Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK Qatar via NPO in UHD beschikbaar..... Delta ??

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik kan het hele artikel niet lezen. In elk geval gaat Delta WEER niets doen. Uiterst teleurstellend en geen communicatie jaar klanten, alleen dat ze het een lichte upgrade vinden (dat is aanzienlijke beeld verbetering bij sportwedstrijden!).
    Geen enkele communicatie naar de klanten, niks, nada. Stel horken!
    Je hebt uit een tweet waarin niets beloofd werd zelf afgeleid dat dat een belofte was. Dat heb je wekenlang uitgevent, zonder grond. Nu blijkt dat dat dus geen belofte was (logisch) en meteen noem je ze horken. Dat is gewoon heel simpel grensoverschrijdend gedrag en erg beledigend richting Delta. Jammer dat je zo doet. Maar vooral sneu.
    Laatst bewerkt door Koeba; 19 Nov 2022, 12:28.

Reageer

• Heb je al excuus aangeboden aan het forumlid wat je beschuldigde van negatief zijn ?

Reageer

• Het zou getuigen van zelfinzicht dus lauw kans.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Heb je al excuus aangeboden aan het forumlid wat je beschuldigde van negatief zijn ?
          Ik heb me gebaseerd op een uitspraak van de woordvoerder note bene ( zie eerder gedeeld bericht van TotaalTV)
          En ik neem niets terug. Je bent negatief geweest de hele week. Dat ben ik nu, ik blijf er bij de dat communicatie waarin valse hoop wordt gegeven beneden alle peil is.
          Nee, ik neem wat dat betreft geen blad voor de mond,

Er wordt wel degelijk hard gewerkt door DELTA-TV-team. Ik blijf dus onverminderd positief over de doorontwikkeling van het TV product.

Reageer

• Zou je niet eens een forum zoeken waar je bijdragen wel op hun waarde geschat worden?

Reageer

• Daar wordt wel gemodereerd…. Helaas

Reageer

Ik heb me gebaseerd op een uitspraak van de woordvoerder note bene ( zie eerder gedeeld bericht van TotaalTV)
                Eens kijken: https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...gifte-npo-uhd/

Desgevraagd laat Delta Fiber-woordvoerder Ruud Stijnman aan Totaal TV weten dat de weg naar doorgifte van NPO UHD open is. “Zodra wij concrete plannen hiervoor hebben, maken we dat bekend. Tot die tijd kunnen wij hier geen mededelingen over doen.”
                Hij zegt precies niets waar je iets mee kunt, maar jij hebt daar uit gehaald dat het zou doorgaan en dat heb je hier ook meerdere keren gezegd: Het komt er aan. Er zijn dus wel verwachtingen gewekt (bedenk ik nu) maar door jou, niet door Delta. Je hebt daarna wel mensen die er hier aan twijfelden belachelijk proberen te maken. Maar jij gaat over je eigen toon hè, daar mag niemand iets van zeggen. Waarom? Waarom zo?

...ik neem niets terug.
                Bijzonder, dat doe je nooit, maar dan zou je dus *altijd* gelijk hebben en we weten dat dat niet kan. Zoek hulp of inzicht.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Eens kijken: https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...gifte-npo-uhd/

Hij zegt precies niets waar je iets mee kunt, maar jij hebt daar uit gehaald dat het zou doorgaan en dat heb je hier ook meerdere keren gezegd: Het komt er aan. Er zijn dus wel verwachtingen gewekt (bedenk ik nu) maar door jou, niet door Delta. Je hebt daarna wel mensen die er hier aan twijfelden belachelijk proberen te maken. Maar jij gaat over je eigen toon hè, daar mag niemand iets van zeggen. Waarom? Waarom zo?

Bijzonder, dat doe je nooit, maar dan zou je dus *altijd* gelijk hebben en we weten dat dat niet kan. Zoek hulp of inzicht.
                  Eeensgelijks!

Reageer

Eeensgelijks!
                    Goeie, volwassen, inhoudelijke reactie...terwijl je het wel kunt.

Reageer

• Jij verwijt een ander negatief te zijn op dit forum, maar wanneer het jou uitkomt ben je zelf negatief. Vind je dat niet erg krom, Bordewolf?
                      Heb jij meer rechten als een ander?

Reageer

• Het gaat er niet om dat hij negatief is, dat moet kunnen. Hij zat er alleen deze keer naast.

Reageer

• Jammer dat het allemaal zo persoonlijk word en dat zeker via internet.
                          Het kan zijn dat Bordewolf, verkeerd gelezen heeft geen flauw idee.
                          Het kan ook door gebrek aan een andere provider in zijn/haar gemeente heel veel positivisme zijn, waardoor een realistische blik kan ontbreken.
                          Desniettemin erg jammer dat het weer naast de pakjesboot in Zee valt…

Reageer

• Bordewolf werd persoonlijk naar een forumlid, omdat deze persoon een mening en zienswijze heeft die hem niet bevalt.
                            Dus wat zelfreflectie van Bordewolf lijkt me meer als broodnodig.
                            Hij beledigt mensen omdat deze een andere zienswijze heeft als hij. Ik vind dat grensoverschrijdend gedrag.

Reageer

• Kom maar snel weer een glaasje Grenadine drinken, Bor

Reageer

• De NPO lijkt technische steken te laten vallen bij het aanvoersignaal van de tijdelijke UHD-zender.
                                https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-h...eld-en-geluid/

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X