Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Bij Ziggo Sport (want daar doel jij op) was het niet exclusief. Jij als Delta abonnee kom er gewoon een abonnement voor kopen. Exclusief was het geweest dat jij geen abonnement had mogen/kunnen kopen. Bij Ziggo was het alleen in basis beschikbaar.

    Delta plaatst alle kanalen van ESPN ook in het 120+ pakket. Canal Digitaal biedt alle kanalen van ESPN zelfs in basis aan. Terwijl je bij Ziggo 17,95 per maand moet betalen. Hebben Delta en Canal Digitaal dan ook ESPN exclusief?

    Het zijn gewoon keuzes die een provider maakt. En nogmaals. Delta kan Formule 1 ook gewoon in het basispakket aanbieden als het terug naar Ziggo Sport gaat. Alleen moeten ze dan wel voor iedere abonnee de maandelijkse afdracht van het hele Ziggo Sport Totaal-pakket aan VodafoneZiggo doen. Het is echter een (begrijpelijke) bedrijfsmatige keuze dat Delta dit niet doet. Net als het een terechte bedrijfsmatige keuze van VodafoneZiggo is om Ziggo Sport in basis aan alle klanten aan te bieden. De ene provider maakt de ene keuze. de andere provider weer een andere keuze.

    Delta kiest ervoor om veel geld in glasvezel; te steken. Ziggo houdt vast aan coax en verbetert dit. En omdat dit minder duur is dan glasvezel aanleggen houden ze weer geld over om bijvoorbeeld in Ziggo Sport voor alle klanten te investeren.

    Het leven bestaat uit keuzes beste Bor.

    Reageer


    • #32
      Hebben alle providers op Delta glasvezel dezelfde beeldkwaliteit of plaatsen ze eigen apparaten in een glasvezel hok?

      Met andere woorden, is de beeldkwaliteit van Delta, Caiway, Solcon, t-Mobile, Online allemaal gelijk op Delta glas?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Bij Ziggo Sport (want daar doel jij op) was het niet exclusief. Jij als Delta abonnee kom er gewoon een abonnement voor kopen. Exclusief was het geweest dat jij geen abonnement had mogen/kunnen kopen. Bij Ziggo was het alleen in basis beschikbaar.

        Delta plaatst alle kanalen van ESPN ook in het 120+ pakket. Canal Digitaal biedt alle kanalen van ESPN zelfs in basis aan. Terwijl je bij Ziggo 17,95 per maand moet betalen. Hebben Delta en Canal Digitaal dan ook ESPN exclusief?

        Het zijn gewoon keuzes die een provider maakt. En nogmaals. Delta kan Formule 1 ook gewoon in het basispakket aanbieden als het terug naar Ziggo Sport gaat. Alleen moeten ze dan wel voor iedere abonnee de maandelijkse afdracht van het hele Ziggo Sport Totaal-pakket aan VodafoneZiggo doen. Het is echter een (begrijpelijke) bedrijfsmatige keuze dat Delta dit niet doet. Net als het een terechte bedrijfsmatige keuze van VodafoneZiggo is om Ziggo Sport in basis aan alle klanten aan te bieden. De ene provider maakt de ene keuze. de andere provider weer een andere keuze.

        Delta kiest ervoor om veel geld in glasvezel; te steken. Ziggo houdt vast aan coax en verbetert dit. En omdat dit minder duur is dan glasvezel aanleggen houden ze weer geld over om bijvoorbeeld in Ziggo Sport voor alle klanten te investeren.

        Het leven bestaat uit keuzes beste Bor.
        Leg jij mij moedwillig steeds anders uit? Je weet donders goed dat ik het heb over het niet leveren van het 4K kanaal en deze gratis aanbieden aan eigen klanten.
        Overigens hoef ik me om 4K bij Delta natuurlijk geen zorgen te maken, dat zal er in dat geval toch niet komen helaas.
        Zelfs via de app heeft men de 4K stream niet ter beschikking gesteld aan klanten van Ziggo Sports die daar 15 euro voor betalen.
        Je kan het niet aan de een gratis aanbieden en aan de fors betalende klant niet. Jou uitleg over ESPN daar koop ik niets, linksom of rechtsom wordt er voor ESPN betaald via alle providers. Dat is bij Ziggo Sports toch echt anders.

        Reageer


        • #34

          ??? 😂😂

          Reageer


          • #35
            Wat is hier aan de hand?
            Wat is een blacklist?

            Ben je heetgebakerd van aanleg, Bordewolf?
            Ik vind het een wereldvreemde reactie van je. Ik heb dit op geen enkel ander forum ooit gezien.

