Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat kan er verbeterd worden aan het TV Platform?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Weer de echoput ..

    Reageer


    • #47
      Ken ik een rijmpie op.

      Reageer


      • #48
        DELTA-TV-team beste medewerkers. Zojuist keek ik op de duitse zender ard, de wedstrijd zweden usa. Perfect beeld. En echt hd! Waarom adverteren jullie met hd en zenden je dan espn nl en de npo zenders in waardeloze kwaliteit via de delta tv interactieve app uit? Op Ard is het perfect. Ik eis dat dit op alle zenders zo komt. De motion bitrate en beeld kwaliteit van ard zo wil ik het ook op alle andere zenders. Wat een verademing om eindelijk op die zender wel in echte goeie kwaliteit te kijken. En goede bitrate. Waardoor het snelle camera werk prima is. Want bij espn is dat drama.
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door Do60; 6 Aug 2023, 11:38.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

          Klopt en dus zal ik staan te juigen wanneer het weer lineair uitgezonden wordt, zo lang daar maar geen exclusiviteit aan gehangen wordt.
          Hey kerel. Tip. Kijk jij even op kanaal 450 van digitale delta tv app op je tv. Zo is hoe het beeld hoort te zijn echt hd, goeie bitrate. En voetbal dat ik voor het eerst zonder ergenis kijkt via de delta tv app interactief! Heb delta team al bericht. Dat ze het zo op alle zenders moeten doorlaten. Want dan hoor je mij niet meer klagen. Ze adverteren met haarscherp beeld. Dat is bij ard idd wel! En volgende week begint de competitie eredivisie weer. Dus zou lekker zijn als ze de espn zenders ook zo uitzenden en de npo zenders. Gewoon alle zenders! Op canvas keek ik ook usa zweden echt minder beeld en geen hd! Schande dat ze dan adverteren met haarscherp.
          Laatst bewerkt door Do60; 6 Aug 2023, 12:13.

          Reageer


          • #50
            Ach, een ieder kan nu de ware aard van Bor zien. Pijnlijk maar waar. Je krijgt een veer in je reet als je met zijn straatje meepraat. Een dolk in je rug als je een beetje met argumenten tegengas geeft. En een eigengemaakt extra gebruiker om zijn eigen mening kracht bij te zetten. Ik kreeg vanuit de organisatie te horen dat je sommige mensen op dit forum niet met een korreltje maar een kilo zout moest nemen. Ik ga nu echt denken dat die persoon gelijk heeft.

            Zomaar een paar dingen die ik hier lees.

            50 procent van de televisies is 4K. Klopt. Alleen moet je daarbij jezelf afvragen of de kopers van deze televisies het apparaat echt hebben gekocht voor 4K. De meeste televisies zijn standaard 4K. Een onderzoek maakte duidelijk dat bijvoorbeeld 85 procent van de televisieaanbiedingen een 4K model betrof. En dan worden deze modellen dus niet specifiek verkocht om 4K maar meer vanwege de aanbieding. Waarom doen fabrikanten dit? In de hoop dat de drempel lager te maken om andere 4K apparatuur te kunnen slijten zoals bluray, soundbar en spelconsole.

            Meeste mensen kopen Netflix 4K-abonnement: niet waar, best verkochte abonnement is HD. Aantaanbaat is ook dat als 4K-abonnement wordt gekocht in de meeste gevallen dit abonnement met als belangrijkste reden de vier gelijktijdige kijkmogelijkheden (delen abonnement) en niet specifiek voor 4K wordt gekocht.

            In de meeste huiskamers staat een 4K spelconsole: absoluut niet waar. Bij lange na zelfs nog niet.

            En zo zie ik nog meer dingen benoemd in dit topic die aantoonbaar niet waar zijn. En ook ik kijk liever een film in 4K. Maar het is nu eenmaal zo dat het (jammer genoeg) onder het grootste deel van de kijkers echt niet speelt. Het verschil in beeldkwaliteit is bijvoorbeeld voor ongeveer 20 procent van de kijkers voor een groot deel niet te zien vanwege oogafwijking. Bij een ander belangrijk deel is het voordeel van 4K vanwege kijkafstand televisie niet optimaal waar te nemen. Het wordt in de meeste huiskamers pas echt zichtbaar met televisies van 65 inch en groter. En de gemiddelde grootte van het beeldscherm in Nederland ligt net iets boven de 50 inch.

