Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #6

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Die kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
      Die kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.
      Dit conclusie deel ik niet, drie weken terug was er nog niets aan de hand. Dolby lijkt ook niet de oorzaak, RTL doet het nu ook weer goed, daar staat Dolby nog aan.

      Wie weet geeft SBS/Veronica een vreemd Dolbysignaal. Dus wanneer je SBS of Veronica hebt geraakt dat daarna de decoder vreemd gaat doen? In elk geval waren de problemen gisteren helemaal weg bij mij en het viel op dat SBS6 geen Dolby meer heeft.
      Ik vond het Dolbysignaal van SBS eerlijk gezegd ook van een laag geluidsniveau.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Oct 2022, 10:52.

      Reageer


      • #18
        Bijna alle zenders hebben in eens geen Dolby Digital meer.

        Reageer


        • #19
          Verstoring Dolby geluid
          Geplaatst op: 2022-10-07 11:00:00
          Bij gebruik van Dolby geluid ervaren klanten verstoringen van de televisiedienst. We hebben Dolby geluid tot nader order uitgezet op onderstaande kanalen om de dienstverlening te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.

          Zenders: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7, RTL 8, NET 5, Veronica.

          Reageer


          • #20
            Wat een giller weer.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Verstoring Dolby geluid
              Geplaatst op: 2022-10-07 11:00:00
              Bij gebruik van Dolby geluid ervaren klanten verstoringen van de televisiedienst. We hebben Dolby geluid tot nader order uitgezet op onderstaande kanalen om de dienstverlening te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.

              Zenders: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7, RTL 8, NET 5, Veronica.
              Het spijt om te zeggen, maar wat een amateurs dat Delta/Caiway, heb er geen andere woorden voor!
              Maar er zit ook een heel klein positief kantje aan n.l. er wordt GECOMMUNICEERD door Delta/Caiway !

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                Die kastjes kunnen het gewoon niet aan, zo lijkt het.
                Klopt maar dat roep ik al een tijdje. Helaas moeten ze noodgrepen doen met dit als gevolg. Riep het vorig jaar al dat ook 4k uitzendingen niet mogelijk zijn op de Kamai. Een enkeling denkt daar anders over.

                Reageer


                • #23
                  Wat een stunt 😅🥸
                  Eindstand lijkt het kastje het niet eens aan te kunnen.

                  Reageer


                  • #24

                    Ziggo heeft pas een paar maanden IPTV op de markt gezet met hun Next mini.
                    Daar spelen al deze problemen totaal niet bij.
                    Hoe kan het toch dat Delta die al vijf jaar IPTV heeft, deze problemen over zijn klanten blijft uitstorten en een aanbieder die pas een paar maanden een IPTV platform heeft, draait als een zonnetje? ( toch te beperkte iptv ontvangers, Delta Netwerk?)

                    Er gaat toch iets heel ergs verkeerd daar bij Delta Netwerk ( Caiway en Delta klanten hebben beiden last van deze langdurige ellende)

                    Ik heb iemand op een ander forum zien roepen die nu Delta klant is: "NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO" .
                    Eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd waarop dat gebaseerd is

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Ziggo heeft pas een paar maanden IPTV op de markt gezet met hun Next mini.
                      Daar spelen al deze problemen totaal niet bij.
                      Hoe kan het toch dat Delta die al vijf jaar IPTV heeft, deze problemen over zijn klanten blijft uitstorten en een aanbieder die pas een paar maanden een IPTV platform heeft, draait als een zonnetje? ( toch te beperkte iptv ontvangers, Delta Netwerk?)

                      Er gaat toch iets heel ergs verkeerd daar bij Delta Netwerk ( Caiway en Delta klanten hebben beiden last van deze langdurige ellende)

                      Ik heb iemand op een ander forum zien roepen die nu Delta klant is: "NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO" .
                      Eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd waarop dat gebaseerd is
                      Het blijft toch vreemd, Dolby en 4K leveren, dat bij vele providers zonder gedoe wordt uitgerold. Inderdaad Ziggo zonder zorgen een IPTv decoder MET Dolby.
                      Delta rn Caiway al 5 jaar kommer er en kwel. De oorzaak? Zeg het maar, dat kan ook de software zijn of een combinatie van, of capacitieit die niet wordt opgeschroefd.

                      Reageer


                      • #26
                        Gelukkig is er in 2023 weer een mogelijkheid op overstap.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik verwacht geen WK voetbal 2022 in UHD bij Delta en Caiway. Dan vliegen de iptv ontvangers in brand.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Ik verwacht geen WK voetbal 2022 in UHD bij Delta en Caiway. Dan vliegen de iptv ontvangers in brand.
                            Het is triest te zeggen, maar ik heb mijn verwachtingen ook bijgesteld. Laat onverlet dat de medewerkers van Delta wel hard werken aan het platform en die medewerkers ook niet op dit soort tegenslagen zitten te wachten. Het enige dat te wachten staat is een ernstig woordje met alle externe leveranciers en intern eens kijken of men wel echt de prio op het tv product heeft, met andere woorden sommige wijzigingen vereisen ook capaciteitsvraagstukken in de breedste zin van het woord en wellicht volledige vervanging van decoders of softwareleveranciers omdat ze te traag zijn of onvoldoende scoren.

                            Hoe stroperig wil Delta blijven werken? Of gooit men er nu eens echt geld tegenaan om alles goed te laten werken. Bij KPN hoor ik geen klachten over het tv product, wel Dolby, wel stereo wanneer Dolbysignaal niet wordt uitgezonden en wel UHD en 4K, evenals Ziggo en het draait als een tierelier.

                            Tot slot, we (daar hoor ik zelf ook bij) trekken soms voorbarige conclusies. We zien hier medewerkers netjes reageren en dat zijn de mensen die het voor ons tot stand brengen. Niet de beslissers, niet per se de mensen die het fout doen.
                            We weten intrinsiek onvoldoende over de oorzaken van de problemen, dus laten we komende week afwachten of Dolby weer terug gaat keren !
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Oct 2022, 18:08.

                            Reageer


                            • #29
                              Voor nu hollen we achteruit…. Erg jammer maar de pruimen zijn zuur op dit moment.
                              Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.

                              De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
                              Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.

                              Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programma’s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.

                              Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
                              Zelfs de native tv-apps die aanstaande zijn, hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.

                              Kortom ik hoop dat binnen Delta het management en de beslissers eens goed zijn wakker geschud. Men heeft een CEO die komt van KPN nota bene. Die zou toch moeten weten hoe het wel moet en beter kan.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Oct 2022, 19:30.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Voor nu hollen we achteruit…. Erg jammer maar de pruimen zijn zuur op dit moment.
                                Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.

                                De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
                                Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.

                                Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programma’s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.

                                Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
                                Zelfs de native tv-apps die aanstaande zijn, hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.

                                Kortom ik hoop dat binnen Delta het management en de beslissers eens goed zijn wakker geschud. Men heeft een CEO die komt van KPN nota bene. Die zou toch moeten weten hoe het wel moet en beter kan.
                                Stroop is niet zo duur bij de Aldi 😏 Je smeert nogal door 🍯 Hoe weet jij nu wat er bij Delta gebeurd Oeverloos geklets van je Bor De mensen doen zeker hun best

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X