Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen mail kunnen verzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    rjwjanssen Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer en een link naar dit bericht. Je mag de e-mail richten aan [email protected] te samen met een link naar dit bericht. Dan kijk ik dit verder voor je na
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    hallo
    ja nog steeds, degene van de chat zei dat hij het zou doorzetten naar technische dienst en dat ze binnen 2 werkdagen contact op zouden nemen.
    tot op heden niet.
    erg vervelend dat ik er zo achteraan moet gaan, al 18 jaar bij zeelandnet en nu dit weer ineens.
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    de gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
    ontvangen kan wel.
    ook op de telefoon zit een virus scanner.
    ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.
    Ervaar je op dit moment nog problemen met het verzenden van de e-mail?
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.
    rjwjanssen ik zie dat je reageert op een probleem van hamelsverm en ga ervan uit dat dit een ander probleem betreft. Neem je contact op met de klantenservice zoals Ferry suggereert?
    GoeRoe in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Verkeerd gelezen.
    Het gaat om verzenden.
    Ptrol in E-mail
    Laatst bewerkt door Ptrol; 2 Oct 2020, 18:48.

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    de gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
    ontvangen kan wel.
    ook op de telefoon zit een virus scanner.
    ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    hallo
    maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
    Ik begrijp hieruit dat je ook een Gmail account hebt.

    Installeer de Gmail app eens op je telefoon. Dan kun je gewoon mails versturen en beantwoorden, ook naar het gevraagde e-mailadres.
    GoeRoe in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    hallo
    hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
    maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
    op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
    hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.
    Is je telefoon op dat moment via de wifi verbonden? welke foutmelding krijg je exact?
    Is het wel mogeljk om via de webmail mail te versturen?
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.
    hoe wil je dat doen als je niet kunt verzenden???
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    hallo
    hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
    maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
    op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
    hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.
    Ferry in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Misschien dat @Edwinb hier mee kan helpen?
    Jeroen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • hamelsverm
    antwoordde
    Graag zou ik weer in contact komen met een medewerker van de technische dienst zonder de horde van de back office weer verder in dit probleem. De laatste 2 keer was voor de zomervakantie met Thijs Complete.
    Het is een heel probleem zullen we maar zeggen.
    Maar nu al wel heel lang, vanaf april.
    hamelsverm in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Zoiets (SMTP error 560) is eerder aan de orde geweest hier, maar in zoiets kan een ander forumlid niets betekenen,
    dat zal toch echt door ZeelandNet zelf opgelost moeten worden.

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...serverfout-560
    driepinter in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
    Gewoon je mail ergens anders onderbrengen. De mail van zeelandnet is een ramp.
    Uw nutteloze opmerkingen is een ramp...
    _onbekend_ in E-mail
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 1 May 2020, 08:09.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X