Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluidsniveau Amino Kamai 7X verminderd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

    Staat het volume op de TV-box wel helemaal open? Wanneer je het volume alleen wilt regelen op de TV moet het volume op de TV-box helemaal open staan, op 100.


    Yes, heb de afstandsbediening ontkoppelt en vervolgens weer gekoppeld. De TV box staat nu op volume 100, maar helaas geen positief resultaat :-(.

    Reageer


    • #17
      Mis ik nou iets? Geluidsniveau van de TV-box instellen? Van de Amino? Ik zie daar geen instelling voor het geluidsniveau... help me eens?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
        Mis ik nou iets? Geluidsniveau van de TV-box instellen? Van de Amino? Ik zie daar geen instelling voor het geluidsniveau... help me eens?
        Met de afstandbediening van de STB moet dat lukken.

        Lukt het dan nog niet dan zou ik eens een andere HDMI poort en/of kabel proberen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
          Mis ik nou iets? Geluidsniveau van de TV-box instellen? Van de Amino? Ik zie daar geen instelling voor het geluidsniveau... help me eens?
          Eerst de afstandsbediening (AB) ontkoppelen, als je die hebt gekoppeld met je televisie:

          Je kunt de afstandsbediening ontkoppelen:
          1. Druk voor 3 seconden de 1 en de 6 knop in op de afstandbediening.
          2. Toets daarna de code 9 9 6 in.
          3. Daarna zou de afstandbediening niet meer gekoppeld moeten zijn met je tv.
          Vervolgens kun je met de AB van DELTA de TV ontvanger het volume op 100 zetten.

          Daarna dien je de afstandsbediening opnieuw te koppelen met je televisie:

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Met de afstandbediening van de STB moet dat lukken.

            Lukt het dan nog niet dan zou ik eens een andere HDMI poort en/of kabel proberen.
            Als je het antwoord niet weet, reageer dan niet. Met deze opmerkingen (of zoals jij het ziet oplossingen) kan men niets.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

              Als je het antwoord niet weet, reageer dan niet. Met deze opmerkingen (of zoals jij het ziet oplossingen) kan men niets.
              Nogal grof gebekt voor een nieuwkomer.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Nogal grof gebekt voor een nieuwkomer.
                Nou...als je dat al grof vind....

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                  Nou...als je dat al grof vind....
                  Als forumleden proberen te helpen dan reageer je normaal gesproken niet zo onder de gordel.

                  Reageer


                  • #24
                    Sorry Bordewolf. Hoevaak jij niet riep; DIE MOET EEN BAN EN DIE MOET EEN BAN. Dat vond ik meer onder de gordel hoor.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Sorry Bordewolf. Hoevaak jij niet riep; DIE MOET EEN BAN EN DIE MOET EEN BAN. Dat vond ik meer onder de gordel hoor.
                      Bedankt voor deze nutteloze bijdrage.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Bedankt voor deze nutteloze bijdrage.
                        Bor Bor elke dag moet je recht gezet worden door een forum lid
                        Stop toch met deze onzin
                        En dan nog denken dat je in je recht staat
                        Reageer eens inhoudelijk

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          Bor Bor elke dag moet je recht gezet worden door een forum lid
                          Stop toch met deze onzin
                          En dan nog denken dat je in je recht staat
                          Reageer eens inhoudelijk
                          Bedankt namens alle forumleden voor deze nutteloze bijdrage, op naar nutteloze post nummer 1000!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Nogal grof gebekt voor een nieuwkomer.
                            Om even als een "groentje" jouw nogmaals te quoten:
                            "Bedankt namens alle forumleden voor deze nutteloze bijdrage, op naar nutteloze post nummer 1000!"

                            Nogmaals als je het antwoord niet weet, reageer dan gewoon niet. Niets te maken met grof gebekt, ik help liever mensen hier maarja dat zul jij wel niet inzien ;-)

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Bedankt namens alle forumleden voor deze nutteloze bijdrage, op naar nutteloze post nummer 1000!
                              Borrie, als zelfs ik door gekregen heb dat je niet op elke natte wind hoeft te reageren, kun jij dat toch ook?

                              Reageer


                              • #30
                                Het is niet erg als je faalt met een antwoord. Dat gebeurt iedereen weleens.
                                Er gelijk zo woest bovenop zitten is nergens voor nodig, Bor.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X