Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Sorry Bor, maar het allemaal een beetje een niet erg samenvallend verhaal. Vandaag zeg je nog dat Solcon afvalt mede omdat niet alle zenders in HD worden geleverd. Eerder deze maand zeg je dat je zwaar ontevreden was over Canal Digitaal mede vanwege de beeldkwaliteit. En nu overweeg je over te stappen naar Canal Digitaal omdat Delta vooralsnog geen ESPN UHD gaat aanbieden, terwijl wel alle andere zenders in basis in HD zijn. Ik probeer de puzzelstukjes in elkaar te krijgen maar het lukt mij niet. Is het niet beter gewoon te wachten bij Delta?
    Zoals ik al aangaf zijn er weinig alternatieven. Canal Digital feitelijk ook niet.
    En waar moeten we op wachten bij Delta? Ze geven toch zelf aan niets te gaan doen en geen plannen te hebben?
    Alleen verbeteringen die niet benoemd kunnen worden en dat is al vaag op zich.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Ik denk dat je weer mod probeert te spelen. Niet doen. Je hebt net zo veel in te brengen als andere gebruikers. Vriendelijk verzoek om niet andere gebruikers op eisende toon te vragen hun bijdragen aan te passen. Het begint echt grensoverschrijdend te worden. Gewoon niet doen. Wat bereik je er mee?
      Wat bereik je dan met weer het vuurtje op te stoken? Is dat wel volwassen gedrag?
      Ik zou niet te hoge eisen stellen, Bordewolf. De aanbieders hebben veel macht.
      Zij bepalen en wij betalen!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht

        Wat bereik je dan met weer het vuurtje op te stoken? Is dat wel volwassen gedrag?
        Ik ben het met je eens, ik zou er voor kunnen kiezen hem te blokken zodat ik het niet meer zie. Dat is zo makkelijk maar ook verraderlijk. Hij is namelijk nogal wipseltury; vaak draagt hij echt iets bij en dan ineens heeft hij weer de kuren om anderen de les te lezen. Misschien eens een proefblokkade overwegen. Kortom, hand in mijn forse boezem.

        Reageer


        • #19
          Bor, vooralsnog betekent niet nooit. Ik zou mij zo maar in kunnen denken dat op een later tijdstip wel een aankondiging komt van 4K of UHD. Maar men wil daar voorlopig blijkbaar nog geen tijdsplan aanhangen. Het lijkt mij sterk dat je als bedrijf een 4K decoder tegen meerprijs blijft aanbieden en dat je daarna niets met 4K of UHD gaat doen. Maar hoe simpel het voor velen lijkt, het is geen knopje omzetten en wij bieden UHD aan. Daarvoor moeten echt veel dingen gedaan worden op het netwerk en het tv-platform ervoor geschikt te maken.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Bor, vooralsnog betekent niet nooit. Ik zou mij zo maar in kunnen denken dat op een later tijdstip wel een aankondiging komt van 4K of UHD. Maar men wil daar voorlopig blijkbaar nog geen tijdsplan aanhangen. Het lijkt mij sterk dat je als bedrijf een 4K decoder tegen meerprijs blijft aanbieden en dat je daarna niets met 4K of UHD gaat doen. Maar hoe simpel het voor velen lijkt, het is geen knopje omzetten en wij bieden UHD aan. Daarvoor moeten echt veel dingen gedaan worden op het netwerk en het tv-platform ervoor geschikt te maken.
            Jarco, dat laatste weet ik als geen ander. Het is geen switch die je omzet. Er moet veel gebeuren om het te kunnen leveren uberhaupt.
            Codes, firmware en software van de decoder, alle hardware er omheen.

            Neemt niet weg dat dan een simpele uitspraak dat er hard aan wordt gewerkt om dit in afzienbare tijd wel te gaan leveren al voldoende was geweest.
            Maar de betreffende woordvoerder weet niet eens te vertellen welke verbeteringen er nu eigenlijk getest worden op het demokanaal.
            Zelfs daarover blijft hij vaag en dat roept geen enkel vertrouwen op.

            Verder is deze decoder al meer dan 5 jaar in gebruik, ze doen er al meer dan 5 jaar over om Dolby op alle kanalen netjes te leveren en al 5 jaar doen ze er over om UHD en 4K te leveren.
            Na 5 jaar slaan ze weer de deur dicht voor ESPN UHD. Wat ik zeg: had dan als woordvoerder minimaal gezegd dat hier hard aan wordt gewerkt om dit in afzienbare tijd wel te realiseren valt.
            Het enige dat ik lees is dat ze werken aan het demokanaal, wat ze doen is niet duidelijk en het zijn geen werkzaamheden tbv UHD/4K. Dan weten we toch genoeg?

            Tot slot: we werken continu aan verbeteringen van de diensten. Echter in al het voorgaande geeft de woordvoerder juist aan dat dit niet het geval is.

            Als klant ben je er dan ook wel klaar mee. Al 5 jaar betaal ik extra voor een veel te dure decoder die ze niet gebruiken waarvoor deze is ingezet en die niet levert wat een normale tv-klant komende van Multiscreen Caiway/Coax Caiway en Coax Ziggo gewend was. Dolby wordt daar al 20 jaar geleverd zonder problemen. Tot nu toe levert Delta in het Cogasgebied geen coax-signaal gelijk met het interactieve signaal, dat zou het verhaal Dolby in elk geval dragelijker maken.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2023, 13:29.

            Reageer


            • #21
              Je hebt altijd geroepen dat Delta zich tandjes werkt.
              Nu opeens niet meer?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Je hebt altijd geroepen dat Delta zich tandjes werkt.
                Nu opeens niet meer?
                Dat doen ze zeker wel op de tv-afdeling. Maar je wilt als klant daar ook de resultaten van zien.

                Reageer


                • #23
                  Maar wat is nu de uitkomst van jouw telefoontje, of moet je nog bellen?

                  Reageer


                  • #24
                    Met bellen kan je niet wachten tot in, of na het weekeinde, gezien je eerdere opmerking.
                    Mag ik aannemen, dat je de gesprekken ook heb opgenomen, zodat je e.e.a. naar Delta kan aantonen?

                    Reageer


                    • #25
                      Heb je al gebeld, Bordewolf?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Heb je al gebeld, Bordewolf?
                        KPN stunt: jaar gratis ESPN Compleet voor nieuwe klanten | Totaal TV

                        Ik ga binnenkort bellen voor een nieuwe jaaraanbieding, zoals altijd wil ik best de uitkomst delen.
                        Feitelijk zou Delta al hun klanten, nieuw en oud ESPN gratis moeten aanbieden zo lang ESPN UHD niet wordt geleverd.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik vind het overtrokken dat jij bepaalt wat Delta zou moeten doen.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Ik vind het overtrokken dat jij bepaalt wat Delta zou moeten doen.
                            Dat is dan een persoonlijke mening over mijn persoon, hierbij het verzoek deze te verwijderen en ontopic te blijven.

                            Jou opnieuw toegevoegd aan mijn blacklist.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jul 2023, 18:03.

                            Reageer


                            • #29
                              Dus jij mag wel je persoonlijke mening hier plaatsen, maar ik niet?

                              Reageer


                              • #30
                                Bordewolf Wordt je ontvanger omgeruild of krijg je korting?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X