Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Krijg je zelf niet een keer genoeg van je negatieve gedram en gezwam, daar is de Sint erg tegen.
    Je grappen worden ook wat belegen.
    Je dromen vallen niet in duigen, er komt een verrassing en dan gaan we juichen!

    Sint en Piet
    Sint vindt Bor een rare zeur
    Kan er niet mee door een deur
    Pot verwijt de ketel
    Sint lacht in zijn zetel
    Om het kleinzielige geneuzel
    En het flauwe gebeuzel

    Bor lijkt wat in de war
    En erg kort aan de kar
    Delta is een puinbak
    Krijgt onder uit de zak
    En dan ineens is Delta top
    Dat loopt fout in Bor zijn kop

    Wijst op splinters in andermans oog
    En mist de balk voor de zijne met een boog
    Denkt dat anderen hem demoniseren
    Heeft nog erg veel negeren te leren

    Wij krijgen dit ongevraagd mee
    Hij bepaalt graag voor anderen, ach en wee
    Eist dat anderen niet reaguren
    Terwijl hij dat niet kan, ook niet bij de buren

    RapporteerKlaas en zijn OnTopicPieten
    Laatst bewerkt door Koeba; 16 Nov 2022, 08:14.

    Reageer


    • #77
      Ik kan ook niet tegen dat gezwabber.

      Reageer


      • #78
        Die zweverige bui gaat wel weer over hoor.

        Reageer


        • #79
          Nog maar vier dagen voordat het WK voetbal 2022 begint.
          Ik geloof ondanks de bewering van een medeforum lid niet dat er deze week een verassing uit de zak komt bij Delta met betrekking tot uitzenden van dit evenement in UHD HDR.
          Mijn realistische inschatting zal blijken te kloppen en de kwalificatie die dat euforische medeforum lid gaf over mij zal worden gelogenstraft door de feiten.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Nog maar vier dagen voordat het WK voetbal 2022 begint.
            Ik geloof ondanks de bewering van een medeforum lid niet dat er deze week een verassing uit de zak komt bij Delta met betrekking tot uitzenden van dit evenement in UHD HDR.
            Mijn realistische inschatting zal blijken te kloppen en de kwalificatie die dat euforische medeforum lid gaf over mij zal worden gelogenstraft door de feiten.
            Ik heb nog nergens gelezen dat Delta deze zender NIET gaat doorgeven, eerdere berichten geven aan dat ze er hard aan werken om het mogelijk te maken.
            Overigens wanneer het midden volgende week of maandag is, vind ik het ook prima.

            Reageer


            • #81
              Het is ijdele hoop, Bordewolf. Dat je dat zelf niet inziet.
              De televisie kastjes van Delta raken al van slag als er wat Dolby Digital geluidskanalen worden doorgegeven.
              Zo erg zelfs dat deze geluidskanalen er snel weer vanaf zijn gehaald.
              En nu verwacht je binnen een paar dagen UHD met HDR op de televisiekastjes van Delta?

              Jij steekt echt je kop in het zand.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Het is ijdele hoop, Bordewolf. Dat je dat zelf niet inziet.
                De televisie kastjes van Delta raken al van slag als er wat Dolby Digital geluidskanalen worden doorgegeven.
                Zo erg zelfs dat deze geluidskanalen er snel weer vanaf zijn gehaald.
                En nu verwacht je binnen een paar dagen UHD met HDR op de televisiekastjes van Delta?

                Jij steekt echt je kop in het zand.
                Die verwachtingen zijn niet door mij geschapen voor de goede orde, die komt uit de communicatie van de communicatiemedewerker van Delta en van Caiway Twitter die beide aangeven dat er hard aan wordt gewerkt en dat men er nog mee bezig is.

                Ik blijf onverminderd positief.

                Reageer


                • #83
                  Ik denk niet dat het er in zit….
                  Zoals eerder benoemd inderdaad het testen van het geluid, was absoluut geen succes.
                  Er zal vast een rede voor zijn waarom daar nu nog niks over bekend is.

                  Iets gaat er nog steeds niet goed bij Delta 📺
                  Zal de topman het zelf ook hebben? 😅 Zodra het kan stappen gok ik zo veel mensen over.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                    Ik denk niet dat het er in zit….
                    Zoals eerder benoemd inderdaad het testen van het geluid, was absoluut geen succes.
                    Er zal vast een rede voor zijn waarom daar nu nog niks over bekend is.

                    Iets gaat er nog steeds niet goed bij Delta 📺
                    Zal de topman het zelf ook hebben? 😅 Zodra het kan stappen gok ik zo veel mensen over.
                    Jij denk dat men eerst gaat communiceren er hard mee bezig te zijn om dit te realiseren en dan vervolgens: het is niet gelukt,
                    Zo zit de wereld niet in elkaar. Sterker nog, dan is de teleurstelling nog groter!

                    Reageer


                    • #85
                      Bordewolf Of de wereld 🌎 niet zo in elkaar zit,
                      😮‍💨 Jeetje… dat is een “ discussie “ voor een ander.
                      Ik ga me daar niet over uitlaten.
                      Ik zou het tof vinden als het wel lukt Dan kan jij met de eer strijken !
                      ik zie het gewoon niet gebeuren… waarom nu wel?

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                        Bordewolf Of de wereld 🌎 niet zo in elkaar zit,
                        😮‍💨 Jeetje… dat is een “ discussie “ voor een ander.
                        Ik ga me daar niet over uitlaten.
                        Ik zou het tof vinden als het wel lukt Dan kan jij met de eer strijken !
                        ik zie het gewoon niet gebeuren… waarom nu wel?
                        Omdat de wil er is….

                        Reageer


                        • #87
                          Omdat de wil er is , ik vind t een mooie 😅
                          Tis je gegund hoor

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik heb nog nergens gelezen dat Delta deze zender NIET gaat doorgeven, eerdere berichten geven aan dat ze er hard aan werken om het mogelijk te maken.
                            Overigens wanneer het midden volgende week of maandag is, vind ik het ook prima.
                            Het is misschien spijtig maar het moet (kan) voor zondag komen anders komt het niet meer, zo simpel is het.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Jij denk dat men eerst gaat communiceren er hard mee bezig te zijn om dit te realiseren en dan vervolgens: het is niet gelukt,
                              Zo zit de wereld niet in elkaar. Sterker nog, dan is de teleurstelling nog groter!
                              Een Tweet betekent helemaal niets. De verwachtingen worden dus niet door DFN gecreëerd.

                              Reageer


                              • #90
                                Heb deze eens getest op me pc en dan een hdmikabel in de tv en dan heb je ook 4K..



                                De EDID emulator werkt als volgt: sluit eerst de mannelijke HDMI zijde van de EDID Emulator aan op het bron apparaat, denk bijvoorbeeld aan je computer of laptop. Sluit daarna de HDMI kabel van je schakelaar, splitter, converter of scherm aan op de vrouwelijke zijde van de EDID Emulator. Koppel de HDMI kabel direct weer los, de LED knippert op de HDMI Emulator: back-up modus is ingeschakeld. Koppel de HDMI kabel binnen 5 seconden weer aan: EDID Emulator kopieert scherm EDID.

                                Kan natuurlijk te moeilijk zijn voor je maar je heb wel 4k op je tv

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X