Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

IPv6

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • IPv6

    Beste testers,

    Vannacht zal jullie WiFi-modem een reboot krijgen. Hierna zal het WiFi-modem in dualstack draaien.
    Het is uitvoerig getest door onze eigen interne afdelingen en tot nu toe zijn er nog geen problemen aangetroffen.

    De test zal bestaan uit het 'simpelweg' normaal gebruik van je internetverbinding. Mocht je problemen ervaren, meldt ze direct.
    Dan brengen wij het aan het licht bij de juiste afdeling!

    Nogmaals bedankt en leuk dat je mee wilt doen.

    Jort

  • #2
    Helaas nog geen ipv6 adres gekregen, al een keer zelf gereboot maar het mocht nog niet baten =/

    Reageer


    • #3
      Yes nu opeens wel, nadat hij nog 2 keer uit zichzelf is gereboot draait hij in dual stack! =P

      Reageer


      • #4
        Goed om te horen Niggo!

        Reageer


        • #5
          Ik heb net even een VPN opgezet naar thuis om te checken, en ik zie dat het modem rond 7:50 vanochtend een aantal keer is gereboot en dat IPv6 nu actief is
          Vanavond maar even testen

          Reageer


          • #6
            het modem draait in dual-stack.
            er zijn enkele instellingen m.b.t. IPv6 bij gekomen.
            de eigen instellingen zijn bij deze update/wijziging gewoon blijven staan.
            ook de 2 "foutjes" die ik in een ander topic heb gemeld, zijn er nog.
            kennelijk is dit geen volledige firmware-update geweest, maar een kleine aanpassing aan de instellingen.
            m'n eigen apparatuur heeft nu ook IPv6 adressen, gateways en DNS.
            kortom, so far so good

            de verbinding kan op vele websites gecontroleerd worden, bijv. op http://test-ipv6.com

            Reageer


            • #7
              Ook mijn modem is opnieuw opgestart in dual-stack mode en alles lijkt te werken zoals het dat voorheen deed :8

              Reageer


              • #8
                Beste testers,

                Wat goed om te horen. Als jullie vragen voor mij hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Probeer deze speedtest eens: http://speedtest6.ziggo.nl/
                    *Van de concurrent maar wel ipv6* Ik haal bij deze via de CAT5E kabel gewoon de 400 mbps. Overigens haalt ie bij mij wel rond de 400mbps
                    [img]227ec292-a504-4649-a8ac-aaa36149b6ce.png[/img]

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        en het antwoord is:
                        [img]1e90568c-1d46-4202-bfe6-8e29b4f52fd5.jpg[/img]
                        Even een klein tipje, je Hostname ook even weghalen want als ik dat ping kom ik ook bij je IP adres uit

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Niggo
                          Even een klein tipje, je Hostname ook even weghalen want als ik dat ping kom ik ook bij je IP adres uit
                          dank je.
                          maar dan moet je em natuurlijk ook niet quoten

                          Reageer


                          • #14
                            Zojuist enkele draadloze snelheidstestjes gedaan via de eerder gegeven Ziggo-link. De resultaten fluctueren nogal, maar via IPv4 loopt het uiteen van 90-150Mbps, terwijl via IPv6 zo'n 60-80Mbps wordt gemeten.
                            Elke meting een keer of vijf uitgevoerd.
                            Als het voor de test relevant is, is het misschien handig ook een Zeelandnet speedtest via IPv6 te kunnen doen :?

                            Reageer


                            • #15
                              dat kan hier mee:

                              http://ipv6-test.com/speedtest/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X