Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #6

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Stroop is niet zo duur bij de Aldi šŸ˜ Je smeert nogal door šŸÆ Hoe weet jij nu wat er bij Delta gebeurd Oeverloos geklets van je Bor De mensen doen zeker hun best
    Hun best doen ze bij Schiphol ook, maar betekend nog niet dat het resultaat dan acceptabel is
    Laatst bewerkt door Vondee; 9 Oct 2022, 20:04.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht

      Hun best doen ze bij Schiphol ook, maar betekend nog niet dat het resultaat dan acceptabel is
      +1. Je kan wel hard tegen de wind in blijven fietsen, resultaat is dat je alsnog niet snel vooruit komt of van de fiets wordt geblazen.
      Vandaar: doe eerst iets aan alles wat de tegenwind veroorzaakt anders hebben we in 2030 pas 4K, Dolby op alle apps en UHD.

      Dat ze hard werken klopt, zeker de medewerkers op de werkvloer, Maar alleen hard werken door deze medewerkers is niet genoeg en geeft vooralsnog niet het gewenste resultaat. 1 stap vooruit, weer 2 terug etc.

      Ziggo lanceert in 4 maanden tijd een perfect werkende IPTV box, met perfect werkende Dolby en strereo en deze gaat wel naar stereo wanneer en geen Dolbysignaal wordt meegezonden en 4K en UHD. Daar doet Delta 6 jaar over met inferieur resultaat.

      Dit moet toch morgen aan de vergadertafel bij Delta het onderwerp van gesprek zijn? Je wilt provider zijn met landelijke uitstraling maar straalt uit een knutselclub te zijn die lijmt en plakt met inferieur materiaal.
      Je hoeft toch maar te kijken naar KPN, Ziggo en anderen om te zien hoe het ook kan?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Oct 2022, 20:40.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Voor nu hollen we achteruitā€¦. Erg jammer maar de pruimen zijn zuur op dit moment.
        Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.

        De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
        Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.

        Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programmaā€™s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.

        Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
        Zelfs de native tv-apps die aanstaande zijn, hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.

        Kortom ik hoop dat binnen Delta het management en de beslissers eens goed zijn wakker geschud. Men heeft een CEO die komt van KPN nota bene. Die zou toch moeten weten hoe het wel moet en beter kan.
        Je blijft jezelf herhalen in 2 topics.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niƩmand op mƭjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Je blijft jezelf herhalen in 2 topics.
          Waarvan akte.
          Gelukkig on topic.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Ziggo lanceert in 4 maanden tijd een perfect werkende IPTV box, met perfect werkende Dolby en strereo en deze gaat wel naar stereo wanneer en geen Dolbysignaal wordt meegezonden en 4K en UHD. Daar doet Delta 6 jaar over met inferieur resultaat.Dit moet toch morgen aan de vergadertafel bij Delta het onderwerp van gesprek zijn? Je wilt provider zijn met landelijke uitstraling maar straalt uit een knutselclub te zijn die lijmt en plakt met inferieur materiaal.Je hoeft toch maar te kijken naar KPN, Ziggo en anderen om te zien hoe het ook kan?
            Tsja, we doen net alsof we weten wat de oorzaak is en dat weten we geen van allen. Educated guessen mag natuurlijk maar je zou alleen op grond van schaalgrootte kunnen gokken dat Delta eerst zoveel mogelijk klanten wil binden en daar de inkomsten van inzetten voor investeringen in DIT. Is wat voor te zeggen... Elke vergelijking met Ziggo en KPN gaat sowieso mank.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Tsja, we doen net alsof we weten wat de oorzaak is en dat weten we geen van allen. Educated guessen mag natuurlijk maar je zou alleen op grond van schaalgrootte kunnen gokken dat Delta eerst zoveel mogelijk klanten wil binden en daar de inkomsten van inzetten voor investeringen in DIT. Is wat voor te zeggen... Elke vergelijking met Ziggo en KPN gaat sowieso mank.
              De vergelijking hoe snel men daar wel een werkend product heeft en het wel lukt om goed door te ontwikkelen gaat niet zo mank.
              Bovendien had Caiway Multiscreen die wel Dolby had 6 jaar terug. Er zijn keuzes gemaakt waardoor het doorontwikkelen nu erg stroperig verloopt.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                De vergelijking hoe snel men daar wel een werkend product heeft en het wel lukt om goed door te ontwikkelen gaat niet zo mank.
                Wat weet jij dat zij en wij niet weten dan? Ken je alle technische hobbels die genomen moeten worden? Het enige dat je 'weet' is dat KPN iets eerder invoert dan een ander. Waarom en hoe weet je niet, dat gok je, dat neem je aan.