            Reageer


            • #36
              Laat ik het tactisch zeggen; Bordewolf begrijpt niet waarom hij zoveel frictie heeft met forumleden.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                Op de blacklist. Dank verder voor je inbreng Klapstoel Snoepdoos, Praathuis etc etc etc
                Blijkbaar is iemand helemaal de kluts kwijt.........🤮
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #38
                  Wat heeft het verdienmodel van ESPN nu met dit alles te maken? Begrijp jij het zelf nog wel een beetje Bor? Bij Ziggo betalen ze ook voor iedere klant om ESPN te mogen doorgeven. En een abonnement ESPN Completr kost daar de hoofdprijs.

                  En ik weet dat het moeilijk voor jou is om in te de ken maar slechts een minderheid van alle kijkers is geïnteresseerd im UHD en 4K. Kortom denk eens breder dan je eigen huiskamer.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Wat heeft het verdienmodel van ESPN nu met dit alles te maken? Begrijp jij het zelf nog wel een beetje Bor? Bij Ziggo betalen ze ook voor iedere klant om ESPN te mogen doorgeven. En een abonnement ESPN Completr kost daar de hoofdprijs.

                    En ik weet dat het moeilijk voor jou is om in te de ken maar slechts een minderheid van alle kijkers is geïnteresseerd im UHD en 4K. Kortom denk eens breder dan je eigen huiskamer.
                    50% heeft inmiddels een UHD/4K tv. Wie ben je dan om te bepalen dat een minderheid geïnteresseerd is? Verdienmodel ESPN heeft er geen moer mee te maken, die haal jij van stal.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Aug 2023, 22:40.

                    Reageer


                    • #40
                      Ik vind je taalgebruik behoorlijk agressief naar Jarco, Bordewolf.
                      Hij heeft het engelengeduld in jou steeds dingen uit te leggen.
                      Blijkbaar als iemand het niet met je eens is, schiet je gelijk uit je slof of nog erger.
                      Ga daar mee eens wat aan doen.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                        Wat heeft het verdienmodel van ESPN nu met dit alles te maken? Begrijp jij het zelf nog wel een beetje Bor? Bij Ziggo betalen ze ook voor iedere klant om ESPN te mogen doorgeven. En een abonnement ESPN Completr kost daar de hoofdprijs.

                        En ik weet dat het moeilijk voor jou is om in te de ken maar slechts een minderheid van alle kijkers is geïnteresseerd im UHD en 4K. Kortom denk eens breder dan je eigen huiskamer.
                        Tuurlijk kerel. Meerderheid heeft een 4k tv. En een 4k pakket op netflix. Hebben een game console in huis. 4k gaming etc etc. Je zit weer dom uit je nek te lullen. Dat Delta er schijt aan heeft om nog steeds geen uhd uit te zenden. Wilt niet zeggen dat de mensen het niet willen!

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                          Tuurlijk kerel. Meerderheid heeft een 4k tv. En een 4k pakket op netflix. Hebben een game console in huis. 4k gaming etc etc. Je zit weer dom uit je nek te lullen. Dat Delta er schijt aan heeft om nog steeds geen uhd uit te zenden. Wilt niet zeggen dat de mensen het niet willen!
                          Zijn repliek waaiert van Ziggo Sports naar ESPN, alles wordt er bij gehaald, maar niets is steekhoudend.
                          Bottom line valt ESPN UHD binnen het ESPn abo. Hoe het abonnement wordt aangeschaft doet niet ter zake.
                          En helemaal eens 50% heeft een 4K tv of device, zou mooi zijn wanneer een device ook op die manier ingezet kan worden. Dan kunnen mensen zien wat ze missen ipv dat het door anderen voor hem wordt bepaald dat SD of HD goed genoeg is.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Aug 2023, 22:44.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Zijn repliek waaiert van Ziggo Sports naar ESPN, alles wordt er bij gehaald, maar niets is steekhoudend.
                            Bottom line valt ESPN UHD binnen het ESPn abo. Hoe het abonnement wordt aangeschaft doet niet ter zake.
                            En helemaal eens 50% heeft een 4K tv of device, zou mooi zijn wanneer een device ook op die manier ingezet kan worden. Dan kunnen mensen zien wat ze missen ipv dat het door anderen voor hem wordt bepaald dat SD of HD goed genoeg is.
                            Idd, dom gelul allemaal. Ken dat soort mensen wel. Vinden alles maar goed. Wat je niet hebt kun je ook niet missen. Tot je het naast elkaar zet. Ik kijk ook het liefste films in 4k dolby vision. Is gewoon next level. Vooral op mijn nieuwe lg g3 77 inch. Smullen!

                            Reageer


                            • #44
                              Hoeveel alterego’s of echoputten hebben ze eigenlijk in het grote dierenbos?

                              Reageer


                              • #45
                                Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

                                Het enige goeie antwoord is ALLES. (en ik blijf erbij dat klapstoelen vervelende ondingen zijn)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X