Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet en TV abo gekoppeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet en TV abo gekoppeld

    Ik vraag me al heel lang af waarom het noodzakelijk is om een volledig kabelpakket af te nemen om gebruik te kunnen maken van Internet. Waarom is alleen internet niet mogelijk ?

  • #2
    Hallo nnijssen,

    Welkom op ons Serviceforum

    Omdat wij internet via de televisiekabel aanbieden en niet via de telefoon.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hallo,

      Dat begrijp ik helemaal, maar waarom is daarbij een volledig TV pakket noodzakelijk. De drager van van het signaal (in dit geval de coax kabel) staat volgens mij los van de data die er over gestuurd wordt en zou dus naar mijn idee ook alleen voor internet gebruikt moeten kunnen worden. Het plus pakket van de TV gaat ook over dezelfde kabel en ben ik ook niet verplicht af te nemen.

      Reageer


      • #4
        Je bent inderdaad niet verplicht om het Pluspakket van de TV af te nemen.

        Je hebt het over een volledig TV pakket. Dit volledige analoge pakket met zenders staat standaard op ons kabelsignaal, zo ook het standaardpakket voor Delta Digitale TV. Ook al zouden we deze pakketten niet aanbieden dan nog heb je de kabel nodig voor het internet.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Hallo,

          Dus als ik het goed begrijp betaal ik voor de kabel en krijg ik daar het basis TV pakket gratis bij.

          Reageer


          • #6
            Dat klopt.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X