Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Delta is gewoon van het niveau T-Mobile op televisie gebied. Dat heb je maar te accepteren.

    Reageer


    • #17
      Het gras is altijd groener bij de buren (nutteloze discussie).

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
        Het gras is altijd groener bij de buren (nutteloze discussie).
        Dat klopt in dat geval. De β€œburen” hebben al 4 jaar UHD en 4K zenders en bij de β€œburen” , zou ik die kunnen kiezen, betaal ik evenveel. Het is gewoon een teleurstelling wanneer alle extraatjes wel bij heel veel andere providers beschikbaar komen en Delta dus ook dit keer totaal geen inspanning heeft gedaan om het ook te regelen voor hun klanten..
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Oct 2022, 10:57.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Je verwachtingsniveau is gewoon te hoog.
          Probeer dit forum te blijven voorzien van nuttige info ipv reageren op nutteloze discussies. Elke keer trap je er weer in.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Delta is gewoon van het niveau T-Mobile op televisie gebied. Dat heb je maar te accepteren.
            DELTA-TV-team werkt hard aan het wegwerken van de achterstand. Dat we al minstens 4 jaar verstoken blijven van UHD en 4K daar vind ik iets van, zeker wanneer de kleinste providers het wel gaan leveren. Bijvoorbeeld een SKV en er zijn meer voorbeelden.

            En wellicht uit ik mijn ontzettende teleurstelling wat ongelukkig, ik meen elk woord. Daarmee zijn voor mij het Delta TV team NIET de prutsers, voordat deze medewerkers zich aangesproken voelen, maar de beleidsmakers, investeerders en directeuren bij Delta.

            Hoopvol bericht van Twitter Caiway: ze gaan er alles aan doen om het WK in de hoogste kwaliteit te leveren. Ik benieuwd dan…. Ik heb nog nergens gelezen dat Delta komt met een UHD kanaal, alleen de providers die ESPN UHD al leveren.

            Het is erg teleurstellend dat dit soort extraatjes altijd bij alle andere providers wel geregeld zijn, en dat de klanten van Delta en Caiway altijd in de kou staan. Voorbeelden genoeg:

            WK2018
            EK2020 (2021)
            Songfestival
            Olympische Spelen Zomer en Winter op Eurosport UHD
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Oct 2022, 11:00.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              De β€œburen” heb en al 4 jaar UHD en 4K zenders en bij de β€œburen” zou ik zie kunnen kiezen betaal je evenveel.
              Weeg de voordelen af tegen de nadelen - dit forum ligt buiten de scope van Delta. Heeft dus geen enkele zin om elke keer hetzelfde riedeltje af te spelen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
                Weeg de voordelen af tegen de nadelen - dit forum ligt buiten de scope van Delta. Heeft dus geen enkele zin om elke keer hetzelfde riedeltje af te spelen.
                Geloof het of niet, maar er wordt echt wel meegelezen.

                Reageer


                • #23
                  Wat levert dat meelezen op?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Wat levert dat meelezen op?
                    Dat men de behoefte van de klanten kent. Ik roep al een jaar om ESPN UHD.
                    Gewoon een kanaal waar ik al voor betaal via mijn ESPN abonnement maar niet geleverd krijg.

                    Reageer


                    • #25
                      Totaal TV gelooft er in ieder geval ook niet in:

                      De Delta Fiber providers Delta en Caiway hebben aan een deel van de abonnees wel een voor 4K geschikte decoder geleverd. Beide providers hebben echter tot op heden nog geen enkele zender in 4K aangeboden. Het is dan ook twijfelachtig of het WK voetbal in 1080p50/HDR bij Delta en Caiway te zien is. Dit ook omdat ESPN UHD op dit moment nog niet aan abonnees met een ESPN Compleet-abonnement wordt geleverd.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Totaal TV gelooft er in ieder geval ook niet in:

                        De Delta Fiber providers Delta en Caiway hebben aan een deel van de abonnees wel een voor 4K geschikte decoder geleverd. Beide providers hebben echter tot op heden nog geen enkele zender in 4K aangeboden. Het is dan ook twijfelachtig of het WK voetbal in 1080p50/HDR bij Delta en Caiway te zien is. Dit ook omdat ESPN UHD op dit moment nog niet aan abonnees met een ESPN Compleet-abonnement wordt geleverd.
                        Ik heb goede hoop. Wellicht dat ESPN UHD per 1 november (morgen) beschikbaar is als voorlooptest op NPO 1 UHD.
                        Iets te gemakkelijk om te zeggen dat Delta ons als klant weer is vergeten.
                        Even geduld a.u.b., morgen zal DELTA-TV-team ongetwijfeld reageren. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

                        Reageer


                        • #27
                          Heb je al beeld op ESPN UHD, Bordewolf?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Heb je al beeld op ESPN UHD, Bordewolf?
                            Is toch nog geen 1 November

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                              Heb je al beeld op ESPN UHD, Bordewolf?
                              Ik zei als dat al komt dan zal DELTA-TV-team daar hier wel iets over roepen.
                              Vrolijk afwachten tot we iets horen. Ik blijf onverminderd positief.

                              De eerste provider levert het NPO UHD kanaal met Dolby5.1 al
                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-b...ender-npo-uhd/
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Oct 2022, 17:51.

                              Reageer


                              • #30
                                Nu wel beeld op EDPN UHD?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X