Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn de nieuwe snelheden al actief ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb daar 35 tot 36 db, wat betekent dat voor mij?
    Verder test ik via 5Ghz over wifi, omdat mijn macbook geen rj45-poort heeft. Maar dan zou hij wel de 250 moeten halen. Ik kom nu rond de 180 uit en upload slechts 11/12.

    Reageer


    • #17
      35 - 36 down vind ik een beetje aan de lage kant.
      ik heb altijd 40-42 down.
      250 Mb/s download haal ik ook wel draadloos (zie afbeelding hierboven).
      maar ik heb een EPC3940, die in bridge staat, met daar achter een eigen router, zonder wifi, met daar achter een Airport Extreme AC.

      Reageer


      • #18
        Ik heb zelf ook het modem in bridge met een airport erachter op 5Ghz, dus dat moet het probleem niet zijn.
        Met 35/36 bedoel ik Db, zoals hierboven weergegeven wordt.

        Reageer


        • #19
          Ik haal maar 69 down, dat zou bijna het driedubbele moeten zijn. Upload is wel in orde op het moment. Heb dit al bij forumbeheer aangemeld maar hoop nog op een reactie.
          [img]c5857c53-2f81-47e7-a7e1-21457d6cab8a.png[/img]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
            Ziet er zo uit.
            Ik zit net als Fred ook tussen de 40-42 db misschien dat een Moderator je modem
            dan nog eens (op afstand) kan nakijken.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Ik haal maar 69 down, dat zou bijna het driedubbele moeten zijn.
              heb je dat bedraad gemeten??

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                heb je dat bedraad gemeten??
                Uiteraard, en vanaf meerdere pc's, ik ben de draad nog niet kwijt

                Reageer


                • #23
                  Het lijkt mij dat als ik de iMac of de MBP rechtstreeks met een UTP op het modem aansluit en ik haal hooguit 196mbps en dan ook nog zeer wisselend er iets met het modem is.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                    Het lijkt mij dat als ik de iMac of de MBP rechtstreeks met een UTP op het modem aansluit en ik haal hooguit 196mbps en dan ook nog zeer wisselend er iets met het modem is.
                    die conclusie zou ik ook trekken.
                    andere kabel misschien ??
                    als het modem niet in bridge staat, dan kun je ook een andere lan-poort van het modem proberen.

                    Reageer


                    • #25
                      Heb al meerdere kabels geprobeerd, steeds hetzelfde resultaat.
                      Modem staat gebridged want ik gebruik normaal ook een Airport Extreme voor de wifi en een Express voor de stereo
                      installatie.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                        Het lijkt mij dat als ik de iMac of de MBP rechtstreeks met een UTP op het modem aansluit en ik haal hooguit 196mbps en dan ook nog zeer wisselend er iets met het modem is.
                        ZeelandNet garandeert 90 procent van de opgegeven snelheid, heb ik pas gelezen. Uiteraard kun je altijd vragen of ze je modem willen uitlezen, misschien dat ze er verbetering voor je in kunnen brengen.

                        Reageer


                        • #27
                          Ga ik zeker doen, dit is de eerste keer dat ik de opgegeven snelheid niet haal, die laatste verhoging naar 175mbps was geen enkel probleem, er was ook nooit snelheidsverschil tussen kabel en wifi.

                          Reageer


                          • #28
                            @Kennie-L

                            Ik herinner mij nog vaag dat die EPC3925 tot maximaal 200mbit gaat, dit omdat jij maar 8 kanalen hebt (8x 25 = 200mbit), met 16 kanalen heb je ook minder last van wisselende snelheden, maar dit staat even los van de overige gemelde problemen hier

                            Reageer


                            • #29
                              @ Niggo

                              Als dat zo is lijkt het mij dat ik wel recht heb op een nieuw modem, als ze nieuwe snelheden beloven op verouderde apparatuur die dat niet aan kan, ik weet het ook niet, even afwachten maar.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                                Als dat zo is lijkt het mij dat ik wel recht heb op een nieuw modem
                                Mijn ervaring met de klantenservice is dat als je erom vraagt er gewoon eentje krijgt, ik heb dit al voor verschillende mensen gedaan, niet voor de snelheid maar puur voor de stabiliteit van het WiFi netwerk

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X