Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opname serie niet te stoppen /verwijderen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opname serie niet te stoppen /verwijderen

    Ik heb via de app een serie opgenomen. De uitzending is hiervan intussen gestopt, echter ik kan de geplande opname niet meer verwijderen. Dezelfde serie wordt nu opgenomen van een heel andere zender.

  • #2
    In een ander item op het Forum met soortghelijke problemen schreeft Moderator Anette dit:
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Zoals ik het heb meegekregen van de desbetreffende afdeling zijn ze bezig met het maken van een nieuwe release die in januari (nog geen precieze datum bekend) gelanceerd zal worden, waardoor dit verholpen wordt.
    Stuur maar een mailtje naar [email protected] met verwijzing naar je forumvraag.
    Miscchien dat dit door Delta handmatig kan worden gecorrigeerd in afwachting van de update.

    Het zou trouwens wel fijn zijn als dergelijke problemen ook bij de storingen vermeld zouden staan.
    Dit voorkomt dat vele klanten hierover vragen moten stellen en kunnen lezen hoe het voor staat met Live TV/App

    Het is wel een onderdeel van ons abonnement en helaas kunnen we dit onderdeel niet of deels gebruiken!

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X