Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nou heb nergens last van geen 1 kanaal alles werkt perfect zit ook in Zeeland.
    Niet op het glas maar gewoon op de coax.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Helemaal eens, ik dacht dat dit klaar was.

      4K is men echt mee aan het testen.
      vanochtend op RTL7 vastlopers. Nu miljoenenjacht, dat gaat tot nu toe goed, gek ook SBS6. Altijd na half 9 gedonder en bij Vandaag Inside.

      20:41 uur eerste vastloper op SBS6 en het wazige beeld is terug (na ca 20 minuten probleemloos kijken).
      21:09 volgende vastloper. Half uur na de vorige, weer SBS6, beeld nog steeds bagger.
      21:11 weer een vastloper, weer SBS6, beeld alsof ik mijn lenzen uit heb, een waas.
      21:24 opnieuw een vastloper, SBS6
      Op https://allestoringen.nl/ ook niks te zien van storing hoor

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht

        Op https://allestoringen.nl/ ook niks te zien van storing hoor
        Dus omdat het bij jouw alles goed is ,zuigt een ander dit uit zijn Duim?
        en als je geen glasvezel hebt ,waarom reageer je dan?
        probeer dit forum zuiver te houden ,en reageren ,weten waar je over praat
        Dan blijft het voor ieder gezellig op dit forum

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht

          Op https://allestoringen.nl/ ook niks te zien van storing hoor
          Je begint vervelend te worden met je coaxreacties op glasvezelstoringen.

          Reageer


          • Ik ga weer een poging bij de klantenservice wagen. Via de chat bleef ik een half uur de eerst wachtende dus nu maar via messenger de problemen toegelicht. Ik ben benieuwdโ€ฆ.

            Reageer


            • Knudde allemaal. Zelfs Ned2 was gisteren slecht. En dat na 9 jaar zonder 1 storing met Caiway

              Reageer


              • Gezien alle reacties en ook misverstanden etc. die ontstaan: is het handig om dit/ een topic onder te verdelen in:

                - beeldkwaliteit coax

                - beeldkwaliteit interactieve ontvanger via internet coax

                - beeldkwaliteit interactieve ontvanger via internet glasvezel

                - beeldkwaliteit apps

                Of iets dergelijks. Er zitten nu eenmaal verschillen in de genoemde wijzes van ontvangstโ€ฆโ€ฆ

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
                  Gezien alle reacties en ook misverstanden etc. die ontstaan: is het handig om dit/ een topic onder te verdelen in:

                  - beeldkwaliteit coax

                  - beeldkwaliteit interactieve ontvanger via internet coax

                  - beeldkwaliteit interactieve ontvanger via internet glasvezel

                  - beeldkwaliteit apps

                  Of iets dergelijks. Er zitten nu eenmaal verschillen in de genoemde wijzes van ontvangstโ€ฆโ€ฆ
                  Dit topic gaat voor ITV op glasvezelโ€ฆ zo ver was onderhand wel duidelijk mag ik hopen!

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht
                    Nou heb nergens last van geen 1 kanaal alles werkt perfect zit ook in Zeeland.
                    Niet op het glas maar gewoon op de coax.
                    misschien heb je een brilletje nodig....dit gaat over GLASVEZEL....en niet over coax....waarom reageer je dan?????

                    Reageer


                    • Ik heb inmiddels een reactie gehad:
                      Goedemiddag Dion, enorm bedankt voor je geduld! Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Er speelt inderdaad al enkele weken een centrale storing op ons interactieve TV-platform. Hierdoor ervaren klanten wazig/korrelig beeld. Onze storingsdienst doet er op de achtergrond alles aan om de storing op te lossen en dit is ook neergelegd bij de fabrikant van onze ontvangers.

                      Ik ga je meteen koppelen aan de storing, dan ontvang je automatisch een e-mail wanneer de storing verholpen is. Het duurt wat langer dan verwacht, maar ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen ๐Ÿ™

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                        Ik heb inmiddels een reactie gehad:
                        Goedemiddag Dion, enorm bedankt voor je geduld! Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Er speelt inderdaad al enkele weken een centrale storing op ons interactieve TV-platform. Hierdoor ervaren klanten wazig/korrelig beeld. Onze storingsdienst doet er op de achtergrond alles aan om de storing op te lossen en dit is ook neergelegd bij de fabrikant van onze ontvangers.

                        Ik ga je meteen koppelen aan de storing, dan ontvang je automatisch een e-mail wanneer de storing verholpen is. Het duurt wat langer dan verwacht, maar ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen ๐Ÿ™
                        we wachten af....

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                          Ik heb inmiddels een reactie gehad:
                          Goedemiddag Dion, enorm bedankt voor je geduld! Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Er speelt inderdaad al enkele weken een centrale storing op ons interactieve TV-platform. Hierdoor ervaren klanten wazig/korrelig beeld. Onze storingsdienst doet er op de achtergrond alles aan om de storing op te lossen en dit is ook neergelegd bij de fabrikant van onze ontvangers.

                          Ik ga je meteen koppelen aan de storing, dan ontvang je automatisch een e-mail wanneer de storing verholpen is. Het duurt wat langer dan verwacht, maar ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen ๐Ÿ™
                          Wanneer het de decoder betreft dan is dat een combinatie met de software. Volgens mij is dan de oplossing de software terugzetten naar de versie van 3 weken terug.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                            Ik heb inmiddels een reactie gehad:
                            Goedemiddag Dion, enorm bedankt voor je geduld! Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Er speelt inderdaad al enkele weken een centrale storing op ons interactieve TV-platform. Hierdoor ervaren klanten wazig/korrelig beeld. Onze storingsdienst doet er op de achtergrond alles aan om de storing op te lossen en dit is ook neergelegd bij de fabrikant van onze ontvangers.

                            Ik ga je meteen koppelen aan de storing, dan ontvang je automatisch een e-mail wanneer de storing verholpen is. Het duurt wat langer dan verwacht, maar ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen ๐Ÿ™
                            Ik sta op dezelfde verzendlijst.... maar gezien de verstoring niet is verholpen horen we niets....
                            Het zou erg fijn zijn als er dagelijks of wekelijks een update gegeven kan worden door Delta wat de status en voortgang is.

                            p.s. Vanavond is het weer ongelofelijk slecht :-((

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk bericht

                              Ik sta op dezelfde verzendlijst.... maar gezien de verstoring niet is verholpen horen we niets....
                              Het zou erg fijn zijn als er dagelijks of wekelijks een update gegeven kan worden door Delta wat de status en voortgang is.

                              p.s. Vanavond is het weer ongelofelijk slecht :-((
                              ME TOO
                              Bagger in het kwadraat. Inmiddels ook al WEKEN.๐Ÿคฌ
                              Begin een beetje pissig te worden.
                              Jarenlang geen storing gehad bij storingskampioen KPN, maar nu al weken hetzelfde gezijk.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Dit topic gaat voor ITV op glasvezelโ€ฆ zo ver was onderhand wel duidelijk mag ik hopen!
                                Niet uit de titel. Kan Jeroen die aanpassen?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X