Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Erg oud nieuws, we zitten inmiddels april 2024. Het beeld op ESPN is retestrak inmiddels en UHD is echt niet meer zo ver weg.
    🤣🤣 ik zeg Bor mag oudejaars conference doen.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

      🤣🤣 ik zeg Bor mag oudejaars conference doen.
      Echt wat een clown is die man zeg. Eerst klagen dat het allemaal kut was. En nu ineens retestrak. Het beeld is gewoon heel middelmatig. Retestrak dat zijn mijn bluray films. En dan heeft hij het over oud nieuws. Dat bericht van totaaltv is 9 maanden oud. En Delta heeft dit jaar nog steeds geen plannen om espn in uhd uit te gaan zenden. Leeft in een fantasiewereld die man!

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Echt wat een clown is die man zeg. Eerst klagen dat het allemaal kut was. En nu ineens retestrak. Het beeld is gewoon heel middelmatig. Retestrak dat zijn mijn bluray films. En dan heeft hij het over oud nieuws. Dat bericht van totaaltv is 9 maanden oud. En Delta heeft dit jaar nog steeds geen plannen om espn in uhd uit te gaan zenden. Leeft in een fantasiewereld die man!
        Ah, jij hebt interne bronnen? Je baseert te toch in hemelsnaam niet op een helpdeskmedewerker?
        Wellicht kan Jarco Kriek nog eens vragen hoe het staat met UHD en HD.
        En sorry maar het HD beeld van ESPN is het sterk verbeterd!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

          Gaat dit jaar nog niet komen kerel. Stond allemaal op totaaltv.nl.
          Mwa, die site zit er ook vaak genoeg naast.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ah, jij hebt interne bronnen? Je baseert te toch in hemelsnaam niet op een helpdeskmedewerker?
            Wellicht kan Jarco Kriek nog eens vragen hoe het staat met UHD en HD.
            En sorry maar het HD beeld van ESPN is het sterk verbeterd!
            Daar vertrouw ik niet op. Aangezien ik er zelf meer verstand van hebt. Espn is beter dan dat het was. Mag ook wel een jaar verder he! Is een betaalzender! En dat was voorheen gewoon drama. Npo 1 is nog steeds om te janken via de digitale tv app. Probleem was bekend. Maar week verder nog steeds drama! Als jij Jarco Kriek wilt vragen prima. Maar die zal ook niet kunnen zeggen of espn uhd volgend jaar uitgezonden gaat worden via delta!

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              Daar vertrouw ik niet op. Aangezien ik er zelf meer verstand van hebt. Espn is beter dan dat het was. Mag ook wel een jaar verder he! Is een betaalzender! En dat was voorheen gewoon drama. Npo 1 is nog steeds om te janken via de digitale tv app. Probleem was bekend. Maar week verder nog steeds drama! Als jij Jarco Kriek wilt vragen prima. Maar die zal ook niet kunnen zeggen of espn uhd volgend jaar uitgezonden gaat worden via delta!
              Jarco kan wel polsen bij de woordvoerder hoe ze in de wedstrijd staan.

              Reageer


              • Jarco... werk voor je !

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                  Jarco... werk voor je !
                  Het ontbrekend van ESPN UHD wordt wel een beetje prangend.
                  Wat ik wel weet is dat er een verschil is tussen Delta en Caiway qua decoders. En dat Caiway-decoders moeilijk omgaan met UHD en 4K.
                  Maar hoe dan ook mag ESPN UHD echt nu wel een keer komen.

                  PS dit soort standpunten kunnen ook perfect bekritiseerd worden, het is simpel mijn mening.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Het ontbrekend van ESPN UHD wordt wel een beetje prangend. Maar hoe dan ook mag ESPN UHD echt nu wel een keer komen.
                    Kun je zeggen, afgezien van dat je vindt dat Delta een soort van onduidelijke verplichting heeft om te doen wat andere providers doen, waarom dat 'moet'? (NB: 'uhd is modern, andere providers hebben het' zijn geen geldige redenen.) Delta is een budgetprovider, helaas niet in prijs, wel in kwaliteit van product. Het lijkt inmiddels overigens alsof ze wel willen maar door de investeerder worden tegen gehouden. Hier posten verandert daar niets aan.

