Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

    Het WK in Qatar komt als Full HD met HDR (1080p50) beschikbaar (dus gelijk aan UHD ESPN).

    Maar ook bij Delta ? De NPO heeft een akkoord met diverse providers en gaat dit signaal leveren aan alle providers.

    Nog enkele weken en nog weinig bekend bij Delta en Caiway. Moeten we er weer tot het laatste moment op antwoord wachten en worden we 5 voor 12 weer teleurgesteld?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Oct 2022, 15:56.

  • #2
    Geen idee, maar ik ben opgegroeid met zwart / wit tv en heb nu 55 inch kleur , dus ik heb niets te klagen (zeuren).

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
      Geen idee, maar ik ben opgegroeid met zwart / wit tv en heb nu 55 inch kleur , dus ik heb niets te klagen (zeuren).
      Volgens mij stel ik slechts een vraag.

      Reageer


      • #4
        Dat ontken ik dan ook niet.

        Ik zeg toch ook "geen idee''.

        Reageer


        • #5
          Wanneer je kijkt op het KPN en Ziggo forum daar is ook verder nog niks bekend.

          Reageer


          • #6
            Kijk er niet naar allemaal miljoenairs die als een klein kind over de grond rollen om de ander een gele of rode kaart aan te smeren die maken heel de sport kapot.
            En wil je dat dan ook nog in 4 K.

            Reageer


            • #7
              Je kan ook nog in 24 K kijken maar dan moet je een kaartje kopen en live gaan kijken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Maar ook bij Delta ? Gaat de NPO iets doen?
                NPO is met diverse providers (?) overeengekomen dat het WK voetbal 2022 in Ultra HD (2K) via een speciaal kanaal wordt aangeboden. Dus Full HD beeldresolutie 1920x1080 met 50 frames per seconde (1080P50).
                Mbt audio sluit ik me aan bij renschip
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Oct 2022, 14:29.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  NPO is met diverse providers (?) overeengekomen dat het WK voetbal 2022 in Ultra HD (2K) via een speciaal kanaal wordt aangeboden. Dus Full HD beeldresolutie 1920x1080 met 50 frames per seconde (1080P50).
                  Mbt audio sluit ik me aan bij renschip
                  Mooi, dan ben ik benieuwd of Delta em Caiway nu wel tot de diverse providers behoren….

                  Of piesen we voor de zoveelste keer naast de pot.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Oct 2022, 15:45.

                  Reageer


                  • #10
                    https://www.totaaltv.nl/nieuws/wk-vo...rse-providers/

                    Reageer


                    • #11
                      Trek je conclusies 😑😑😑😑😑😑.

                      Prutsers! Of Delta mag de komende weken OOK komen met ESPN UHD.

                      Dan ben je als provider zo groot, behorend tot de grote drie inmiddels, maar in dit soort zaken zooo klein en zoooo ver weg. Dit is gekmakend. 2018 werd er al een 4K stream uitgezonden bij providers, tijdens het EK idem. 2022 en nog niets in/op orde.

                      Ik mag nog hoop houden dat ik voorbarige conclusies trek….
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Oct 2022, 16:41.

                      Reageer


                      • #12
                        Aangezien de televisie kastjes van Delta en Caiway al van de leg gaan als er Dolby Digital geluid moet worden doorgegeven denk ik dat je UHD van het WK 2022 op je buik kan schrijven.

                        Reageer


                        • #13
                          Bij Caiway zijn de meeste ontvangers slechts antiek HD. Dus Caiway klanten hebben sowieso het nakijken, net zoals bij T-Mobile.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Bij Caiway zijn de meeste ontvangers slechts antiek HD. Dus Caiway klanten hebben sowieso het nakijken, net zoals bij T-Mobile.
                            Nope de Caiwayklanten hebben ook een 4K ready decoder. Aria 7x

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Trek je conclusies 😑😑😑😑😑😑.

                              Prutsers! Of Delta mag de komende weken OOK komen met ESPN UHD.

                              Dan ben je als provider zo groot, behorend tot de grote drie inmiddels, maar in dit soort zaken zooo klein en zoooo ver weg. Dit is gekmakend. 2018 werd er al een 4K stream uitgezonden bij providers, tijdens het EK idem. 2022 en nog niets in/op orde.

                              Ik mag nog hoop houden dat ik voorbarige conclusies trek….
                              Je verwachtingsniveau is gewoon te hoog. Jij eist (letterlijk) dat alle bakkers precies hetzelfde brood moeten maken omdat je dat 'mag verwachten'. Waar dat vandaan komt of op gebaseerd is? Onduidelijk. Inmiddels weten we ook dat Delta zich niet laat dwingen door reageerders (terecht) en toch blijf je het proberen. Dat jij toevallig ergens woont waar je niet kunt kiezen (geen aanval, gewoon gelezen) is niet leuk, maar het begint wel een beetje eentonig te worden zo. Jammer, je hebt al lang laten zien dat je op inhoud kunt posten, maar dit eindeloos herhaalde gedram is zeer onprettig. Maar je kiest je eigen toon en daarmee kun je mij dus lekker makkelijk negeren en wegzetten als off-topic etc. Jammer, want je kunt wel degelijk bijdragen, maar kiest er dus liever voor om anderen met gemene verwijzingen naar Fortuyn (???) de mond te snoeren.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X