Er gaat bij een heleboel mensen iets mis met het automatisch koppelen van de gegevens.Tot dit is opgelost kan een moderator het probleem vaak handmatig oplossen. Helaas is de klantenservice tot maandagochtend gesloten.
Je zou voor de zekerheid nog eens in volgens sticky kunnen kijken of je alles hebt gedaan zoals het moet: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
Kun je hiermee je probleem oplossen wil je dat dan hier nog even laten weten aub.
Lukt het niet, dan pakt maandag een moderator wellicht je signaal op.
Als je hier maandagmorgen nog even een reactie plaatsts, schuift het topic weer naar boven in de lijst met actieve topics en valt je vraag zeker op!
Er gaat bij een heleboel mensen iets mis met het automatisch koppelen van de gegevens.Tot dit is opgelost kan een moderator het probleem vaak handmatig oplossen. Helaas is de klantenservice tot maandagochtend gesloten.
Je zou voor de zekerheid nog eens in volgens sticky kunnen kijken of je alles hebt gedaan zoals het moet: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
Kun je hiermee je probleem oplossen wil je dat dan hier nog even laten weten aub.
Lukt het niet, dan pakt maandag een moderator wellicht je signaal op.
Als je hier maandagmorgen nog even een reactie plaatsts, schuift het topic weer naar boven in de lijst met actieve topics en valt je vraag zeker op!
Het heeft niet gewerkt en op het moment loopt alles door elkaar en ga er mee stoppen
bedankt voor je reactie
Zet een berichtje hoe het is afgelopen
mvg
Karin
Hey klerkenco66, kun je, als het nog niet gelukt is je gegevens te koppelen, mij in een privebericht je relatienr sturen? Als je ZeelandNet gegevens op een andere naam staan, dan graag ook het DELTA klantnummer
Hallo heb 2 x gebeld alles langsgelopen en nu moest ik een contract overname formulier opsturen
Hopelijk is het dan opgelost
Wil wel even laten weten dat ze alles doen om je te helpen en daarom ook een compliment naar de telefonisten bij Delta
Mag ook gezegd worden vind ik
Reageer