Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Nu wel beeld op EDPN UHD?
    Wanneer DELTA-TV-team het aankondigd. Dus nee.

    Gewoon rustig de communicatie afwachten, komt het niet, dan niet, nee is ook een antwoord.
    Dat heb ik echter nog nergens gelezen. Overigens was ESPN UHD slechts een tip.
    Het zou mooi zijn dat we tijdens het WK Qatar beeld hebben op het NPO UHD kanaal dat beschikbaar is gesteld aan alle providers.
    Maar zie het andere topic: we moeten rustig afwachten wat wanneer gaat komen. Ze zijn echt wel met deze ontwikkelingen bezig maar niet alles kan tegelijk. Al zijn XGPON en UHD wel verschillende werelden in mijn visie.

    Om het plat te slaan: de stream is enkel het HD-signaal met HDR en een hogere bitrate.
    Dus HDR-mogelijkheid toevoegen (zou Delta dat echt nooit hebben getest inmiddels??) en een hogere bitrate doorgeven (kost capaciteit en dat zou een bottle neck kunnen zijn).

    We wachten af...
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Nov 2022, 11:27.

    Reageer


    • #32
      t ‘ zit er gewoon weer niet in dit jaar joh. Geef je ijdele hoop maar op.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        t ‘ zit er gewoon weer niet in dit jaar joh. Geef je ijdele hoop maar op.
        Ten Hag zei het al: itaint over til its over

        SKV ✅ https://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-b...ender-npo-uhd/
        Ziggo ✅ https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...t-npo-uhd-aan/
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Nov 2022, 17:59.

        Reageer


        • #34
          Ook KPN heeft bekend gemaakt het WK voetbal 2022 uit te zenden in UHD. Ook via hun Smart TV app.

          Ik ben benieuwd of de testers van de Caiway en Delta Smart TV apps dit ook gaan beleven dit jaar.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ook KPN heeft bekend gemaakt het WK voetbal 2022 uit te zenden in UHD. Ook via hun Smart TV app.

            Ik ben benieuwd of de testers van de Caiway en Delta Smart TV apps dit ook gaan beleven dit jaar.
            Dan moet er eerst een UHD stream zijn natuurlijk, persoonlijk maak het mij niet veel uit daar ik toch geen 4K TV heb.

            Reageer


            • #36
              Die UHD stream is er. De NPO stelt deze beschikbaar voor elke provider.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Die UHD stream is er. De NPO stelt deze beschikbaar voor elke provider.
                Sorry ik bedoel dan moet Delta/Caiway die wel overnemen, hoe ze hem dan verder gaan aanbieden (DIT, Smart TV apps, coax) is een eigen keuze.

                Maar het is natuurlijk onwaarschijnlijk dat ze dit binnen drie weken gaan invoeren.
                Laatst bewerkt door driepinter; 2 Nov 2022, 11:44.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Sorry ik bedoel dan moet Delta/Caiway die wel overnemen, hoe ze hem dan verder gaan aanbieden (DIT, Smart TV apps, coax) is een eigen keuze.

                  Maar het is natuurlijk onwaarschijnlijk dat ze dit binnen drie weken gaan invoeren.
                  Wat een onzin, men is echt wel bekend met UHD, ESPN levert aan Delta/Caiway al een jaar deze stream.
                  En hoe men dit kan doen daar hebben ze ook al 4 jaar over na kunnen denken en voor het WK kon men al maanden aanvoelen dat daar weer een stream in UHD met HDR of 4K voor zou komen.

                  DELTA-TV-team heeft de deur echt niet dicht gedaan.... Tenminste dat lees ik niet uit hun reacties!
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Nov 2022, 11:58.

                  Reageer


                  • #39
                    SKV ✅ ITV en COAX - https://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-b...ender-npo-uhd/
                    Ziggo ✅ ITV - https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...t-npo-uhd-aan/
                    KPN ✅ ITV en TV Smartapps - https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-w...-smart-tv-app/

                    Reageer


                    • #40
                      Persoonlijk geef ik niet zoveel om voetbal ⚽️ 📺
                      Maar ik zou toch ergens blij verrast zijn als Delta in de toekomst treed.
                      Al zie ik dit niet gebeuren, het verbeteren van het audio kanaal was een spronkje hoop.

                      Helaas weten we hoe dit is afgelopen….
                      Ik begin echt meer te geloven, dat het belangrijker is om zoveel mogelijk klanten binnen te harken.
                      & Dan pas te kijken naar de producten.

                      Reageer


                      • #41
                        Ik denk dat Delta dit onderwerp doodzwijgt. Hoewel het signaal als de kastjes het niet aankunnen in ieder geval op de coaxkabel gezet kan worden zoals Ziggo en SKV doen.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Ik denk dat Delta dit onderwerp doodzwijgt. Hoewel het signaal als de kastjes het niet aankunnen in ieder geval op de coaxkabel gezet kan worden zoals Ziggo en SKV doen.
                          Dat zou ik niet netjes vinden. De kastjes kunnen het wel degelijk aan, en de TV-apps mogelijk ook.
                          We zijn hier al jaren over doende... kwartje zal echt wel gevallen zijn onderhand. Ik blijf positief tot er daadwerkelijk een NEE, we gaan het niet doen en we zitten weer met de handen in het haar. Aan de medewerkers ligt het niet, die werken hard genoeg naar mijn mening!

                          Naar mijn mening is het, ook na de uitlatingen van DELTA-TV-team geen gelopen race dat het niet komt.
                          We moeten gewoon de communicatie gaan afwachten. Het zal toch niet zo zijn dat Sinterklaas ook deze keer ons huisje voorbij rijdt?
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Nov 2022, 14:19.

                          Reageer


                          • #43
                            Caiway Twitter reageert op een concrete vraag wanneer de zender NPO UHD met HDR beschikbaar is dat ze nu nog niet kunnen/mogen vertellen.
                            Wanneer dit het geval is zullen ze communiceren in de toekomst…

                            Vol verwachting klopt ons hart.

                            Reageer


                            • #44
                              Wij hier in het Praathuis denken niet dat het er nog van komt dit jaar. Gewoon Full HD en daarmee basta!

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                                Wij hier in het Praathuis denken niet dat het er nog van komt dit jaar. Gewoon Full HD en daarmee basta!
                                Dan krijgen wij van het Praathuis ongelijk 🤣

                                Caiway Twitter geeft aan dat er hard aan wordt gewerkt om e.e.a. te realiseren op vragen of het kanaal binnen 2 weken beschikbaar is.

                                Ik val in de herhaling maar het TV team werkt echt keihard aan verbeteringen 💪
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Nov 2022, 12:35.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X