Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Down- en upload snelheden kloppen niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Upload is prima, want is bij premium en Super 15 Mbps.
    Goed zo, weet ik ook weer. Verder dus met het modem...

Reageer

Reageer

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar verwijder eens dat netwerk van je tablet (netwerk vergeten) en meld opnieuw aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door duncan
          De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar verwijder eens dat netwerk van je tablet (netwerk vergeten) en meld opnieuw aan.
          Dus ik roep dat netwerk (blauwgroenekat) op om te "vergeten", zie ik in dat schermpje "annuleren / vergeten" dat dat hetzelfde ip adres heeft als die van de epc3940. Zie bijlage. Dus het nieuwe modem heeft de interne gegevens gecloond van de oude router. Want via dat ip adres kom ik nu wel in dat menuutje netwerknaam en wachtwoord. (Stap 5 installatie handleidingepc3940). Bovendien had de oude router voorheen een geheel ander ip adres, logisch.
          Dus als ik het goed heb kan ik dus die naam "blauwgroenekat" en wachtwoord blijven gebruiken als netwerk, netwerknaam en wachtwoord of zie ik dat verkeerd ? Het feit blijft dat de signaalsterkte van de blauwgroenekat / epc3940 erg sterk is en blijft. Houen zo !
          Ook het feit dat mijn vrouw nu met haar tablet gewoon kan internetten elders in huis via WiFi via: inderdaad de blauwgroenekat, voorheen een geworstel in de verbinding.
          Tot slot had de oude cisco-router ook een eigen firewall. Weet niet of dat nu ook van invloed was door het clonen door de epc3940 ?
          Kan een moderator in Middelburg zien welke namen aan de wifi-modems zijn gegeven ? Ben toch wel erg benieuwd.

Sorry voor de ingewikkelde uitleg maar eens een leek, altijd een leek en zeker op mijn leeftijd.

Reageer

Fijn dat het zo verbeterd is Hillebregt!

Een tip, als je die oude router uit de prullenbak haalt en naar de milieustraat brengt kunnen er nog waardevolle metalen uitgehaald worden, waar ze in China weer een nieuwe van kunnen solderen

En ik denk dat het modem inderdaad de netwerknaam van je oude netwerk heeft overgenomen. Dat heeft de monteur vast bij de installatie gedaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Fijn dat het zo verbeterd is Hillebregt!
              Een tip, als je die oude router uit de prullenbak haalt en naar de milieustraat brengt kunnen er nog waardevolle metalen uitgehaald worden, waar ze in China weer een nieuwe van kunnen solderen
              En ik denk dat het modem inderdaad de netwerknaam van je oude netwerk heeft overgenomen. Dat heeft de monteur vast bij de installatie gedaan.
              Beste Goeroe,
              Alles is verzameld om straks naar de milieustraat gebracht te worden en er ligt hier nogal wat. De Chinezen en wij blij.
              Helaas ben ik mijn eigen monteur. En ik wacht maar af de komende dagen hoe het gaat met bekabeld en onbekabeld, het ziet er goed uit, voorlopig...

Reageer

Alleen blijf ik met 't probleem zitten om in te loggen via ip-adres 192.168.11.1
                "Username" en "Password" lukt niet, wat ik ook probeer. Kan dit gereset worden zodat ik verder kan ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                  Alleen blijf ik met 't probleem zitten om in te loggen via ip-adres 192.168.11.1
                  "Username" en "Password" lukt niet, wat ik ook probeer. Kan dit gereset worden zodat ik verder kan ?
                  Ik kan alleen het wachtwoord resetten. De username kan ik niet resetten. Probeer het nog maar eens een keertje
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Sorry, het lukt niet. Eerst weer "beheer" en "Zeelandnet", dan mijn eigen naam met of zonder ww., Werkt niet.
                    Waarschijnlijk in het begin van de installatie toen niets lukte teveel gerommeld.
                    Vraag me alleen af of ik die netwerknaam en wachtwoord werkelijk moet aanpassen en/of heb ik verder in het menu het instellen van WiFi 2,4 of 5 GHz en dergelijke echt nodig ? En is de WiFi-modem nu ook beschikbaar voor de WiFiSpots van Delta ? Geen idee ....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                      Sorry, het lukt niet. Eerst weer "beheer" en "Zeelandnet", dan mijn eigen naam met of zonder ww., Werkt niet.
                      achterop het modem zit een klein reset-knopje.
                      als je dat geruime tijd ingedrukt houdt, dan gaat het modem terug naar de fabrieksinstellingen.
                      en dat geldt dan ook voor de inlognaam en wachtwoord.

Reageer

beheer en zeelandnet
                        Wel met kleine letter geschreven?

Of ww zelfs leeg gelaten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          beheer en zeelandnet
                          Wel met kleine letter geschreven?

Of ww zelfs leeg gelaten?
                          Alles van dat in alle mogelijke stranden en posities: invalide Username aso sao

Reageer

Ik kan het modem een factory reset geven. Hij moet dan alleen wel even opnieuw ingesteld worden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Ik kan het modem een factory reset geven. Hij moet dan alleen wel even opnieuw ingesteld worden.
                              Matthijs, doe die reset maar. De PC van mijn vrouw is toch voor onderhoud weg dus ik kan m'n gang gaan. Hebben we wel geen WiFi meer voor het geval voor 't berichtje dat de PC klaar is. Voor even jammer dan.

Reageer

Done

Je kan weer inloggen. Zodra je inlogt krijg je de vraag om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te passen. Laat de gebruikersnaam op 'beheer' staan en pas eventueel alleen het wachtwoord aan. Nadat je op opslaan klikt wordt dezelfde pagina geladen. Hierdoor lijkt het alsof er niets is opgeslagen, maar dat is op de achtergrond wel gebeurd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...