Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen mail kunnen verzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    gisteren en vandaag foto;s gemaild wat volgens mij moet kunnen.
    Je geeft zelf aan de je foto's hebt verstuurd via email. Ik denk dat daar de schoen wringt. Het heeft dus geen zin om je wachtwoord te wijzigen omdat je zelf al weet waarom je bent geblocked.
    Je serviceprovider meet de grootte van de hoeveelheid data die je verstuurt (lees: email). Voor het geval dat het een ongecontroleerde actie is (virus/spam) staat daar een limiet op.

    Bedenk dat email in principe niet bedoeld is om foto's te versturen. Daar zijn genoeg andere services voor beschikbaar:
    Webkabouter in E-mail
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Feb 2021, 00:08.

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    ja dat heb ik nu gedaan,maar vanmorgen ging dat dus niet onderweg
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    en ja hoor het is weer zover.

    gisteren en vandaag foto;s gemaild wat volgens mij moet kunnen.

    en ineens niet meer

    Beste klant,
    Wij hebben opgemerkt dat er grote hoeveelheden e-mails worden verstuurd vanaf het adres waar u deze mail op ontvangt. De kans is groot dat u niet weet dat derden uw e-mailadres misbruiken om spam te versturen. Het is voor de veiligheid van uzelf, onze klanten en van ons netwerk noodzakelijk dat u het wachtwoord van uw mailbox aanpast. Uw e-mailaccount is geblokkeerd tot u het wachtwoord heeft veranderd. Dit doen we om te voorkomen dat de ZeelandNet e-mail adressen van onze andere klanten worden geblokkeerd door het versturen van spam vanaf uw account.
    Hoe kan iemand mijn e-mailadres misbruiken?
    Spammers hebben toegang gekregen tot uw e-mailadres met uw wachtwoord. Daarmee loggen ze in om vervolgens grote hoeveelheden spam te versturen. ZeelandNet bewaart uw wachtwoord alleen als 'hash'. Een hash is ook voor ons n iet terug te rekenen naar het oorspronkelijke wachtwoord. Het is daarom via ons niet mogelijk om uw wachtwoord te achterhalen. Vermoedelijk is de combinatie van uw e-mailadres en wachtwoord gestolen van een website waarop u hetzelfde wachtwoord heeft gebruikt.

    Hoe voorkom ik dat dit nog een keer gebeurd?
    Door een nieuw wachtwoord te kiezen, is het voor buitenstaanders niet meer mogelijk om in te loggen in uw mailbox. Zorg ervoor dat u voor al uw internetaccounts een uniek wachtwoord kiest. Mochten er gegevens van u worden gestolen bij een computerkraak of datalek, dan is het voor hackers niet mogelijk om met dezelfde gegevens bij verschillende websites in te loggen.

    Hoe weet DELTA dat er vanaf mijn e-mailadres spam wordt verstuurd?
    De e-mails die vanaf uw e-mailadres worden verstuurd, worden tegengehouden door de spamfilters van onszelf en van ontvangende partijen zoals Hotmail, Gmail en Yahoo! Onze servicespecialisten krijgen een melding zodra grote hoeveelheden e-mails worden afgewezen, waarop een controle volgt om te achterhalen waarom de berichten worden geweigerd.

    Twijfelt u aan de betrouwbaarheid van deze e-mail, ga dan zelf rechtstreeks naar mijn.DELTA.nl, log in en verander uw wachtwoord of neem contact op met onze klantenservice.
    Met vriendelijke groet,
    DELTA Klantenservice
    Gewoon je wachtwoord wijzigen, inloggen op mijn delta en dan bij zelf regelen kun je je wachtwoord wijzigen,

    Ook eens in je spamfilter kijken daar kun je precies zien (als je er uitkomt) wat er zoal verzonden is vanaf je e-mailadres.
    Guest01 in E-mail
    Laatst bewerkt door Guest01; 25 Feb 2021, 18:31.

