Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Het beeld is nog steeds prut hoor ik van familie uit Maassluis. Er is dus niks opgelost. Graag geen dikke duimen hier…

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Het beeld is nog steeds prut hoor ik van familie uit Maassluis. Er is dus niks opgelost. Graag geen dikke duimen hier…
      Dus als het in Maassluis niet werkt, moet het overal niet werken?

      Reageer


      • Ook ik heb vastlopers , bevroren beeld, onherkenbaar beeld, en jawel soms ok. Discovery, SBS en overige om te janken kwaliteit. Internet Max. 600mbps zit helaas een jaar vast aan Delta.

        Reageer


        • Een nicht van mij in s Gravenzande heeft ook al weken baggerbeeld.

          Reageer


          • RTL4 is nog steeds een ramp. Het beeld is meer SD dan HD kwaliteit.

            Reageer


            • Ook hier weer SBS SD beeld en vastlopers.

              Reageer


              • Welke kabels gebruiken jullie heb zelf met harde kern geschikt voor 4k op de coax nooit geen storing zoals ik hier allemaal lees

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht
                  Welke kabels gebruiken jullie heb zelf met harde kern geschikt voor 4k op de coax nooit geen storing zoals ik hier allemaal lees
                  Helaas is de aanheft van dit topic niet lekker, dit gaat om interactieve televisie.

                  Gisteren had ik 5 vastlopers tijdens VI Vandaag op SBS6. Ik wordt er eerlijk gezegd goed gallisch van, het programma is gewoonweg niet te volgen zo.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Gisteren had ik 5 vastlopers tijdens VI Vandaag op SBS6. Ik wordt er eerlijk gezegd goed gallisch van, het programma is gewoonweg niet te volgen zo.
                    Die voetbal programma's zijn nu éénmaal (zeer) populair dus worden veel bekeken dan is de druk op het systeem groot.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Die voetbal programma's zijn nu éénmaal (zeer) populair dus worden veel bekeken dan is de druk op het systeem groot.
                      Ik heb het idee dat Delta steeds meer aansluitingen heeft, maar de capaciteit aan de achterkant niet is opgeschroefd.

                      Reageer


                      • Is Delta zijn klanten al aan het compenseren? Het wordt nu toch weleens tijd met deze langdurige en ergernis veroorzakende storing.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Is Delta zijn klanten al aan het compenseren? Het wordt nu toch weleens tijd met deze langdurige en ergernis veroorzakende storing.
                          Wordt wel een beetje eentonig dat gezeur over compensatie 😢 Voor de mensen die deze problemen .is het ook geen oplossing om met deze Prietpraat rond te strooien
                          Delta zal zelf wel ingrijpen ,want daar heb je gelijk in ,er komen er steeds meer ,en het blijft angstvallig stil 😖

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Is Delta zijn klanten al aan het compenseren? Het wordt nu toch weleens tijd met deze langdurige en ergernis veroorzakende storing.
                            Alleen geldwolven praten over compenseren. Ik heb graag de storing per direct opgelost, daar heb ik meer aan.
                            Anders vanavond op SBS6 weer een grote ergenis.

                            Reageer


                            • Wat ben je kort door de bocht, Bordewolf. Je speelt nu toch weer op de man, terwijl je zegt er zelf zo'n hekel aan te hebben.
                              Schaam je!

                              Het domme oordeel van jou dat alleen geldwolven spreken over compensatie, geeft genoeg aan over jouw kortzichtigheid.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                                Wat ben je kort door de bocht, Bordewolf. Je speelt nu toch weer op de man, terwijl je zegt er zelf zo'n hekel aan te hebben.
                                Schaam je!

                                Het domme oordeel van jou dat alleen geldwolven spreken over compensatie, geeft genoeg aan over jouw kortzichtigheid.
                                Ach, misschien wel, komt voort uit de boosheid dat deze storing al zo lang duurt, compensatie interesseert me niet

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X