                    Waarom dan toch blijven doen en anderen de maat nemen en trol en spammer noemen als ze redelijke vragen stellen? Is het vreemd dat mensen het beu raken en liever zien dat je dat gedrag aanpast of elders vertoont? Oprechte vraag, want elke zoveel posts kom je toch met nuttige vragen en info, maar je begint de Wilders van het forum te worden: Je reageert op elke reactie en houdt zo grotendeels zelf het gezeik in stand en bevordert het zelfs. En dat terwijl je zelf ook nog roept dat anderen dat niet moeten/mogen doen. Dan komt er weer eens een noodkreet zoals deze nu van mij, je reageert met instemmende teksten: 'Je hebt gelijk, ik ga niet meer op alles reageren.' Inmiddels meerdere keren; je houdt je een paar dagen in en dan zit er weer een scheet dwars of zo en ga je weer vol op het orgel. Vraag lijkt dus inmiddels gerechtvaardigd: Wat is de meerwaarde voor jezelf en anderen nog van hier blijven reageren als je niet lijkt te leren? (De schuld geven aan het ontbreken van moderatie is overigens een zwaktebod; je inhouden kan geen moderator voor je doen) Ik vrees dat je dit af zult doen als een persoonlijke aanval, dat is je goed recht, maar liever zie ik je 'gewoon normaal' meedoen en niet anderen de maat nemen. Het heet zelfbeheersing. Kan zomaar eens heel prettig zijn.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 2 weken geleden.

                    Reageer


                    • Je hebt 100% gelijk, maar je bericht wordt door hem niet gelezen vanwege de aanwezigheid in zijn banlist.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • Voor mij heeft Bordewolf geen enkele meerwaarde.
                        Ik ben wel blij dat hij eindelijk wat minder macht heeft gekregen hier.
                        Ik denk dat de meeste forumleden die geband en verwijderd zijn, dat op verzoek van Bordewolf heeft plaatsgevonden.

                        Huilen is hem met de paplepel ingegoten en het is nooit meer gestopt.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                          Ik denk dat de meeste forumleden die geband en verwijderd zijn, dat op verzoek van Bordewolf heeft plaatsgevonden.
                          Ik denk dat de forumleden die van forumbeheer een ban hebben gekregen dat voor 100% aan zichzelf te wijten hebben. Het maakt verder niet uit wie er een melding van hun wangedrag heeft gedaan.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                            Voor mij heeft Bordewolf geen enkele meerwaarde.
                            Ik ben wel blij dat hij eindelijk wat minder macht heeft gekregen hier.
                            Ik denk dat de meeste forumleden die geband en verwijderd zijn, dat op verzoek van Bordewolf heeft plaatsgevonden.

                            Huilen is hem met de paplepel ingegoten en het is nooit meer gestopt.
                            Nu doe jij weer aan stemmingmakerij, zo blijft het aan de gang

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                              Voor mij heeft Bordewolf geen enkele meerwaarde.
                              Ik ben wel blij dat hij eindelijk wat minder macht heeft gekregen hier.
                              Ik denk dat de meeste forumleden die geband en verwijderd zijn, dat op verzoek van Bordewolf heeft plaatsgevonden.

                              Huilen is hem met de paplepel ingegoten en het is nooit meer gestopt.
                              Het is dweilen met de praathuiskraan open. Jammer.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                                Nu doe jij weer aan stemmingmakerij, zo blijft het aan de gang
                                De gangmaker en aanstichter van het e.e.a. is al vanaf mei 2019 aan de gang....
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X