            En mooi teken dat ook niet alle kijkers op ESPN UHD zitten te wachten, is bij KPN te zien. ESPN 1 en ESPN UHD zitten in het basispakket. Maar op ESPN UHD te kunnen kijken moet het 4K-abonnement voor €2,50 per maand gekocht worden. Slechts minder dan 10 procent van de abonnees is bereid dit abonnement te kopen om naar dit kanaal en nog twee andere 4K-zenders te kijken.

            Dus Bor, verklaar je even nader. En dan niet met loze kreten maar met onderbouwing wat je roept.

            Reageer


            • #51
              Mooi verhaal Kriek, beetje lang ook, ben bij dat korreltje zout gestopt met lezen.

              Reageer


              • #52
                Ik vind die Bordewolf een onaardig persoon.
                Ik heb op geen enkel ander forum zoveel onaardigheid gezien van 1 persoon als van die Bordewolf.
                Zit die Bordewolf in het moderatie team omdat hij het steeds heeft over ban hier en ban daar?

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Paddestoel Bekijk bericht
                  Ik vind die Bordewolf een onaardig persoon.
                  Ik heb op geen enkel ander forum zoveel onaardigheid gezien van 1 persoon als van die Bordewolf.
                  Zit die Bordewolf in het moderatie team omdat hij het steeds heeft over ban hier en ban daar?
                  Ken je het programma Undercover Boss? Kijk uit wat u zegt.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Ach, een ieder kan nu de ware aard van Bor zien. Pijnlijk maar waar. Je krijgt een veer in je reet als je met zijn straatje meepraat. Een dolk in je rug als je een beetje met argumenten tegengas geeft. En een eigengemaakt extra gebruiker om zijn eigen mening kracht bij te zetten. Ik kreeg vanuit de organisatie te horen dat je sommige mensen op dit forum niet met een korreltje maar een kilo zout moest nemen. Ik ga nu echt denken dat die persoon gelijk heeft.

                    Zomaar een paar dingen die ik hier lees.

                    50 procent van de televisies is 4K. Klopt. Alleen moet je daarbij jezelf afvragen of de kopers van deze televisies het apparaat echt hebben gekocht voor 4K. De meeste televisies zijn standaard 4K. Een onderzoek maakte duidelijk dat bijvoorbeeld 85 procent van de televisieaanbiedingen een 4K model betrof. En dan worden deze modellen dus niet specifiek verkocht om 4K maar meer vanwege de aanbieding. Waarom doen fabrikanten dit? In de hoop dat de drempel lager te maken om andere 4K apparatuur te kunnen slijten zoals bluray, soundbar en spelconsole.

                    Meeste mensen kopen Netflix 4K-abonnement: niet waar, best verkochte abonnement is HD. Aantaanbaat is ook dat als 4K-abonnement wordt gekocht in de meeste gevallen dit abonnement met als belangrijkste reden de vier gelijktijdige kijkmogelijkheden (delen abonnement) en niet specifiek voor 4K wordt gekocht.

                    In de meeste huiskamers staat een 4K spelconsole: absoluut niet waar. Bij lange na zelfs nog niet.

                    En zo zie ik nog meer dingen benoemd in dit topic die aantoonbaar niet waar zijn. En ook ik kijk liever een film in 4K. Maar het is nu eenmaal zo dat het (jammer genoeg) onder het grootste deel van de kijkers echt niet speelt. Het verschil in beeldkwaliteit is bijvoorbeeld voor ongeveer 20 procent van de kijkers voor een groot deel niet te zien vanwege oogafwijking. Bij een ander belangrijk deel is het voordeel van 4K vanwege kijkafstand televisie niet optimaal waar te nemen. Het wordt in de meeste huiskamers pas echt zichtbaar met televisies van 65 inch en groter. En de gemiddelde grootte van het beeldscherm in Nederland ligt net iets boven de 50 inch.

                    En mooi teken dat ook niet alle kijkers op ESPN UHD zitten te wachten, is bij KPN te zien. ESPN 1 en ESPN UHD zitten in het basispakket. Maar op ESPN UHD te kunnen kijken moet het 4K-abonnement voor €2,50 per maand gekocht worden. Slechts minder dan 10 procent van de abonnees is bereid dit abonnement te kopen om naar dit kanaal en nog twee andere 4K-zenders te kijken.

