Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Bor, gaat stoer doen met dingen niet lezen. Hier staat dan eigenlijk….ik heb het wel gelezen maar ik kan geen inhoudelijk weerwoord geven, dus zeg ik maar dat ik gestopt bent met lezen. Volwassen reactie!
    Je bent verder aan het provoceren en stoken op de persoon. Ik kan de reacties van de leden die op de blacklist staan niet lezen.
    Dat is ook de bedoeling van zo'n blacklist. En het duurt niet lang dan verdwijn jij er ook op. Je blijft hier aanmatigende taal aanslaan.
    Ik heb geen zin in elkaar steeds maar uitdagen en oppoken. Tot nu toe inhoudelijk geprobeerd te reageren, maar elke keer komen er reacties terug waar geen touw aan is vast te knopen en eigen interpretaties van zaken die ik nooit heb gezegd of verdraaiingen van mijn woorden. En daar komt nu weer aan persoonlijke aanval bij. Ook een schrijver van TotaalTV kan te ver gaan op een forum.

    Prima als dat jou stijl is, niet de mijne, mij niet bellen. Maar wel het verzoek het inhoudelijk te houden verder.
    En ja, sommige reacties lees ik niet meer of reageer ik niet meer op.
    Dit topic gaat niet over mij, dus iedere post waarin men weer over elkaar rolt is er 1 te veel.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2023, 16:23.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik ben bij de beschuldiging van meerdere accounts gestopt. Moedwillig leugens verspreiden over forumleden is voor mij een no go en een vorm van op een ernstige manier lopen stoken.
      Tsjonge.....
      Meneer Bordewolf dóet niets anders en dan nóg met zulke beschuldigingen blíjven komen.
      Over moedwillig leugens verspreiden gesproken....

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        ....Dit topic gaat niet over mij, dus iedere post waarin men weer over elkaar rolt is er 1 te veel.
        Dit topic gaat over de openingspost: inhoud van úw onophoudelijk gezeur....🤮🤮

        Reageer


        • #64
          Zet mij aub op die lijst Bor. Niet dreigen gewoon doen. Dreigen is een vorm van zwakte.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Zet mij aub op die lijst Bor. Niet dreigen gewoon doen. Dreigen is een vorm van zwakte.
            Discussies met wappies zjn niet te winnen op argumenten en open discussies Jarco, laat gewoon los en geef ze gelijk. In ieder geval beter voor je eigen gemoedrust engeeft ook wat minder vervuiling op dit strak gemodereerde forum ;-)

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik ben bij de beschuldiging van meerdere accounts gestopt. Moedwillig leugens verspreiden over forumleden is voor mij een no go en een vorm van op een ernstige manier lopen stoken.

              Verder valt er niets te winnen of te verliezen hier. Maar wanneer er argumenten komen als mensen zijn blind en zien geen verschil tussen SD en 4K dan ben ik klaar. Dat geldt ook over Ziggo Sports er bij halen, daar gaat het hier niet over.
              Het gaat over ESPN UHD, onderdeel van het abonnement, wordt niet geleverd. En de ondermaatse kwaliteit van ESPN 1 t/m 4.
              De bitrate is veel te laag. Zoals Do60 al zegt ARD HD geeft bij voetbal strakker en beter beeld.

              En om verder weer ontopic te blijven: Dolby terug en andere verbeteringen doorvoeren.
              Ik heb dit topic als positief ingestoken: kom met wat er beter kan. Hoe kan het dan zo ontsporen? Omdat iemand met verbeteringen komt en anderen zelfs dat wil aanvechten ipv hier op aannvullen?
              Ziggo is ook om te janken qua beeld via de interactieve delta tv app! Ik eis dat dit toch snel gefixt wordt! Klanten betalen genoeg ervoor! Ik krijg ook geen reactie van het delta team ook. Waarom op de ene zender wel een fatsoenlijke bitrate en de ander niet. Kun je net zo goed kappen met interactieve tv, aangezien het meerendeel van de zenders gewoon om te janken is qua beeld kwaliteit. Strepen in beeld bij voetbal kan toch niet!

              Reageer


              • #67
                De enige moderatie die dit forum kent is de Bordewolf moderatie..

                Reageer


                • #68
                  Even inhoudelijk. Waarom ziet ARD HD er beter uit met voetbal? Het is 720P ipv 1080i. Hoorde ik nu iemand in het verleden raaskallen dat 720P geen echt HD was😀

                  En wie ongerust is over mijn gemoedstoestand. Niet nodig. Is een vorm van ontspanning. Zie het als een speeltuin in een bos waar veel fabeltjes worden verspreid😂

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                    Discussies met wappies zjn niet te winnen op argumenten en open discussies Jarco, laat gewoon los en geef ze gelijk. In ieder geval beter voor je eigen gemoedrust engeeft ook wat minder vervuiling op dit strak gemodereerde forum ;-)
                    We kunnen in ieder geval duidelijk zien dat de Moderatie nu op vakantie is.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Even inhoudelijk. Waarom ziet ARD HD er beter uit met voetbal? Het is 720P ipv 1080i. Hoorde ik nu iemand in het verleden raaskallen dat 720P geen echt HD was😀

                      En wie ongerust is over mijn gemoedstoestand. Niet nodig. Is een vorm van ontspanning. Zie het als een speeltuin in een bos waar veel fabeltjes worden verspreid😂
                      ard is geen 720p. Voetbal is zeer helder en smooth beeld bij snel camera werk via de delta tv app. Echt mensen hier lullen zo dom.

