Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    720P is ook HD en soms zelfs net zo goed als 1080I. Mocht iemand daar aan twijfelen, noem dan man en paard. “Iemand” lijkt op stoken richting “Iemand”. Dit topic was als positief bedoelt, maar jij blijft wel erg hangen met je negatieve plaat.Wellicht vind je jezelf erg leuk, maar dit is precies waar forumbeheer twee weken geleden op is aangeslagen.

    Ik zal proberen on topic verder te gaan, al heb ik er een hard hoofd in dat we dit topic normaal op de rails krijgen.
    Redenen waarom ARD HD beter zou kunnen zijn:
    * Een betere aangeleverde stream
    * De bitrate is > 10 Mbits en bij NPO en ESPN op dit moment mogelijk niet
    * ARD heeft zelf een betere stream uit Australie tov ESPN en NPO. Dat verklaard overigens niet de matige kwaliteit bij andere eredivisie oefenwedstrijden op ESPN.

    Aangetekend dat ik via de decoder kijk en dus 1080I ontvang en hetzelfde constateer.
    Dat is wel tragisch dan. Bedankt voor je bericht. Dat de decoder gewoon nog net zo ruk is als de delta digitale tv app

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Je bent verder aan het provoceren en stoken op de persoon. Ik kan de reacties van de leden die op de blacklist staan niet lezen.
      Dat is ook de bedoeling van zo'n blacklist. En het duurt niet lang dan verdwijn jij er ook op. Je blijft hier aanmatigende taal aanslaan.
      Ik heb geen zin in elkaar steeds maar uitdagen en oppoken. Tot nu toe inhoudelijk geprobeerd te reageren, maar elke keer komen er reacties terug waar geen touw aan is vast te knopen en eigen interpretaties van zaken die ik nooit heb gezegd of verdraaiingen van mijn woorden. En daar komt nu weer aan persoonlijke aanval bij. Ook een schrijver van TotaalTV kan te ver gaan op een forum.

      Prima als dat jou stijl is, niet de mijne, mij niet bellen. Maar wel het verzoek het inhoudelijk te houden verder.
      En ja, sommige reacties lees ik niet meer of reageer ik niet meer op.
      Dit topic gaat niet over mij, dus iedere post waarin men weer over elkaar rolt is er 1 te veel.
      Het gaat zeker wel over het tv platform. dus ook interactieve tv. Feit is dat interactieve tv via de app op ziggo ook niet is wat het moet zijn! Via mijn ci+module is dit beter. We leven in 2023. En de technische mensen van Delta zitten blijkbaar nog in de vakantiemodus. Want die zijn erg stil. Wij klanten zeggen wat er niet goed is. Dan kan Delta daar wat aan doen. Daarvoor is een forum. Om verbeteringen aan te brengen. Dat jij dat niet snapt, zegt meer over jou
      Laatst bewerkt door Do60; 6 Aug 2023, 21:27.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
        Wij klanten zeggen wat er niet goed is. Dan kan Delta daar wat aan doen. Daarvoor is een forum. Om verbeteringen aan te brengen. Dat jij dat niet snapt, zegt meer over jou
        Jij snapt nog steeds niet waar dít serviceforum voor bedoeld is.
        Ga dat eerst eens na, vóórdat je alles en iedereen verrot scheldt.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #79
          De app zal denk ik altijd met beeldkwaliteit achterblijven met lineair/het normale tv-product bij Ziggo, KPN en anderen. Het is een aanvullende dienst bij het abonnement. En niet de hoofddienst. Via de decoder kijken, betekent de kans op meer verdiensten voor een provider. En dus zijn de diensten kwalitatief beter via de decoder. Daarnaast zijn er verschillen in de manier van aanleveren. Lineair/decoder is multicast. App is unicast. Unicast in gelijke bandbreedte als multicast betekent een veel zwaardere belasting van het netwerk.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            De app zal denk ik altijd met beeldkwaliteit achterblijven met lineair/het normale tv-product bij Ziggo, KPN en anderen. Het is een aanvullende dienst bij het abonnement. En niet de hoofddienst. Via de decoder kijken, betekent de kans op meer verdiensten voor een provider. En dus zijn de diensten kwalitatief beter via de decoder. Daarnaast zijn er verschillen in de manier van aanleveren. Lineair/decoder is multicast. App is unicast. Unicast in gelijke bandbreedte als multicast betekent een veel zwaardere belasting van het netwerk.
            Onzin, gaat gewoon om de bitrate die ze doorlaten kerel. Op ard is het perfect via de delta tv app. En wat Borderwolf ook al zegt. Met de fysieke ontvanger is het beeld op espn en de npo net zo slecht. Dus dat verhaal gaat gewoon niet op.Daarbij heeft Delta mijzelf gezegd dat ze de tv app van delta gelijk trekken met de fysieke interactieve ontvanger

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Jij snapt nog steeds niet waar dít serviceforum voor bedoeld is.
              Ga dat eerst eens na, vóórdat je alles en iedereen verrot scheldt.
              Ik scheld helemaal niemand verrot joh. Doe eens even normaal joh!

