Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast met Google TV nu officieel in Nederland, tijd voor een native app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Is de kabelverbinding al weer op orde, MrSplinter?
    Nog niet, maandag komt er weer een monteur kijken in de meterkast. Helaas ligt het probleem in de straat, aangezien buren ook storing hebben op de tv, Delta is er alleen niet zo happig op om de straat open te breken.

    Dus ik sta in tweestrijd: Ik ben zeer tevreden met Delta kabel, als de verbinding werkt, kwa prijs kwaliteit en als deze tv app werkt ook voor de diensten. Maar die hickups zijn echt heel storend, KPN schiet in de komende weken ook glasvezel naar binnen dus ik twijfel of ik wel weer ga verlengen.
    Laatst bewerkt door MrSplinter; 16 Sep 2022, 13:56.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Zijn overigens alle tv zenders beschikbaar via deze Smart TV apps of is het slechts een bepaalde selectie ?
      Ik verwacht dat ze dezelfde iptv feed gebruiken als op de smartphone, en hetzelfde aanbod bieden (alles met een smartphone icoon): https://www.delta.nl/media/sqsc0kae/...ustus-2022.pdf

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Zijn overigens alle tv zenders beschikbaar via deze Smart TV apps of is het slechts een bepaalde selectie ?
        Vooralsnog alle content welke ook via de Settopbox wordt geboden. Uitgezonderd de erotiek zenders. Dit is een restrictie vanuit de Appstores.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

          Vooralsnog alle content welke ook via de Settopbox wordt geboden. Uitgezonderd de erotiek zenders. Dit is een restrictie vanuit de Appstores.
          Let op het spingen van de lintworm: vooralsnog. Dus het is mogelijk te varieren en 4K alleen via de apps aan te bieden en niet via de settopbox? Of gaan jullie per definitie voor alle devices?

          Reageer


          • #50
            Ow dit topic te laat gezien, ik wacht al jaren op deze optie. Ik heb nog een oud kastje dat via wifi werkt, maar ik wil dat kastje met nog een extra afstandsbediening ertussen uit, en de nieuwe kastjes werken alleen met een kabel en die ligt er niet waar de tv hangt helaas. Dus zo'n app is meer dan welkom! Ik heb ook een samsung tv, maar via de AppleTv zou ik al geholpen zijn. Is er nog een reservelijst?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X