    Laat een reactie achter:


  • rjwjanssen
    antwoordde
    en ja hoor het is weer zover.

    gisteren en vandaag foto;s gemaild wat volgens mij moet kunnen.

    en ineens niet meer

    Beste klant,
    Wij hebben opgemerkt dat er grote hoeveelheden e-mails worden verstuurd vanaf het adres waar u deze mail op ontvangt. De kans is groot dat u niet weet dat derden uw e-mailadres misbruiken om spam te versturen. Het is voor de veiligheid van uzelf, onze klanten en van ons netwerk noodzakelijk dat u het wachtwoord van uw mailbox aanpast. Uw e-mailaccount is geblokkeerd tot u het wachtwoord heeft veranderd. Dit doen we om te voorkomen dat de ZeelandNet e-mail adressen van onze andere klanten worden geblokkeerd door het versturen van spam vanaf uw account.
    Hoe kan iemand mijn e-mailadres misbruiken?
    Spammers hebben toegang gekregen tot uw e-mailadres met uw wachtwoord. Daarmee loggen ze in om vervolgens grote hoeveelheden spam te versturen. ZeelandNet bewaart uw wachtwoord alleen als 'hash'. Een hash is ook voor ons n iet terug te rekenen naar het oorspronkelijke wachtwoord. Het is daarom via ons niet mogelijk om uw wachtwoord te achterhalen. Vermoedelijk is de combinatie van uw e-mailadres en wachtwoord gestolen van een website waarop u hetzelfde wachtwoord heeft gebruikt.

    Hoe voorkom ik dat dit nog een keer gebeurd?
    Door een nieuw wachtwoord te kiezen, is het voor buitenstaanders niet meer mogelijk om in te loggen in uw mailbox. Zorg ervoor dat u voor al uw internetaccounts een uniek wachtwoord kiest. Mochten er gegevens van u worden gestolen bij een computerkraak of datalek, dan is het voor hackers niet mogelijk om met dezelfde gegevens bij verschillende websites in te loggen.

    Hoe weet DELTA dat er vanaf mijn e-mailadres spam wordt verstuurd?
    De e-mails die vanaf uw e-mailadres worden verstuurd, worden tegengehouden door de spamfilters van onszelf en van ontvangende partijen zoals Hotmail, Gmail en Yahoo! Onze servicespecialisten krijgen een melding zodra grote hoeveelheden e-mails worden afgewezen, waarop een controle volgt om te achterhalen waarom de berichten worden geweigerd.

    Twijfelt u aan de betrouwbaarheid van deze e-mail, ga dan zelf rechtstreeks naar mijn.DELTA.nl, log in en verander uw wachtwoord of neem contact op met onze klantenservice.
    Met vriendelijke groet,
    DELTA Klantenservice
    rjwjanssen in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
    Gewoon je mail ergens anders onderbrengen. De mail van zeelandnet is een ramp.
    Hi Vrieskist, Ik denk daar toch iets anders over, in 17 jaar enkele kleine probleempjes, die zeer snel waren opgelost.
    Kan slechter denk ik!
    Guest01 in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
    De mail van zeelandnet is een ramp.
    Kun je aangeven waarom je dat vindt?

    Webkabouter in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Beste Tim, ik heb nog nooit iets in moeten vullen om van de blacklist af te komen, ik heb mijn uitgaande instellingen aangepast nogmaals mijn IP adres ingevoerd en alles stond weer groen. Sorry.
    Geen probleem hoor, dus geen sorry nodig. Mij is ook de andere werkwijze bekend. Het lijkt dus op beide manieren te kunnen.
    TimE in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Het betreffende IP adres is geblokkeerd, door op de button "Removal Procedure" te klikken kom je in een nieuw scherm uit waarin je de voorwaarden van Spamhaus kunt accepteren. Vervolgens kan de procedure worden gestart. Bij twijfel of je daadwerkelijk bent geblokkeerd kan hierover het beste een chat worden gestart via de website van DELTA. In Tools is na te zien of er wel/geen blokkade bekend is.
    Beste Tim, ik heb nog nooit iets in moeten vullen om van de blacklist af te komen, ik heb mijn uitgaande instellingen aangepast nogmaals mijn IP adres ingevoerd en alles stond weer groen. Sorry.
    Guest01 in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
    Het betreffende IP adres is geblokkeerd, door op de button "Removal Procedure" te klikken kom je in een nieuw scherm uit waarin je de voorwaarden van Spamhaus kunt accepteren. Vervolgens kan de procedure worden gestart. Bij twijfel of je daadwerkelijk bent geblokkeerd kan hierover het beste een chat worden gestart via de website van DELTA. In Tools is na te zien of er wel/geen blokkade bekend is.
    TimE in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Wanneer je bij Spamhaus op een PBL blocklist vermeld bent (het IP adres) kun je dit door een formulier in te vullen laten deblokkeren. Je geeft hierin een e-mailadres op, naar dit adres wordt een 5 cijferige code verzonden voor bevestiging van de aanvraag.
    Belangrijk: als u normale e-mailsoftware gebruikt (zoals Outlook, Entourage, Thunderbird, Apple Mail, enz.) En u wordt geblokkeerd door deze Spamhaus PBL-vermelding wanneer u e-mail probeert te verzenden, is de reden eenvoudig dat
    u dit moet doen schakel "SMTP-verificatie"
    in in uw e-mailprogramma-instellingen. Klik hier voor hulp met SMTP-verificatie of manieren om dit probleem snel op te lossen .