                    Dus Bor, verklaar je even nader. En dan niet met loze kreten maar met onderbouwing wat je roept.
                    Stom gelul weer. Met vpn kun je ook gewoon met meerdere gebruikers op hetzelfde account ook met het standaard netflix abonnement. Meeste huiskamers staat gewoon een console. En dan bedoel ik niet ouwe bejaarden van 70 plus. En daarbij zijn er ook genoeg mensen die gewoon gamen zonder een console. Zie een gamepass bijvoorbeeld op diversen tv`s. En ook op laptops e.d Je zit gewoon dom uit je nek te lullen. Je praat gewoon voor jezelf. Omdat jij te gierig bent om extra te betalen voor kwaliteit. Wilt niet zeggen dat dat voor iedereen zo is. In tegendeel zelfs!

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                      Mooi verhaal Kriek, beetje lang ook, ben bij dat korreltje zout gestopt met lezen.
                      Die Kriek kan echt alleen maar dom lullen zeg. Wat een trol is dat. Mijn zus draagt een bril voor autorijden e.d . Heeft ook een cylindrische oogafwijking. Maar die zag gelijk dat het beeld op espn gewoon een stuk minder was hoor. Man man man. En 4k en 1080p ziet ze ook gelijk. Enkel Vincent Bijlow ziet het niet, maar ja die is dan ook echt blind

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                        Mooi verhaal Kriek, beetje lang ook, ben bij dat korreltje zout gestopt met lezen.
                        Ik ben bij de beschuldiging van meerdere accounts gestopt. Moedwillig leugens verspreiden over forumleden is voor mij een no go en een vorm van op een ernstige manier lopen stoken.

                        Verder valt er niets te winnen of te verliezen hier. Maar wanneer er argumenten komen als mensen zijn blind en zien geen verschil tussen SD en 4K dan ben ik klaar. Dat geldt ook over Ziggo Sports er bij halen, daar gaat het hier niet over.
                        Het gaat over ESPN UHD, onderdeel van het abonnement, wordt niet geleverd. En de ondermaatse kwaliteit van ESPN 1 t/m 4.
                        De bitrate is veel te laag. Zoals Do60 al zegt ARD HD geeft bij voetbal strakker en beter beeld.

                        En om verder weer ontopic te blijven: Dolby terug en andere verbeteringen doorvoeren.
                        Ik heb dit topic als positief ingestoken: kom met wat er beter kan. Hoe kan het dan zo ontsporen? Omdat iemand met verbeteringen komt en anderen zelfs dat wil aanvechten ipv hier op aannvullen?
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2023, 15:45.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                          Die Kriek kan echt alleen maar dom lullen zeg. Wat een trol is dat. Mijn zus draagt een bril voor autorijden e.d . Heeft ook een cylindrische oogafwijking. Maar die zag gelijk dat het beeld op espn gewoon een stuk minder was hoor. Man man man. En 4k en 1080p ziet ze ook gelijk. Enkel Vincent Bijlow ziet het niet, maar ja die is dan ook echt blind
                          Na hoogmoed komt de val steek die maar in je zak ,je bijdrage behalve schelden is nul . nul

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Na hoogmoed komt de val steek die maar in je zak ,je bijdrage behalve schelden is nul . nul
                            Is gewoon de waarheid joh. Alleen een blinde ziet het verschil niet. Ik zie ook gelijk het verschil tussen 1080i en 1080p. Laat staan 2160p vs 1080p. En dan kom je met hoogmoed voor de val. Man man man. En dom lullen doe je gewoon. En jij vindt dat schelden? Ook al zo`n gevoelig wokefiguurtje wat niks kan hebben. Tere zieltjes! Je moet gewoon niet van die onzin verkondigen!

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                              Waarop? Ik volg het even niet?
                              Op echoput..... Dat krijg je met dat blokken Bor, wordt het niet duidelijker door.

                              Reageer


                              • #60
                                Bor, gaat stoer doen met dingen niet lezen. Hier staat dan eigenlijk….ik heb het wel gelezen maar ik kan geen inhoudelijk weerwoord geven, dus zeg ik maar dat ik gestopt bent met lezen. Volwassen reactie!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X