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                Onzin, gaat gewoon om de bitrate die ze doorlaten kerel. Op ard is het perfect via de delta tv app. En wat Borderwolf ook al zegt. Met de fysieke ontvanger is het beeld op espn en de npo net zo slecht. Dus dat verhaal gaat gewoon niet op.Daarbij heeft Delta mijzelf gezegd dat ze de tv app van delta gelijk trekken met de fysieke interactieve ontvanger
                Dat laatste klopt, zowel het doorvoersignaal als de bitrate wordt gelijkgetrokken. Komt niet uit mijn grote duim.
                Wie weet ook zaken als Dolby.
                Bron: DELTA-TV-team

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Dat laatste klopt, zowel het doorvoersignaal als de bitrate wordt gelijkgetrokken. Komt niet uit mijn grote duim.
                  Wie weet ook zaken als Dolby.
                  Bron: DELTA-TV-team
                  Ja maar mijn vertrouwen is wel een beetje afgenomen. Er werd mij ook vertelt dat er dit jaar uhd uitgezonden zou worden op espn. Helaas is hier niks van waar. Maar we gaan het allemaal zien.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Ja maar mijn vertrouwen is wel een beetje afgenomen. Er werd mij ook vertelt dat er dit jaar uhd uitgezonden zou worden op espn. Helaas is hier niks van waar. Maar we gaan het allemaal zien.
                    Vooralsnog niet nu. Het jaar is nog niet om, Ze lezen echt wel mee hier….

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dat laatste klopt, zowel het doorvoersignaal als de bitrate wordt gelijkgetrokken. Komt niet uit mijn grote duim.
                      Wie weet ook zaken als Dolby.
                      Bron: DELTA-TV-team
                      Maar jij zei net dat het beeld op de interactieve ontvanger net zo slecht is als via de app. En dan de espn en npo zenders?!

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                        Maar jij zei net dat het beeld op de interactieve ontvanger net zo slecht is als via de app. En dan de espn en npo zenders?!
                        Dat zei ik niet helemaal…. De voetbalbeelden zijn op ARD een stuk beter. Op ESPN veel veegbeelden.
                        Ik heb zelf het idee dat het aanvoersignaal geknepen wordt en niet de 10 tot 12 Mbits zoals door Jarco vermeld (iets lager dan 14 Mbits.

                        De beelden op de ontvanger zijn tov de app beter. De Tizenapp geeft overigens best goed en strak beeld.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2023, 22:30.

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat zei ik niet helemaal…. De voetbalbeelden zijn op ARD een stuk beter. Op ESPN veel veegbeelden.
                          Ik heb zelf het idee dat het aanvoersignaal geknepen wordt en niet de 10 tot 12 Mbits zoals door Jarco vermeld (iets lager dan 14 Mbits.

                          De beelden op de ontvanger zijn tov de app beter. De Tizenapp geeft overigens best goed en strak beeld.
                          Ja wat jij zegt veel zenders zijn wel prima. rtl 4 ook hoge bitrate volgens mij. Maar daar is geen voetbal op. Dus ja. Lage bitrate is gewoon dodelijk bij een voetbalwedstrijd. Vegen in beeld idd, door lage bitrate. Het jaar is nog niet om idd. maar ik ga niet meer er vanuit dat dit jaar nog espn komt. Is het alleen maar een bonus als het nog wel komt dit jaar;-)

                          Reageer


                          • #88
                            Omdat je het weer persoonlijk maakt en mij weer in twijfel trekt......

                            Eigenlijk ben ik de rotste ook weer niet. En heb ik even voor je ingelogd om naar de huidige bandbreedte van het aanvoersignaal van ESPN te kijken. Ik zeg namelijk dingen die ik kan onderbouwen. Kan ik van sommigen niet zeggen.

                            ESPN 1 12,7Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                            ESPN 2 12,7Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                            ESPN 3 11,8Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                            ESPN 4 12,5Mbps (MPEG4/SDR/1080i)

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                              Omdat je het weer persoonlijk maakt en mij weer in twijfel trekt......

                              Eigenlijk ben ik de rotste ook weer niet. En heb ik even voor je ingelogd om naar de huidige bandbreedte van het aanvoersignaal van ESPN te kijken. Ik zeg namelijk dingen die ik kan onderbouwen. Kan ik van sommigen niet zeggen.

                              ESPN 1 12,7Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                              ESPN 2 12,7Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                              ESPN 3 11,8Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                              ESPN 4 12,5Mbps (MPEG4/SDR/1080i)
                              Dit is met de fysieke interactieve ontvanger neem ik aan? Want via de app op mijn lg tv kan ik de bitrate niet zien via de delta tv app. Dan kan ik me niet voorstellen dat je strepen ziet bij voetbal via de interactieve ontvanger wat bordewolf wel beweert

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                                Dit is met de fysieke interactieve ontvanger neem ik aan? Want via de app op mijn lg tv kan ik de bitrate niet zien via de delta tv app. Dan kan ik me niet voorstellen dat je strepen ziet bij voetbal via de interactieve ontvanger wat bordewolf wel beweert
                                Zou je alsjeblieft ook kunnen kijken hoeve de bitrate is van de zender ARD op de interactieve ontvanger. Denk dat die wel rond 14mb/s ligt. En hoeveel bitrate ziggosports op de fysieke interactieve ontvanger?
                                Laatst bewerkt door Do60; 7 Aug 2023, 00:19.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X