is.
                    nogmaals: prima.

                    maar je weet van te voren, dat er ook mensen zijn, die het niet voor elkaar krijgen.
                    mensen die bijvoorbeeld niet weten, dat je het modem (wellicht) even van de spanning moet halen.
                    en die mensen doen dan hun verhaal op het forum.
                    alweer prima, want de helpende hand is altijd aanwezig.

                    maar waar is Delta / Zeelandnet ???
                    het is nu maandag-middag, rond 12:30
                    geen moderator gezien.
                    jij wel ??
                    beetje raar hoor.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door jpj77
                      Hoi,

                      Op MijnDelta is de prijs&snelheid aangepast, al is er verder niks verandert. Het is hier nog steeds 30Mbits....
                      Modem moet eventjes van stroom gehaald worden, dus niet uit en gelijk aan, hooguit 5 minuten zou genoeg moeten zijn.

                      Reageer


                      • #41
                        fred44nl, moderators zitten vast allemaal aan de telefoon en helpen de klanten die het opgegeven hebben op het Forum te reageren. Delta besteedt immers al geruime tijd weinig aandacht aan het Forum.

                        Dus klanten bellen maar, als je hulp wilt van Delta zelf.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          @fred44nl, moderators zitten vast allemaal aan de telefoon en helpen de klanten die het opgegeven hebben op het Forum te reageren. Delta besteedt immers al geruime tijd weinig aandacht aan het Forum.

                          Dus klanten bellen maar, als je hulp wilt van Delta zelf.
                          Facebook helpen ze vaak ook als je ze een prive bericht stuurt, tenminste hier nog nooit problemen mee ondervonden. Natuurlijk is de telefoon sneller.

                          Reageer


                          • #43
                            Ik heb begrepen dat het erg druk is nu. Via Facebook wordt momenteel inderdaad sneller gereageerd. Als volgende week iedereen op vakantie gaat, komen er hopelijk geen problemen meer bij

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door daand12

                              Modem moet eventjes van stroom gehaald worden, dus niet uit en gelijk aan, hooguit 5 minuten zou genoeg moeten zijn.


                              Hoi,

                              Het is gewoon weer niet doorgevoerd....net als de vorigw keer trouwens.

                              Het is 'n beetje vervelend als je als klant hier steeds achteraan moet. Alleen MijnDelta is uiteraard wel aangepast. Het is trouwens nog ietsje trager ook. Het kostte 'n klacht via klachtnl om het de vorige keer op te lossen.

                              Het zou wel eens leuk zijn dat het gewoon netjes werkt per upgrade datum.

                              30Mbits = 3,4MB's
                              75Mbits = 8,5MB's

                              Als hier iemand meeleest met 'Budget basis pakket, gelieve eens meeposten en de snelheid posten waarmee je iets download.

                              Mvg,
                              jpj77

                              Reageer


                              • #45
                                [quote=jpj77]
                                Oorspronkelijk gepost door daand12
                                30Mbits = 3,4MB's
                                75Mbits = 8,5MB's
                                ik weet niet hoe je Mb/s omrekent naar MB/s, maar dat klopt niet.
                                overigens maakt dat niets uit, want Delta / Zeelandnet heeft het alleen over Mb/s
                                doe es een snelheidstest via de volgende site en plaats het resultaat hiervan hier.

                                https://delta.speedtestcustom.com

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X