Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht

    Ik zit al jaar en dag bij de delta mijn vraag is niet voor niks welke kabels je gebruikt.
    Zo ver ik weet levert de delta tot in de meterkast en daarna is het aan de klant hoe je het aansluit is ook al jaren zo.
    Dus daarom mijn vraag want al die problemen die je hebben ken ik wel het hele forum staat er vol mee.

    Gebruik voor tv deze Hirschmann - KOKA-9 Coax aansluitkabel IEC 4G proof - Wit - Ziggo & Telenet geschikt (5 meter 20\25 euro)

    En voor internet aansluiting tv Deze CAT7 1 meter platte ethernet netwerk kabel heeft een snelheid van 10.000 mbps. (13.99 per meter)

    Kijk daarvoor had ik ook allemaal jullie problemen maar mijn ervaring is je moet wat investeren voor het resultaat.
    En allemaal maar klagen in het forum help je echt niet.
    En dan is er ook nog een hoop mensen die willen naar glas omdat ze op de coax problemen hebben maar in feite hebben je zelf een probleem in huis tot aan de meterkast werkt alles perfect hoor.

    Dus stop met zeuren en investeert in je eigen aansluiting tussen meterkast en tv of tv kastje pc en laptop en mobiel en tablet.

    En geloof me je wereld wordt beter zonder dat gezeur.
    Deze hoort thuis bij het coax onderwerp. De problemen bij Interactieve TV hebben niets te maken met binnenhuisinstallaties.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Deze hoort thuis bij het coax onderwerp. De problemen bij Interactieve TV hebben niets te maken met binnenhuisinstallaties.
      Hoe komt het je binnen dan?
      Door de lucht?

      Reageer


      • Begin je nu al weer te wijzen met je vingertje, Bordewolf?
        Laat Sharkoon gewoon zijn zegje doen.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht

          Hoe komt het je binnen dan?
          Door de lucht?
          Mijn glasvezelverbinding en kabels zijn top of the bill. En deze storing op interactieve tv ondervinden heel veel klanten. Dus mee, dit heeft niets te maken met bekabeling binnenshuis. Overigens waardeer ik je post, deze is zeker bruikbaar wanneer men via coax kijkt.

          Reageer


          • Zet het er in het vervolg gewoon bij dat het op glas is.
            Maak me helemaal niks uit of dit werkt of niet want ik hoef het niet.
            En zeker niet na wat ik allemaal leest over het glas.
            Je bent er zo te zien nog steeds een proefpersoon voor dat nieuwe spul.
            Toen de kabel kwam was er ook een hoop dingen die mis gingen.
            In plaats van te huilen op het forum zou het beter zijn voor je om contact op te nemen met de Delta.
            Dan hoeven wij ja probleem niet te lezen.
            En als zo als je schrijft alles top off the Bill is dan zullen ze je echt wel helpen aan de telefoon.

            P.S heb gewoon op de coax geen probleem met dat interactieve spul maar ik gebruik dat via me LG Nano Smart tv niet via dat kastje want daar zijn de beschikbare app gewoon te weinig.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht
              Zet het er in het vervolg gewoon bij dat het op glas is.
              Maak me helemaal niks uit of dit werkt of niet want ik hoef het niet.
              En zeker niet na wat ik allemaal leest over het glas.
              Je bent er zo te zien nog steeds een proefpersoon voor dat nieuwe spul.
              Toen de kabel kwam was er ook een hoop dingen die mis gingen.
              In plaats van te huilen op het forum zou het beter zijn voor je om contact op te nemen met de Delta.
              Dan hoeven wij ja probleem niet te lezen.
              En als zo als je schrijft alles top off the Bill is dan zullen ze je echt wel helpen aan de telefoon.

