Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dood modem na installatie "slimme meter" door Delta netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dood modem na installatie "slimme meter" door Delta netwerk

    Na installatie van de slimme meter en terug bijzetten van de spanning werkt mijn modem niet meer, gevolg geen eigen internet en telefonie.
    Wat zie ik op modem, 7 groene lichtjes die continu branden, verder gebeurt er niets, wie weet oplossing hiervoor, helpdesk stuurt mij van de een naar de ander en hebben beloofd dat er een technieker gaat terugbellen, maar wanneer???????????????

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Na installatie van de slimme meter en terug bijzetten van de spanning werkt mijn modem niet meer, gevolg geen eigen internet en telefonie.
    Wat zie ik op modem, 7 groene lichtjes die continu branden, verder gebeurt er niets, wie weet oplossing hiervoor, helpdesk stuurt mij van de een naar de ander en hebben beloofd dat er een technieker gaat terugbellen, maar wanneer???????????????
    Heb je al eens geprobeerd de modem eerst uit, en daarna weer aan te zetten?

    Reageer


    • #3
      Probeer ook middels de resetknop

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Eddy
        Na installatie van de slimme meter en terug bijzetten van de spanning werkt mijn modem niet meer, gevolg geen eigen internet en telefonie.
        Wat zie ik op modem, 7 groene lichtjes die continu branden, verder gebeurt er niets, wie weet oplossing hiervoor, helpdesk stuurt mij van de een naar de ander en hebben beloofd dat er een technieker gaat terugbellen, maar wanneer???????????????
        Hi Eddy,

        Ik zie nog geen antwoord op dit topic, is het nog gelukt?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X