Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Wij hebben coax en geen DIT, maar net ook veel blokjes bij het journaal.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
      Koeba, je zit er niet naast. Dat is mijn ervaring sinds ik de interactieve kastjes van Delta heb. (Eerst het witte kastje, daarna de Kamai 7x). Zelden problemen gehad met de coax.
      Heb je de kastjes ook op coax gebruikt?

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Wij hebben coax en geen DIT, maar net ook veel blokjes bij het journaal.
        Goed afgeschermde kabel binnen? Dat het eerder wel goed was, is geen garantie. Maar ik schat dat je dat al wel weet, no offence.

        Reageer


        • #94
          Ik word er echt scheitziek van. Ik blijf opnieuw opstarten, schakelen van zenders en elke keer weer slecht beeld.

          kun je ergens anders dan de chat of bellen je klacht registeren? Dat er een serieuze reactie komt ipv hoe het nu gaat.

          Reageer


          • #95
            Jij kan op Klacht.nl en dan kijken onder klachten Delta
            Bent u ontevreden over Delta? Er zijn 385 klachten gemeld over Delta op Klacht.nl. Meld nu uw klacht over Delta en wij helpen met oplossen!

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
              Jij kan op Klacht.nl en dan kijken onder klachten Delta
              klacht.nl kan ik moeilijk serieus nemen: 'ik heb deze klacht op twitter gezet'...'ik heb getweet dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen'...joh.
              De enige manier (niet leuk, wel waar) is DFN klantenservice, telefoon of chat. En je niet af laten schepen, volhouden en kalm blijven. Werkt echt. Dit forum is leuk en behulpzaam maar het zijn gewoon klanten die klanten (proberen te) helpen. Het is geen vervanging voor de klantenservice. Het zou fijn zijn als de klantenservice niet naar dit forum zou verwijzen alsof het bij hun hoort.
              Laatst bewerkt door Koeba; 27 Sep 2022, 10:09.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Heb je de kastjes ook op coax gebruikt?
                Ja, dat heb ik gedaan. Ik had de Kamai’s 7x al een paar maanden voordat glasvezel was aangesloten.

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
                  Ja, dat heb ik gedaan. Ik had de Kamai’s 7x al een paar maanden voordat glasvezel was aangesloten.
                  Dank! Ik zit in dezelfde situatie denk ik. Alvast overgestapt en nu nog even op coax en zo gauw de vezel in huis is, daar op over. Benieuwd!

                  Reageer


                  • #99
                    Zojuist contact gehad met klantenservice Delta. Ze geven aan dat er inderdaad een probleem is. Zou pas sinds een week bij hen bekend zijn.... Wat het probleem is en wat de oplossing is..... daar hebben ze nog geen idee van... Geeft erg veel vertrouwen....

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door walraven72 Bekijk bericht
                      Zojuist contact gehad met klantenservice Delta. Ze geven aan dat er inderdaad een probleem is. Zou pas sinds een week bij hen bekend zijn.... Wat het probleem is en wat de oplossing is..... daar hebben ze nog geen idee van... Geeft erg veel vertrouwen....
                      Het is al vooruitgang dat de klantenservice het nu ook toegeeft. Ik probeer het positieve er uit te peuren.... DELTA-TV-team; anything?

                      Reageer


                      • Applaus voor de klantenservice van Delta 👋👏

                        Reageer


                        • Hier in Naaldwijk, 2672DG, exact hetzelfde probleem als door jullie omschreven. TV van Caiway via glasvezel. Sinds enkele weken zeer wazig en stilstaand beeld op diverse zenders, vooral sbs 6. Reset helpt niet. Overschakelen naar ander kanaal en dan weer terug helpt voor een paar minuten, daarna weer hetzelfde probleem.
                          Heb al jaren glasvezel van Caiway, is altijd goed geweest. Dit speelt pas sinds enkele weken. Ben er achter gekomen dat mijn IP-adres, ook sinds kort gewijzigd is. (zonder enige informatie) Indien ik tot voorheen mijn IP-adres opvroeg kreeg ik de gegevens te zien van Caiway. Indien ik nu op dezelfde wijze mijn IP-adres opvraag krijg ik de gegevens van Delta te zien.
                          Ik heb het idee dat men intern met de techniek aan het rommelen is, of bv "Caiway-klanten" aan het overzetten is naar het "Delta" platform. Dit zou misschien de reden kunnen zijn dat de bandbreedte door steeds meer klanten moet worden gedeeld en dus niet toereikend is met de nodige "storingen" zoals we nu zien.
                          Ik weet niet of ik het bij het rechte eind heb, maar het lijkt mij een verklaring.
                          Zou transparant zijn als Delta/Caiway meer uitleg zou geven.

                          Reageer


                          • Het lijkt opgelost. Vandaag geen storingen.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Het lijkt opgelost. Vandaag geen storingen.
                              helaas is het bij mij op dit moment nog steeds hetzelfde....☚ī¸â˜šī¸đŸ˜Ŗ

                              ik kijk SBS6 en de kwaliteit is echt (nog steeds) enorm slecht

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Het lijkt opgelost. Vandaag geen storingen.
                                Nou vergeet het maar, gisteravond nog steeds problemen!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X