              P.S heb gewoon op de coax geen probleem met dat interactieve spul maar ik gebruik dat via me LG Nano Smart tv niet via dat kastje want daar zijn de beschikbare app gewoon te weinig.
              Proefpersoon? Glasvezel heb ik al 8/9 jaar. KPN heeft alles prima voor elkaar en mijn vorige tv ervaring was Multiscreen van Caiway en dat was ook gewoon al top, vanaf het begin 8 jaar geleden. Storingen zijn vervelend, maar daarmee is het product niet meteen ruk. Ik vind de interface zelf wel wat ouderwets vergeleken met andere providers, maar ik maak me sterk dat ook daar aan wordt gewerkt.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Proefpersoon? Glasvezel heb ik al 8/9 jaar. KPN heeft alles prima voor elkaar en mijn vorige tv ervaring was Multiscreen van Caiway en dat was ook gewoon al top, vanaf het begin 8 jaar geleden. Storingen zijn vervelend, maar daarmee is het product niet meteen ruk. Ik vind de interface zelf wel wat ouderwets vergeleken met andere providers, maar ik maak me sterk dat ook daar aan wordt gewerkt.
                Nou ik zou het wel weten hoor,
                Volgens mij weet je helemaal niet hoe het werkt.
                En dan steek je het op oude interface

                Mijn gezegde is nu.
                Verbeter de wereld en begin met je zelf.
                Je kan wel denken dat je alles weet maar in mijn ogen heb je er bal verstand van.

                Reageer


                • 👍

                  Reageer


                  • Elkaar afzeiken heeft geen zin en lost niets op, mensen.
                    Ik heb nu ongeveer een jaar of 6 glasvezel van Caiway (is dus ook Delta) en heb al die jaren totaal geen last gehad van storing, wazige en stilstaande beelden tot een week of 2 geleden.
                    Het begon met SBS 6, maar strekt zich nu ook uit tot Rtl4 e.d.
                    Ik heb er destijds voor gekozen om mijn glasvezel helemaal door te laten lopen naar mijn tv, onder de grond door. De glasvezel is aangesloten aan het modem en daar vandaan via een kort utp kabeltje naar het Aminokastje en via een korte hdmi naar de TV. Kabels zijn goed, dus daar kan het niet aan liggen.
                    Het probleem ligt dus volgens mij echt niet binnenshuis, maar bij Caiway/Delta en net zoals iedereen hoop ik op een snelle oplossing.

                    Reageer


                    • Wederom wazige beeldkwaliteit van SBS6 via glasvezel en kamai7x. Gebruik nu de testapp via AppleTV 4k: veel beter beeld van dezelfde zender.

                      Reageer


                      • Ik wil niets over mijzelf afroepen 😅🫣 , maar hier in Vlissingen helemaal geen last van wazig beeld e.d.
                        Wel vervelend voor die er wel last van hebben, je betaald er toch wel gewoon voor voor een goed werkend product.
                        Nu betaal ik ook voor het “ 4K “ kastje , maar goed 🤔

                        Reageer


                        • ^ Tevens wel weer jammer dat gepik op mekander.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                            ^ Tevens wel weer jammer dat gepik op mekander.
                            Helemaal eens, ik dacht dat dit klaar was.

                            4K is men echt mee aan het testen.
                            vanochtend op RTL7 vastlopers. Nu miljoenenjacht, dat gaat tot nu toe goed, gek ook SBS6. Altijd na half 9 gedonder en bij Vandaag Inside.

                            20:41 uur eerste vastloper op SBS6 en het wazige beeld is terug (na ca 20 minuten probleemloos kijken).
                            21:09 volgende vastloper. Half uur na de vorige, weer SBS6, beeld nog steeds bagger.
                            21:11 weer een vastloper, weer SBS6, beeld alsof ik mijn lenzen uit heb, een waas.
                            21:24 opnieuw een vastloper, SBS6
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Oct 2022, 21:24.

                            Reageer


                            • Meestal schakel ik over op Netflix na half 9 , 9 uur.
                              Dus misschien heb ik het wazig beeld ook wel, maar goed vervelend is het wel.
                              Betreft dat testen geen idee 🤔
                              Er word wel vooruitgang geboekt maar tja.

                              Reageer


                              • nou het weer zover kijk nu naar poseidon op rtl 7 na een kleine vastloper lijkt het wel of je naar een videoband zit te kijken zo slecht beeld wanneer gaan we hier eens wat aan doen

                                weinig 4 k zo en ja me kabels zijn prima

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X