Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??
Samenvouwen
X
-
Laatst bewerkt door Koeba; 19 Nov 2022, 12:28.
- 3 Likes
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtHeb je al excuus aangeboden aan het forumlid wat je beschuldigde van negatief zijn ?
En ik neem niets terug. Je bent negatief geweest de hele week. Dat ben ik nu, ik blijf er bij de dat communicatie waarin valse hoop wordt gegeven beneden alle peil is.
Nee, ik neem wat dat betreft geen blad voor de mond,
Er wordt wel degelijk hard gewerkt door DELTA-TV-team. Ik blijf dus onverminderd positief over de doorontwikkeling van het TV product.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik heb me gebaseerd op een uitspraak van de woordvoerder note bene ( zie eerder gedeeld bericht van TotaalTV)
Desgevraagd laat Delta Fiber-woordvoerder Ruud Stijnman aan Totaal TV weten dat de weg naar doorgifte van NPO UHD open is. “Zodra wij concrete plannen hiervoor hebben, maken we dat bekend. Tot die tijd kunnen wij hier geen mededelingen over doen.”
...ik neem niets terug.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Eens kijken: https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...gifte-npo-uhd/
Hij zegt precies niets waar je iets mee kunt, maar jij hebt daar uit gehaald dat het zou doorgaan en dat heb je hier ook meerdere keren gezegd: Het komt er aan. Er zijn dus wel verwachtingen gewekt (bedenk ik nu) maar door jou, niet door Delta. Je hebt daarna wel mensen die er hier aan twijfelden belachelijk proberen te maken. Maar jij gaat over je eigen toon hè, daar mag niemand iets van zeggen. Waarom? Waarom zo?
Bijzonder, dat doe je nooit, maar dan zou je dus *altijd* gelijk hebben en we weten dat dat niet kan. Zoek hulp of inzicht.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Eeensgelijks!
Reageer
-
Jammer dat het allemaal zo persoonlijk word en dat zeker via internet.
Het kan zijn dat Bordewolf, verkeerd gelezen heeft geen flauw idee.
Het kan ook door gebrek aan een andere provider in zijn/haar gemeente heel veel positivisme zijn, waardoor een realistische blik kan ontbreken.
Desniettemin erg jammer dat het weer naast de pakjesboot in Zee valt…
- 1 Like
Reageer
-
Bordewolf werd persoonlijk naar een forumlid, omdat deze persoon een mening en zienswijze heeft die hem niet bevalt.
Dus wat zelfreflectie van Bordewolf lijkt me meer als broodnodig.
Hij beledigt mensen omdat deze een andere zienswijze heeft als hij. Ik vind dat grensoverschrijdend gedrag.
- 2 Likes
Reageer
-
De NPO lijkt technische steken te laten vallen bij het aanvoersignaal van de tijdelijke UHD-zender.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-h...eld-en-geluid/
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer