Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #6

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Ja sorry, ik bedoel de (Smart) TV App van Samsung,

    Maar wees eerlijk ook op Android en iOS heb je geen Dolby of 4K.
    Klopt. Maar dan wordt dit mooi voor in de slaapkamer en nog steeds top, maar geen vervanger voor de decoder in de woonkamer. Overigens leeft dezelfde vraag bij KPN ook, al is de uitleg dat de streams dan te groot worden wel plausibel.

    Reageer


    • #47
      Dolby is nu van alle zenders verdwenen…. We gaan van een 7 weer naar een 5. 🥲
      Slechts enkele duitse zenders em film1 hebben nog Dolby.
      Wanneer komt het terug? 2030?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Oct 2022, 14:49.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Dolby is nu van alle zenders verdwenen…. We gaan van een 7 weer naar een 5. 🥲
        Slechts enkele duitse zenders em film1 hebben nog Dolby.
        Wanneer komt het terug? 2030?
        Om uw woorden te gebruiken
        Ze werken zich te schoppes

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Om uw woorden te gebruiken
          Ze werken zich te schoppes
          de tandjes.

          Reageer


          • #50
            Het schompes

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              de tandjes.
              Goed zo Bor Dat is Humor

              Reageer


              • #52
                Vraagje; wanneer komt Dolby weer beschikbaar voor alle zenders? Zoals hierboven aangegeven is dit ineens verdwenen….

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door TwenteFM Bekijk bericht
                  Vraagje; wanneer komt Dolby weer beschikbaar voor alle zenders? Zoals hierboven aangegeven is dit ineens verdwenen….
                  Het is niet zo maar opeens verdwenen, het is verdwenen nadat er als gevolg van introductie van Dolby storingen optraden.
                  Ik mag hopen dat men samen met de softwareontwikkelaars, de decoderleverancier en derde partijen er hard aan werkt om dit op te lossen.

                  Op een veel oudere decoder had ik bij Caiway Multiscreen en daar was Dolby geen enkel probleem. Ook het schakelen naar Stereo wanneer een Dolbysignaal even niet werd doorgegeven bij een programma was geen probleem.

                  Nieuwere decoders, software etc. Je mag toch verwachten (zeker wanneer je bij Caiway zit) dat wanneer je op een nieuw platform wordt gezet alles net zo goed, zo niet beter werkt.

                  Reageer


                  • #54
                    Ben benieuwd of het nog terugkomt. Sinds 2 maanden heb ik glasvezel in de veronderstelling dat ik niet moest inleveren op kwaliteit/functionaliteit van TV (gezien je geen coax kon houden). Nu blijkt dat toch net wat minder te zijn..

                    Reageer


                    • #55
                      Het komt wel terug hoor. Eerst moet nog het beeld omgezet worden in zwartwit.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door juliantje15 Bekijk bericht
                        Ben benieuwd of het nog terugkomt. Sinds 2 maanden heb ik glasvezel in de veronderstelling dat ik niet moest inleveren op kwaliteit/functionaliteit van TV (gezien je geen coax kon houden). Nu blijkt dat toch net wat minder te zijn..
                        Het is niet eens weg, kijk maar op de duitse zenders en Film1. De vraag is of er een oplossing is en wanneer men het weer gaat uitbreiden.
                        Gesproken ondertiteling werkt ook nog niet voor slechtzienden.

                        Gezien het WK en de feestdagen zullen er echt deze maand geen updates komen.
                        Januari waarschijnlijk wel, gelijktijdig met zenderwissels.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Dec 2022, 18:03.

                        Reageer


                        • #57
                          Hou jou maar op
                          met jouw voorspellingen, Bordewolf.
                          Je hebt al zoveel valse hoop gegeven 🫣

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Hou jou maar op
                            met jouw voorspellingen, Bordewolf.
                            Je hebt al zoveel valse hoop gegeven 🫣
                            Want? Jij denkt dat Dolby niet meer terug gaat komen?

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Het is niet eens weg, kijk maar op de duitse zenders en Film1. De vraag is of er een oplossing is en wanneer men het weer gaat uitbreiden.
                              Gesproken ondertiteling werkt ook nog niet voor slechtzienden.

                              Gezien het WK en de feestdagen zullen er echt deze maand geen updates komen.
                              Januari waarschijnlijk wel, gelijktijdig met zenderwissels.
                              Aah dan wachten we nog maar ff af. Dit forum bevat nog genoeg vermakelijk materiaal om te lezen tot die tijd

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                                Hou jou maar op
                                met jouw voorspellingen, Bordewolf.
                                Je hebt al zoveel valse hoop gegeven 🫣
                                Dat is geen hoop geven. In januari wordt het zenderportfolio geupdate.
                                Dan vinden er dus weer werkzaamheden plaats. Men doet dit niet in een drukke decembermaand met risico dat er problemen ontstaan.
                                Ik schrijf nergens dat men meteen Dolby op alle kanalen aanzet, dat zal te maken hebben met het feit of er een oplossing is gevonden.
                                Maar dat we in december niet moeten verwachten lijkt me helder. Hooguit Serious Request en Top2000, maar NPO 1 Extra HD behoort inmiddels tot het basispakket.
                                Dus dat is het probleem niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X