Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
geen mail kunnen verzenden
Samenvouwen
X
-
hallo
ja nog steeds, degene van de chat zei dat hij het zou doorzetten naar technische dienst en dat ze binnen 2 werkdagen contact op zouden nemen.
tot op heden niet.
erg vervelend dat ik er zo achteraan moet gaan, al 18 jaar bij zeelandnet en nu dit weer ineens.rjwjanssen in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk berichtde gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
ontvangen kan wel.
ook op de telefoon zit een virus scanner.
ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.
Laat een reactie achter:
-
de gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
ontvangen kan wel.
ook op de telefoon zit een virus scanner.
ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.rjwjanssen in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk berichthallo
maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
Installeer de Gmail app eens op je telefoon. Dan kun je gewoon mails versturen en beantwoorden, ook naar het gevraagde e-mailadres.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk berichthallo
hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.
Is het wel mogeljk om via de webmail mail te versturen?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.rjwjanssen in E-mail
Laat een reactie achter:
-
hallo
hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.rjwjanssen in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar [email protected]. Dan pak ik het gelijk voor je op.
Laat een reactie achter:
-
Graag zou ik weer in contact komen met een medewerker van de technische dienst zonder de horde van de back office weer verder in dit probleem. De laatste 2 keer was voor de zomervakantie met Thijs Complete.
Het is een heel probleem zullen we maar zeggen.
Maar nu al wel heel lang, vanaf april.hamelsverm in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Zoiets (SMTP error 560) is eerder aan de orde geweest hier, maar in zoiets kan een ander forumlid niets betekenen,
dat zal toch echt door ZeelandNet zelf opgelost moeten worden.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...serverfout-560driepinter in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk berichtGewoon je mail ergens anders onderbrengen. De mail van zeelandnet is een ramp.
_onbekend_ in E-mailLaatst bewerkt door _onbekend_; 1 May 2020, 08:09.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: