Die kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
[AANKONDIGING] Dolby Digital #6
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtDie kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.
Wie weet geeft SBS/Veronica een vreemd Dolbysignaal. Dus wanneer je SBS of Veronica hebt geraakt dat daarna de decoder vreemd gaat doen? In elk geval waren de problemen gisteren helemaal weg bij mij en het viel op dat SBS6 geen Dolby meer heeft.
Ik vond het Dolbysignaal van SBS eerlijk gezegd ook van een laag geluidsniveau.Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Oct 2022, 10:52.
Reageer
-
Verstoring Dolby geluid
Geplaatst op: 2022-10-07 11:00:00
Bij gebruik van Dolby geluid ervaren klanten verstoringen van de televisiedienst. We hebben Dolby geluid tot nader order uitgezet op onderstaande kanalen om de dienstverlening te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.
Zenders: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7, RTL 8, NET 5, Veronica.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtVerstoring Dolby geluid
Geplaatst op: 2022-10-07 11:00:00
Bij gebruik van Dolby geluid ervaren klanten verstoringen van de televisiedienst. We hebben Dolby geluid tot nader order uitgezet op onderstaande kanalen om de dienstverlening te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.
Zenders: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7, RTL 8, NET 5, Veronica.
Maar er zit ook een heel klein positief kantje aan n.l. er wordt GECOMMUNICEERD door Delta/Caiway !
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtDie kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.
- 1 Like
Reageer
-
Ziggo heeft pas een paar maanden IPTV op de markt gezet met hun Next mini.
Daar spelen al deze problemen totaal niet bij.
Hoe kan het toch dat Delta die al vijf jaar IPTV heeft, deze problemen over zijn klanten blijft uitstorten en een aanbieder die pas een paar maanden een IPTV platform heeft, draait als een zonnetje? ( toch te beperkte iptv ontvangers, Delta Netwerk?)
Er gaat toch iets heel ergs verkeerd daar bij Delta Netwerk ( Caiway en Delta klanten hebben beiden last van deze langdurige ellende)
Ik heb iemand op een ander forum zien roepen die nu Delta klant is: "NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO" .
Eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd waarop dat gebaseerd is
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtZiggo heeft pas een paar maanden IPTV op de markt gezet met hun Next mini.
Daar spelen al deze problemen totaal niet bij.
Hoe kan het toch dat Delta die al vijf jaar IPTV heeft, deze problemen over zijn klanten blijft uitstorten en een aanbieder die pas een paar maanden een IPTV platform heeft, draait als een zonnetje? ( toch te beperkte iptv ontvangers, Delta Netwerk?)
Er gaat toch iets heel ergs verkeerd daar bij Delta Netwerk ( Caiway en Delta klanten hebben beiden last van deze langdurige ellende)
Ik heb iemand op een ander forum zien roepen die nu Delta klant is: "NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO" .
Eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd waarop dat gebaseerd is
Delta rn Caiway al 5 jaar kommer er en kwel. De oorzaak? Zeg het maar, dat kan ook de software zijn of een combinatie van, of capacitieit die niet wordt opgeschroefd.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtIk verwacht geen WK voetbal 2022 in UHD bij Delta en Caiway. Dan vliegen de iptv ontvangers in brand.
Hoe stroperig wil Delta blijven werken? Of gooit men er nu eens echt geld tegenaan om alles goed te laten werken. Bij KPN hoor ik geen klachten over het tv product, wel Dolby, wel stereo wanneer Dolbysignaal niet wordt uitgezonden en wel UHD en 4K, evenals Ziggo en het draait als een tierelier.
Tot slot, we (daar hoor ik zelf ook bij) trekken soms voorbarige conclusies. We zien hier medewerkers netjes reageren en dat zijn de mensen die het voor ons tot stand brengen. Niet de beslissers, niet per se de mensen die het fout doen.
We weten intrinsiek onvoldoende over de oorzaken van de problemen, dus laten we komende week afwachten of Dolby weer terug gaat keren !Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Oct 2022, 18:08.
Reageer
-
Voor nu hollen we achteruit…. Erg jammer maar de pruimen zijn zuur op dit moment.
Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.
De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.
Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programma’s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.
Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
Zelfs de native tv-apps die aanstaande zijn, hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.
Kortom ik hoop dat binnen Delta het management en de beslissers eens goed zijn wakker geschud. Men heeft een CEO die komt van KPN nota bene. Die zou toch moeten weten hoe het wel moet en beter kan.Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Oct 2022, 19:30.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtVoor nu hollen we achteruit…. Erg jammer maar de pruimen zijn zuur op dit moment.
Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.
De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.
Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programma’s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.
Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
Zelfs de native tv-apps die aanstaande zijn, hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.
Kortom ik hoop dat binnen Delta het management en de beslissers eens goed zijn wakker geschud. Men heeft een CEO die komt van KPN nota bene. Die zou toch moeten weten hoe het wel moet en beter kan.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer