Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
    Ik hoop dat Delta snapt dat mensen met elkaar praten. De ervaringen worden onder elkaar uitgewisseld.
    Als deze ervaringen in grote aantallen niet best zijn, is dat slechte reclame voor je product.
    Dan gaan veel klanten na een jaar verplicht abonnement uitzitten er snel weer vandoor.
    Ik denk dat Delta er bovenop zit en het probleem snel gaat verhelpen. Al dan niet met een softwareupdate of door het bijzetten van meer capaciteit.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Sep 2022, 13:35.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
      Ik hoop dat Delta snapt dat mensen met elkaar praten. De ervaringen worden onder elkaar uitgewisseld.
      Als deze ervaringen in grote aantallen niet best zijn, is dat slechte reclame voor je product.
      Dan gaan veel klanten na een jaar verplicht abonnement uitzitten er snel weer vandoor.
      Neen dat is het probleem juist, Delta snapt dat NIET of willen het niet snappen, of ze hebben er gewoon maling aan, anders zouden ze wel via de officiƫle kanalen reageren op de grote hoeveelheid klachten. Zelfs de storingspagina is blanco !
      Laatst bewerkt door puccini; 17 Sep 2022, 13:22.

      Reageer


      • #48
        Als je het doodzwijgt heb je geen storingen

        Reageer


        • #49
          Dus de oplossing is wachten? Want delta verteld niks? Dan is te hopen dat kpn snel met glasvezel hier komt

          Reageer


          • #50
            Ik kan je met zekerheid vertellen dat het nog niet is opgelost. Zet de tv aan en ja hoor, al na 5 minuten een stilstaand beeld en slecht beeld. Zelfs youtube filmpjes zijn van beter kwaliteit van de interactieve bagger zooi wat ze hier presenteren. Wat een wan prestatie.

            Reageer


            • #51
              Wat is nou de oorzaak van al deze problemen DIT?
              Weet iemand dat? Het duurt nu wel erg lang.

              Reageer


              • #52
                Er zitten toch ook techneuten van delta op
                dit forum? Reageren die vaak?

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
                  Er zitten toch ook techneuten van delta op
                  dit forum? Reageren die vaak?
                  DELTA-TV-team reageert prima hier.

                  Naar mijn idee heeft deze storing lang genoeg geduurdā€¦. Maar ja, wie weet is dit een hardnekkig probleem dat niet 1 2 3 is op te lossen?

                  Reageer


                  • #54
                    RTL4 niet aan te gluren kwaliteit gaat zover achteruit dat je de blokjes bijna kan tellen. Netflix, Videoland, Disney werkt allemaal prima zonder dat het beeld in kwaliteit achteruit gaat. Dus wat er niet goed gaat lijkt me duidelijk

                    Reageer


                    • #55
                      Nu dit zolang duurt kan Delta niets anders doen dan royaal compenseren

                      Reageer


                      • #56
                        Hier zelfde probleem. Servicedesk geeft inderdaad aan dat er een probleem is. Echter kreeg ik niet duidelijk wat probleem is en wanneer men denkt dat het opgelost is. Medewerker gaf aan dat mijn adres aan de storing gekoppeld zou zijn. Zou mooi zijn als Delta een update over dit nu toch wel erg irritant wordende probleem gaat geven!!!!!!!!!!

                        Reageer


                        • #57
                          Gisteren weer een uur lang minder dan SD kwaliteit op TV, SBS6.
                          Schijnt een bekend probleem te zijn, maar blijkbaar krijgen ze het niet opgelost.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                            Gisteren weer een uur lang minder dan SD kwaliteit op TV, SBS6.
                            Schijnt een bekend probleem te zijn, maar blijkbaar krijgen ze het niet opgelost.
                            Het is gokken, maar het lijkt een capaciteitsprobleem ??

                            De streams kunnen het qua buffering niet aan? Zeg het maar. Ik had hetzelfde SBS6 was van 19:30 tot ca 21:30 niet om aan te gluren

                            Reageer


                            • #59
                              Waar blijft de compensatie voor Delta en Caiway klanten?

                              Reageer


                              • #60
                                https://www.rijksoverheid.nl/wetten-...illencommissie.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X