                      Reageer


                      • #71
                        ARD en ZDF en NDR en WDR zijn wel degelijk allemaal in 720P.
                        Er zijn plannen voor de toekomst om in 1080P uit te gaan zenden gecombineerd met HDR.
                        Maar voorlopig is het nog niet aan de orde.

                        Reageer


                        • #72
                          Dus Jarco heeft gelijk, Do60.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Even inhoudelijk. Waarom ziet ARD HD er beter uit met voetbal? Het is 720P ipv 1080i. Hoorde ik nu iemand in het verleden raaskallen dat 720P geen echt HD was😀

                            En wie ongerust is over mijn gemoedstoestand. Niet nodig. Is een vorm van ontspanning. Zie het als een speeltuin in een bos waar veel fabeltjes worden verspreid😂
                            720P is ook HD en soms zelfs net zo goed als 1080I. Mocht iemand daar aan twijfelen, noem dan man en paard. “Iemand” lijkt op stoken richting “Iemand”. Dit topic was als positief bedoelt, maar jij blijft wel erg hangen met je negatieve plaat.Wellicht vind je jezelf erg leuk, maar dit is precies waar forumbeheer twee weken geleden op is aangeslagen.

                            Ik zal proberen on topic verder te gaan, al heb ik er een hard hoofd in dat we dit topic normaal op de rails krijgen.
                            Redenen waarom ARD HD beter zou kunnen zijn:
                            * Een betere aangeleverde stream
                            * De bitrate is > 10 Mbits en bij NPO en ESPN op dit moment mogelijk niet
                            * ARD heeft zelf een betere stream uit Australie tov ESPN en NPO. Dat verklaard overigens niet de matige kwaliteit bij andere eredivisie oefenwedstrijden op ESPN.

                            Aangetekend dat ik via de decoder kijk en dus 1080I ontvang en hetzelfde constateer.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2023, 21:12.

                            Reageer


                            • #74
                              Mensen zouden zich eerst eens zich moeten verdiepen in de materie voordat zij iets roepen. De Duitse publieke omroepen zenden alleen in 720P uit. Het aanvoersignaal naar binnen- en buitenlandse providers is ook 720P. En bij voetbal levert 720P vaak vanwege de altijd lichtende pixels vaak een beter beeld op dan 1080i met de snelle beeldverschuivingen. Maar veel kijkers zijn cijfergeil en denken dat 1080 altijd beter dan 720. Niet dus.

                              Bor, reacties op je opmerkingen

                              - beter aangeleverde stream - aanvoer is satelliet of mediagateway/RedBee. En als het laatste het is dan heeft RedBee het vanaf de satelliet geplukt. Alle providers hebben dus hetzelfde aanvoersignaal. Providers bepalen zelf met welke bandbreedte zij het aanvoersignaal naar klanten uitspelen. Ik ken de situatie bij Delta niet. Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit anders is dan bij Ziggo en KPN en dat betekent dat ARD met minder bandbreedte dan Nederlandse zenders wordt aangeboden aan klanten.

                              - Bandbreedte. De bandbreedte van het aanvoersignaal van ARD is 14Mbps. Dat is iets lager dan NPO en iets hoger dan ESPN HD.

                              - ARD heeft geen betere stream uit Australië. De streams zijn voor alle omroepen gelijk en worden door European Broadcasting Union geleverd. Kan die aanvoer namelijk zelf via de satelliet bekijken. En om je helemaal geil te maken. Er is zelfs een 4K stream bij, die overigens geen een omroep in Europa gebruikt omdat het aantal kijkers te laag is voor de extra investering die voor het uitzenden van dit evenement in 4K met tijdelijke zenders gemoeid is.

                              En niet heel de wereld draait om Bordewolf, al zou je dat waarschijnlijk heel graag willen. Iemand kan dus ook iemand anders zijn.

                              En ik verzoek je vriendelijk om niet op de man te spelen.
                              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 6 Aug 2023, 21:23.

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                                Mensen zouden zich eerst eens zich moeten verdiepen in de materie voordat zij iets roepen. De Duitse publieke omroepen zenden alleen in 720P uit. Het aanvoersignaal naar binnen- en buitenlandse providers is ook 720P. En bij voetbal levert 720P vaak vanwege de altijd lichtende pixels vaak een beter beeld op dan 1080i met de snelle beeldverschuivingen. Maar veel kijkers zijn cijfergeil en denken dat 1080 altijd beter dan 720. Niet dus.
                                Dan is het dus optie 1 : een beter aangeleverde stream (naar de providers). Dank voor de aanvullingen, daar wordt ik dus een stuk blijer van!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X