Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluidsniveau Amino Kamai 7X verminderd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Toch even nuanceren; je steekt zogenaamd de hand in eigen boezem maar in dezelfde zin zeg je steeds: maar ik zeg niets verkeerds, of: ik had wel gelijk. Dat is toch net wat anders en daar spreekt men je ook op aan.
    Laten we afspreken dat we met elkaar aanspreken stoppen en on topic gaan posten. Dat lijkt me voor alle andere forumleden wel zo prettig en dat houdt het forum ook leesbaar.
    Dat geldt ook voor koekeroe Klapstoel snoepdoos twentefut. Iedereen post hier met de beste bedoelingen.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Laten we afspreken dat we met elkaar aanspreken stoppen en on topic gaan posten. Dat lijkt me voor alle andere forumleden wel zo prettig en dat houdt het forum ook leesbaar.
      Dat geldt ook voor koekeroe Klapstoel snoepdoos twentefut. Iedereen post hier met de beste bedoelingen.
      van gejammer en gezever hou ik niet van Bor ,en daar maak je .je iedere keer schuldig aan en wederom steek je de schuld in de schoenen van andere forum leden, ik ga jouw ook een goede raad geven ,Eet wat minder stroopwafels, want bij sommige reactie;s van je ,druipt de stroop met kwijltjes naar beneden
      Laatst bewerkt door koekeroe; 1 Dec 2022, 11:21.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Laten we afspreken dat we met elkaar aanspreken stoppen en on topic gaan posten. Dat lijkt me voor alle andere forumleden wel zo prettig en dat houdt het forum ook leesbaar.
        Dat geldt ook voor koekeroe Klapstoel snoepdoos twentefut. Iedereen post hier met de beste bedoelingen.
        Als jij nu begint met het goede voorbeeld te geven, dan zal de rest waarschijnlijk vanzelf volgen.
        En je hoeft écht niet op iedere reactie te reageren (ook als je het antwoord niet weet en dan alsnog te reageren). Spreken we dat af?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

          Yes, heb de afstandsbediening ontkoppelt en vervolgens weer gekoppeld. De TV box staat nu op volume 100, maar helaas geen positief resultaat :-(.
          Ik zou je aanraden even contact te zoeken met de helpdesk, zij kunnen controleren of het volume inderdaad op 100 staat en eventueel de ontvanger vervangen.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

            Ik zou je aanraden even contact te zoeken met de helpdesk, zij kunnen controleren of het volume inderdaad op 100 staat en eventueel de ontvanger vervangen.
            Dank Eduard. Heb meerdere ontvangers (3 totaal), en bij alle 3 is dit issue aanwezig (ook na afkoppeling AB en opnieuw aanmelden).
            Het volume staat écht op 100, en als ik zo de topics hier lees (op de spam na) dan ben ik helaas niet de enige die hier "last" van heeft.

            Reageer


            • #51
              Misschien heeft Delta het niveau van het geluid teruggeschroefd om ruimte te maken voor Dolby Digital geluid?

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

                Als jij nu begint met het goede voorbeeld te geven, dan zal de rest waarschijnlijk vanzelf volgen.
                En je hoeft écht niet op iedere reactie te reageren (ook als je het antwoord niet weet en dan alsnog te reageren). Spreken we dat af?
                Ik sluit me aan bij voorgaande sprekert.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Met de afstandbediening van de STB moet dat lukken.

                  Lukt het dan nog niet dan zou ik eens een andere HDMI poort en/of kabel proberen.
                  Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit was het juiste antwoord (de eerste zin dan). Heel erg dom van mij. Met de AB regel ik altijd het volume van de tv, maar om een of andere reden was het volume van de STB helemaal naar beneden bijgesteld. Deze weer teruggezet op 100, en het geluid is weer oke. Probleem opgelost!

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

                    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit was het juiste antwoord (de eerste zin dan). Heel erg dom van mij. Met de AB regel ik altijd het volume van de tv, maar om een of andere reden was het volume van de STB helemaal naar beneden bijgesteld. Deze weer teruggezet op 100, en het geluid is weer oke. Probleem opgelost!
                    Dank!

                    Reageer


                    • #55
                      Nou, ondanks de verschillende suggesties ervaar ik het probleem ook en nog steeds. Er is mee te werken, maar als je naar een andere bron gaat staat het geluid extreem hard en springt iedereen van de bank. Dit was nooit het geval en speelt pas een week of twee, drie. Ik vermoed ook net als anderen, dat de Delta iets heeft aangepast wat dit veroorzaakt.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
                        Nou, ondanks de verschillende suggesties ervaar ik het probleem ook en nog steeds. Er is mee te werken, maar als je naar een andere bron gaat staat het geluid extreem hard en springt iedereen van de bank. Dit was nooit het geval en speelt pas een week of twee, drie. Ik vermoed ook net als anderen, dat de Delta iets heeft aangepast wat dit veroorzaakt.
                        Het enige dat kan zijn aangepast is een softwareupdate dat een reset heeft gedaan van het geluidsniveau.
                        Zoals je kunt lezen werkt het bij JDN weer nadat hij met de afstandbediening van de Amino het geluid op 100 heeft gezet.
                        Dus het is een op te lossen probleem zoals ik het zie.

                        Ik ervaar zelf deze problemen overigens niet, dus van een generiek probleem valt ook niet zo maar te spreken.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Het enige dat kan zijn aangepast is een softwareupdate dat een reset heeft gedaan van het geluidsniveau.
                          Zoals je kunt lezen werkt het bij JDN weer nadat hij met de afstandbediening van de Amino het geluid op 100 heeft gezet.
                          Dus het is een op te lossen probleem zoals ik het zie.

                          Ik ervaar zelf deze problemen overigens niet, dus van een generiek probleem valt ook niet zo maar te spreken.
                          Ga je weer voor een ander praten Bor ? Bersur zit hier geen praatjes te verkopen ,Zoals wij van jouw gewend zijn ,Hij zegt eerlijk zijn probleem ,en jij moet jouw waffel er weer inslaan

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Ga je weer voor een ander praten Bor ? Bersur zit hier geen praatjes te verkopen ,Zoals wij van jouw gewend zijn ,Hij zegt eerlijk zijn probleem ,en jij moet jouw waffel er weer inslaan
                            Wat een vreemde reactie weer. De opmerking van Bordewolf zijn op gemelde feiten en eigen bevindingen gebaseerd. Dus niks mis mee.
                            Als aanvulling daarop kan ik aangeven dat ik ook geen geluidsprobleem ervaar.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                              Wat een vreemde reactie weer. De opmerking van Bordewolf zijn op gemelde feiten en eigen bevindingen gebaseerd. Dus niks mis mee.
                              Als aanvulling daarop kan ik aangeven dat ik ook geen geluidsprobleem ervaar.
                              En daarom moet een ander ook er maar geen last van onder vinden, omdat jij en Bor er geen last van hebben?????????????????
                              en die bevindingen van Bor kennen we ondertussen wel,

                              Reageer


                              • #60
                                Waarom vraag je niet om een ander kastje aan Delta?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X