Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluidsniveau Amino Kamai 7X verminderd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

    Om even als een "groentje" jouw nogmaals te quoten:
    "Bedankt namens alle forumleden voor deze nutteloze bijdrage, op naar nutteloze post nummer 1000!"

    Nogmaals als je het antwoord niet weet, reageer dan gewoon niet. Niets te maken met grof gebekt, ik help liever mensen hier maarja dat zul jij wel niet inzien ;-)
    Bor niet voeren aub.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Borrie, als zelfs ik door gekregen heb dat je niet op elke natte wind hoeft te reageren, kun jij dat toch ook?
      Eens. In die zin liggen we op een lijn. Ik gaf wel degelijk het juiste antwoord, maar niet met de codes van de afstandbediening...
      Er stond ook niet bij welke setup er gebruikt werd (2 AB's of niet). Hulp wordt niet op prijs gesteld kennelijk.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Eens. In die zin liggen we op een lijn. Ik gaf wel degelijk het juiste antwoord, maar niet met de codes van de afstandbediening...
        Er stond ook niet bij welke setup er gebruikt werd (2 AB's of niet). Hulp wordt niet op prijs gesteld kennelijk.
        Oftewel, gewoon niet reageren. Als je reageert, reageer dan dat de gene die de vraag stelt er ook wat aan heeft. Jouw antwoord kan men helemaal niets mee! Of stel eerst de juiste doorvragen, alvorens je weer eens een aanname doet wat totaal niet klopt (andere HDMI poort en/of kabel proberen?!).

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

          Oftewel, gewoon niet reageren. Als je reageert, reageer dan dat de gene die de vraag stelt er ook wat aan heeft. Jouw antwoord kan men helemaal niets mee! Of stel eerst de juiste doorvragen, alvorens je weer eens een aanname doet wat totaal niet klopt (andere HDMI poort en/of kabel proberen?!).
          Joh, pak een lollie en ga je succesje vieren, de zoveelste troll is op dit forum opgestaan! Dank names alle forumleden voor de nutteloze bijdrage!

          Reageer


          • #35
            Als iemand jouw mening niet deelt is hij gelijk een Trol?
            Kom op Bordewolf!
            Je beledigt zo onnodig forumledem met een andere mening.
            Ik vind dat grensoverschrijdend hoor.

            Reageer


            • #36
              Kom maar gauw een glaasje Grenadine halen, Bor.
              Straks is het halve dierenbos nog overstuur.

              Reageer


              • #37
                Ik heb dit topic ook gevolgd maar daar gaat het allang niet meer over, zou van mij een slot op mogen..
                Ik hoop in de nieuwe of andere topics op meer respect naar elkaar..

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Als iemand jouw mening niet deelt is hij gelijk een Trol?
                  Kom op Bordewolf!
                  Je beledigt zo onnodig forumledem met een andere mening.
                  Ik vind dat grensoverschrijdend hoor.
                  Wellicht zou je er goed aan doen om hier eens minder te reageren.
                  Ga eens op een normale manier bijdragen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Wellicht zou je er goed aan doen om hier eens minder te reageren.
                    Ga eens op een normale manier bijdragen.
                    Zegt iemand met zeker 2400 nutteloze berichten

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                      Ik heb dit topic ook gevolgd maar daar gaat het allang niet meer over, zou van mij een slot op mogen..
                      Ik hoop in de nieuwe of andere topics op meer respect naar elkaar..
                      Eens, moderaten en dicht met dit topic. Gehakketak op elkaar is nergens voor nodig, iedereen post hier met de beste bedoelingen.

                      Reageer


                      • #41
                        Ook hand in eigen boezem steken dan graag..

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                          Ook hand in eigen boezem steken dan graag..
                          Ik ben de eerste die dat doet.

                          Reageer


                          • #43
                            Ohjeee Bor. Lees eens je laatste 5 reacties hier terug? Hoe erg kun je jezelf tegenspreken. Maar de lollie was lekker! Hoe was die van jou?

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik ben de eerste die dat doet.
                              Toch even nuanceren; je steekt zogenaamd de hand in eigen boezem maar in dezelfde zin zeg je steeds: maar ik zeg niets verkeerds, of: ik had wel gelijk. Dat is toch net wat anders en daar spreekt men je ook op aan.

                              Reageer


                              • #45
                                Misschien gebeurt dat nog als bij hem de kerstboom staat.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X