Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

word deze modem ook vervangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • word deze modem ook vervangen

    Ik heb een Cisco EPC 3925 Ik vermoed dat deze snel genoeg ik voor het nieuwe netwerk. Is dat zo of word deze ook vervangen?

  • #2
    nee, deze niet.
    alleen modems waarin geen wifi zit.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      nee, deze niet.
      alleen modems waarin geen wifi zit.
      Voor mij is dat niet meer helemaal duidelijk. Volgens de laatste berichten worden alleen de de oude Docsis 2.0 modems(de Webstar en Scientific Atlanta modems) vervangen.

      Reageer


      • #4
        40.000 klanten met 1 van onderstaande kabelmodems krijgen het WiFi-modem EPC3940:

        EPX2203 (Scientific Atlanta)
        EPC2203 (Scientific Atlanta)
        EPC3212 (Cisco)
        Met het nieuwe modem bent u voorbereid op de snelheidsverhoging van onze losse internetabonnementen begin 2016. De modemwissel is een voorwaarde om de nieuwe internetsnelheden te kunnen leveren.

        De modemwissel maakt ook onderdeel uit van een grote kwaliteitsuitbreiding van ons netwerk. Hiermee bereiden we ons voor op de toekomst.

        Reageer


        • #5
          Belangrijk is de toevoeging:
          "De modemwissel is een voorwaarde om de nieuwe internetsnelheden te kunnen leveren".

          Heb je nu een EPC3212 en je abonnement kan ook de nieuwe snelheden goed aan, is er geen urgentie het modem om te wisselen.
          Logisch is dan dat klanten waar dat wel geval is, voorgaan.

          40.000 modems het is ook niet niks,
          Het vraagt geduld.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            nee, deze niet.
            alleen modems waarin geen wifi zit.
            Voor mij is dat niet meer helemaal duidelijk. Volgens de laatste berichten worden alleen de de oude Docsis 2.0 modems(de Webstar en Scientific Atlanta modems) vervangen.
            Niet als je een abonnement hebt wat de hoogste snelheid kan halen, dan moet ook de 3212 (of de 3925) vervangen worden.

            Reageer


            • #7
              Ik ben ook in het bezit van een EPC3212 en volgens de bovenstaande lijst van adje zou deze ook in aanmerking komen voor omwisseling naar een met Wifi (EPC3940). Echter ik heb dan ook bericht gehad van Zeelandnet/Delta dat ik voorlopig geen nieuw modem met Wifi (EPC3940) krijg daar ik in combinatie met mijn abonnement (All In Premium) de snelheid die zij gaan geven geen probleem zou zijn voor mijn EPC3212.

              Ben wel benieuwd of dit werkelijk zo gaat zijn!!!???

              Reageer


              • #8
                Dat is werkelijk zo.
                Als je je modem een keer reset, heb je de nieuwe snelheden al!

                Ik heb hier een EPC3212 met Allles-in-1 en de nieuwe snelheden (150/15 Mbps).
                Alles loopt echt als een zonnetje.

                Dit modem ( EPC3212 ) kan maximaal 250-300 Mbps download hebben.

                Reageer


                • #9
                  Ptrol, Heb nu ook mijn modem en router gereset. Download Lan is 150 Mbps Upload is 15 Mbps volgens zeelandnet speed test.

                  Gaat idd als een zonnetje met achterwind:8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rico10
                    Ptrol, Heb nu ook mijn modem en router gereset. Download Lan is 150 Mbps Upload is 15 Mbps volgens zeelandnet speed test.

                    Gaat idd als een zonnetje met achterwind:8
                    Leuk toch.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Frans
                      Oorspronkelijk gepost door Rico10
                      Ptrol, Heb nu ook mijn modem en router gereset. Download Lan is 150 Mbps Upload is 15 Mbps volgens zeelandnet speed test.

                      Gaat idd als een zonnetje met achterwind:8
                      Leuk toch.
                      Ook bij mij de nieuwe snelheden (na resetten modem). Modem EPC3925. Geeft probleemloos met de ,speedtest 150/15 aan . Dit is wel met een vaste kabel naar de desktop. Moet nog wel eens bekijken wat het wifi gaat doen.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X