                Bovendien had Caiway Multiscreen die wel Dolby had 6 jaar terug. Er zijn keuzes gemaakt waardoor het doorontwikkelen nu erg stroperig verloopt.
                Weet je welke keuzes?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Wat weet jij dat zij en wij niet weten dan? Ken je alle technische hobbels die genomen moeten worden? Het enige dat je 'weet' is dat KPN iets eerder invoert dan een ander. Waarom en hoe weet je niet, dat gok je, dat neem je aan.

                  Weet je welke keuzes?
                  Zeker:keuze voor software die in de basis de basisfunctionaliteit van tv kijken niet ondersteunen. Dan heb ik het over een EPG die niet voldoet, geen Dolbyondersteuning etc.
                  Dat wordt nu heel langzaam ingehaald.

                  De decoderkeuze kan ik niets over zeggen, of dat werkelijk een blok aan het been is weet ik niet.

                  En verder zie ik de de loop der jaren altijd weer capaciteitsproblemen wanneer er veel kijkers op 1 zender zijn. Dat geeft alleen aan dat dat men altijd achter loopt qua investeren ipv voorsorteerd op meer capaciteit wanneer er iets nieuws bij komt zoals Dolby.

                  Ja het is deels giswerk, maar delen laten zich toch echt ook raden.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Zeker:keuze voor software die in de basis de basisfunctionaliteit van tv kijken niet ondersteunen. Dan heb ik het over een EPG die niet voldoet.
                    Voor jou niet? Of spreek je voor meer mensen?

                    Ja het is deels giswerk, maar delen laten zich toch echt ook raden.
                    True.

                    Reageer


                    • #40
                      Er zijn al mensen die hun surround set hebben losgekoppeld om te kijken of alles wel goed is aangesloten.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                        Er zijn al mensen die hun surround set hebben losgekoppeld om te kijken of alles wel goed is aangesloten.
                        Dat in de nieuwe tv apps ook niet meteen al nagedacht is dat Dolby ook daar in zou moeten zittenā€¦ zegt iets over de softwareontwikkelaars.
                        Het is een tv-appā€¦. Ik verwacht volle ondersteuning van wat de decoder kan, en minimaal Dolbygeluid en straks 4K en UHD, juist omdat de decoders het kennelijk niet kunnen (dat is wel een aanname) en temeer omdat de nieuwe tv app zie als vervanger voor de decoder. Niet per se een extra.

                        Reageer


                        • #42
                          Bordewolf

                          Ik denk dat het net is als bij de KPN itv app


                          - geen Dolby
                          - geen Teletekst
                          - geen 4K

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Bordewolf

                            Ik denk dat het net is als bij de KPN itv app


                            - geen Dolby
                            - geen Teletekst
                            - geen 4K
                            Bedoel je de TV App van Samsung of de telefoon/tablet-app, just checking...
                            Teletekst kan ik me iets bij voorstellen, maar een vervanger voor de decoder zal toch bij KPN ook Dolby en 4K hebben....

                            Overigens claimt KPN te testen met een Betaversie, kortom ook uit die test zal wel naar voren komen dat Dolby ontbreekt wanneer dat zo is:
                            https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Oct 2022, 16:29.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dat in de nieuwe tv apps ook niet meteen al nagedacht is dat Dolby ook daar in zou moeten zittenā€¦ zegt iets over de softwareontwikkelaars.
                              Het is een tv-appā€¦. Ik verwacht volle ondersteuning van wat de decoder kan, en minimaal Dolbygeluid en straks 4K en UHD
                              Het zegt ook iets over je kennisniveau over softwareontwikkeling en over je verwachtingsniveau wat domweg veel te hoog is.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Bedoel je de TV App van Samsung of de telefoon/tablet-app, just checking...
                                Teletekst kan ik me iets bij voorstellen, maar een vervanger voor de decoder zal toch bij KPN ook Dolby en 4K hebben....

                                Overigens claimt KPN te testen met een Betaversie, kortom ook uit die test zal wel naar voren komen dat Dolby ontbreekt wanneer dat zo is:
                                https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm
                                Ja sorry, ik bedoel de (Smart) TV App van Samsung,

                                Maar wees eerlijk ook op Android en iOS heb je geen Dolby of 4K.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X