Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ach, misschien wel, komt voort uit de boosheid dat deze storing al zo lang duurt, compensatie interesseert me niet
    Betalen voor een ondeugdelijk product ook niet?

    Reageer


    • Hopen dat ze het er uit hebben voor ik glasvezel heb. Nu nog DIT over coax en (nog) geen problemen.

      Reageer


      • Oorzaak zit volgens mij in de fiber. Ik heb het modem ook al een paar keer moeten resetten omdat het internet niet meer werkte terwijl alle lampjes normaal stonden. Ik heb ook een aantal berichten gehad van mijn NAS dat het internet voor een aantal minuten was weggevallen. Toen ik nog coax had heb ik die berichten nooit gehad

        Reageer


        • Hier in Rhenen inmiddels radeloos. Beeld is wazig en staat vaak stil!! Box en modem elke dag resetten maar het helpt niet!

          Reageer


          • Hier gisteravond SBS6 ook weer stilstaand beeld

            Reageer


            • Gisteravond ook in Kloetinge (Zeeland) slecht beeld en freezes op SBS6 (glasvezel en kamai 7x).

              Reageer


              • De vraag gaat zijn of we dit weekend in gaan met al die storingen. Ik wordt er stapelgek van zo langerzamerhand.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  De vraag gaat zijn of we dit weekend in gaan met al die storingen. Ik wordt er stapelgek van zo langerzamerhand.
                  Jij woont toch in Hengelo of Almelo, dan zou je volgende week 4-10 wel eens geen internet kunnen hebben volgens deze pagina

                  Weserve Status – Actuele status van het Weserve netwerk en dienstverlening

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Jij woont toch in Hengelo of Almelo, dan zou je volgende week 4-10 wel eens geen internet kunnen hebben volgens deze pagina

                    Weserve Status – Actuele status van het Weserve netwerk en dienstverlening
                    Ik neem aan dat Delta/Caiway de klanten wel zouden informeren en dat het niet 1 dag van te voren het geval is.
                    Maar ja, Delta en Caiway he, die communiceren alleen als ze wat willen verkopen en voor de rest houden ze de mond stijf dicht.

                    Reageer


                    • 👍

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                        Ik neem aan dat Delta/Caiway de klanten wel zouden informeren en dat het niet 1 dag van te voren het geval is.
                        Maar ja, Delta en Caiway he, die communiceren alleen als ze wat willen verkopen en voor de rest houden ze de mond stijf dicht.
                        Grappig, een reset van het modem moet dus nu alles oplossen? Die migratie die op de site van weserve staat is de overgang naar XGPON?

                        Reset gedaan, zal mij benieuwen.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Sep 2022, 14:08.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Grappig, een reset van het modem moet dus nu alles oplossen? Die migratie die op de site van weserve staat is de overgang naar XGPON?

                          Reset gedaan, zal mij benieuwen.
                          Hoezo reset ???

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                            Hoezo reset ???
                            Weserve geeft aan dat de ITV problemen opgelost zijn. Modem 2 minuten van het stroom en de storingen zouden verholpen moeten zijn.

                            EDIT: beeld weer niet om te haggelen. Weer een weekend helemaal k*t! 😡😡😡
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Sep 2022, 21:46.

                            Reageer


                            • Vanavond ook weer slechte beeldkwaliteit NPO 1.
                              Gebeurd echt regelmatig, wisselende zenders, vaak ook RTL en SBS6

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Helaas is de aanheft van dit topic niet lekker, dit gaat om interactieve televisie.

                                Gisteren had ik 5 vastlopers tijdens VI Vandaag op SBS6. Ik wordt er eerlijk gezegd goed gallisch van, het programma is gewoonweg niet te volgen zo.
                                Ik zit al jaar en dag bij de delta mijn vraag is niet voor niks welke kabels je gebruikt.
                                Zo ver ik weet levert de delta tot in de meterkast en daarna is het aan de klant hoe je het aansluit is ook al jaren zo.
                                Dus daarom mijn vraag want al die problemen die je hebben ken ik wel het hele forum staat er vol mee.

                                Gebruik voor tv deze Hirschmann - KOKA-9 Coax aansluitkabel IEC 4G proof - Wit - Ziggo & Telenet geschikt (5 meter 20\25 euro)

                                En voor internet aansluiting tv Deze CAT7 1 meter platte ethernet netwerk kabel heeft een snelheid van 10.000 mbps. (13.99 per meter)

                                Kijk daarvoor had ik ook allemaal jullie problemen maar mijn ervaring is je moet wat investeren voor het resultaat.
                                En allemaal maar klagen in het forum help je echt niet.
                                En dan is er ook nog een hoop mensen die willen naar glas omdat ze op de coax problemen hebben maar in feite hebben je zelf een probleem in huis tot aan de meterkast werkt alles perfect hoor.

                                Dus stop met zeuren en investeert in je eigen aansluiting tussen meterkast en tv of tv kastje pc en laptop en mobiel en tablet.

                                En geloof me je wereld wordt beter zonder dat gezeur.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X