Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

    Dit is met de fysieke interactieve ontvanger neem ik aan? Want via de app op mijn lg tv kan ik de bitrate niet zien via de delta tv app. Dan kan ik me niet voorstellen dat je strepen ziet bij voetbal via de interactieve ontvanger wat bordewolf wel beweert
    Nee, dit zijn de aanvoersignalen naar Delta. Dat zegt niets over hoe Delta het aan ons levert. Wanneer Delta deze knijpt naar de helft dan is het beeld ruk. Ik vind ESPN het laatste half jaar ronduit slecht beeld.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Aug 2023, 09:47.

    Reageer


    • #92
      Het beeld van Delta kan toch niet ruk zijn, Bordewolf?
      Je roept altijd dat het beeld van Delta “ retestrak” is.

      Reageer


      • #93
        Wat bedoelt die Bordewolf met retestrak?

        Reageer


        • #94
          U vraagt wij draaien.....

          ARD HD 15,1Mbps (MPEG4/SDR/720P)

          Is overigens hoger dan de laatste keer dan ik keek toen was het iets 1Mbps minder.

          Ik kan niet bij Delta kijken maar wel bij Ziggo en KPN en daar wordt dit terug geknepen tot 7-8Mbps.
          Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 7 Aug 2023, 10:23.

          Reageer


          • #95
            Op welk platform is het dan 15 Mbs?

            Reageer


            • #96
              Dat kan allemaal interactieve tv zijn want op Coax wordt die niet in HD doorgegeven bij Delta.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Op welk platform is het dan 15 Mbs?
                Satelliet. Astra 1 op 19,2 graden oost.

                Reageer


                • #98
                  Bayern-Monaco op RTL Deutchland ook perfect strak beeld via de interactieve decoder. Zeer strak zelfs. ESPN verbleekt hierbij! Geen vegen wanneer de bal wordt gespeeld.

                  Do60 kun jij eens kijken of het ook zo slecht is via de ESPN app ?
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Aug 2023, 17:58.

                  Reageer


                  • #99
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Bayern-Monaco op RTL Deutchland ook perfect strak beeld via de interactieve decoder. Zeer strak zelfs. ESPN verbleekt hierbij! Geen vegen wanneer de bal wordt gespeeld.

                    Do60 kun jij eens kijken of het ook zo slecht is via de ESPN app ?
                    Keek net even, maar geen voetbal samenvatting te zien. Maar ik geloof je direct. Met de Johan Cruijffschaal was het ook weer ergenis via interactieve tv via de app. Heb hem toen maar op de openzender fox gekeken. Schandaal eigenlijk. Dat dat nog een beter beeld geeft dan een betaalzender als espn! Totaal geen respons ook van Delta op mijn email. Maar straks wel weer lekker prijsverhoging. Rtl idd ook goeie hd zender zoals het hoort. Bericht jij morgen delta ook nog even? Maatstaf moet gewoon zijn zoals ard en rtl deutchland!

                    Reageer


                    • Bordewolf zdf is ook gewoon top. Echt hd. Staat ook rechts in beeld. Npo espn staat dat ook niet. En is het totaal geen hd!
                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • Lekker bezig delta. Live voetbal te kijken. En dan weer foutmelding bij jullie!
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
                          Lekker bezig delta. Live voetbal te kijken. En dan weer foutmelding bij jullie!
                          Bij caiway geen storing, en dolby Duits.
                          🧐

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                            Bij caiway geen storing, en dolby Duits.
                            🧐
                            Ok, ja duurde hier maar 2 minuten. Wel irri

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X