    Guest01 in E-mail
    Laatst bewerkt door Guest01; 15 Oct 2020, 18:59.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Beste Tim, Ligt dikwijls aan de uitgaande SMPT server daar moet tegenwoordig ook je wachtwoord staan was vroeger optioneel. Een e-mail code heb ik persoonlijk nog nooit gehoord.
    Het is rood of groen, zijn je instellingen ok dan geeft Spamhaus alles weer vrij.
    Wanneer je bij Spamhaus op een PBL blocklist vermeld bent (het IP adres) kun je dit door een formulier in te vullen laten deblokkeren. Je geeft hierin een e-mailadres op, naar dit adres wordt een 5 cijferige code verzonden voor bevestiging van de aanvraag.
    TimE in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Indien het IP adres geblokkeerd is zal dit in een "PBL blocklist" zijn vermeld inderdaad. Dit kan dan via Spamhaus middels een e-mail code ongedaan gemaakt worden.
    Beste Tim, Ligt dikwijls aan de uitgaande SMPT server daar moet tegenwoordig ook je wachtwoord staan was vroeger optioneel. Een e-mail code heb ik persoonlijk nog nooit gehoord.
    Het is rood of groen, zijn je instellingen ok dan geeft Spamhaus alles weer vrij.
    Guest01 in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Misschien staat uw IP adres bij Spamhaus wel geblokkeerd! Spamhaus is een onafhankelijke organisatie die het internet in de gaten houdt met betrekking tot veilig internetverkeer. U kunt achter uw IP-adres komen door in een browser (internetprogramma) te gaan naar: https://www.watismijnip.nl/ Dit adres vult u in bij Spamhaus.org. Is het rood dan moet u bij uitgaande SMPT server het wachtwoord van uw provider invullen. Uw pc opnieuw opstarten en zo kan het verholpen worden.
    Indien het IP adres geblokkeerd is zal dit in een "PBL blocklist" zijn vermeld inderdaad. Dit kan dan via Spamhaus middels een e-mail code ongedaan gemaakt worden.
    TimE in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
    Sinds vanochtend kunnen wij geen mails meer verzenden. Niet via mobiel, Ipad of vaste pc. Ontvangen wel maar verzenden niet.
    Foutcode is dezelfde als op het forum door erg veel mensen wordt gedeeld, nl:foutcode 560 5.7.1, uw machine verstuurt ongewenste reclame-mail bel 0118-225575.
    Dat nummer gebeld vandaag al 3x, ik moet alles maar via webmail gaan doen want daar hebben we verstand van, dat is ons programma??
    Ik vind dit absurd, je krijgt deze foutmelding op 4 verschillende apparaten, moet zeelandnet bellen omdat het toch echt door hun is op te lossen.
    Webmail is geen oplossing. Kreeg ook het advies om het maar op het forum te plaatsen omdat daar de IT specialisten van Zeelandnet zitten. Nou specialisten graag uw reactie
    Misschien staat uw IP adres bij Spamhaus wel geblokkeerd! Spamhaus is een onafhankelijke organisatie die het internet in de gaten houdt met betrekking tot veilig internetverkeer. U kunt achter uw IP-adres komen door in een browser (internetprogramma) te gaan naar: https://www.watismijnip.nl/ Dit adres vult u in bij https://www.spamhaus.org/ Is het rood dan moet u bij uitgaande SMPT server het wachtwoord van uw provider invullen. Uw pc opnieuw opstarten en zo kan het verholpen worden.
    Guest01 in E-mail
    Laatst bewerkt door Guest01; 15 Oct 2020, 17:29.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    het vreemde is dat ik niets heb veranderd in de instellingen, ik kan ze wel ontvangen maar niet antwoorden.
    Misschien staat uw IP adres bij Spamhaus wel geblokkeerd! Spamhaus is een onafhankelijke organisatie die het internet in de gaten houdt met betrekking tot veilig internetverkeer. U kunt achter uw IP-adres komen door in een browser (internetprogramma) te gaan naar: https://www.watismijnip.nl/ Dit adres vult u in bij https://www.spamhaus.org/ Is het rood dan moet u bij uitgaande SMPT server het wachtwoord van uw provider invullen. Uw pc opnieuw opstarten en zo kan het verholpen worden.
    Guest01 in E-mail
    Laatst bewerkt door Guest01; 15 Oct 2020, 17:30.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X