Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik mijn visie communiceren ze prima hier.
    Als ze goed communiceren (wat ik nog niet ben tegengekomen) waarom bemoei jij je er dan mee, dat wekt alleen maar verwarring en irritatie !!

    Reageer


    • #32
      👋👋

      Reageer


      • #33
        Als ik chat of bel zijn de mensen altijd vriendelijk en proberen ze wel dingen om het op te lossen. Maar een echte oplossing is er nog niet. En dat is wel vervelend.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
          Als ik chat of bel zijn de mensen altijd vriendelijk en proberen ze wel dingen om het op te lossen. Maar een echte oplossing is er nog niet. En dat is wel vervelend.
          Ik probeerde te chatten maar na 20 minuten wachten heb ik maar opgeven. Ik heb ook de indruk dat het helemaal niet helpt. Het blijft bagger op RTL4. Je kan beter een abbo nemen op Videoland en NLziet en je komt een heel end. Geen vervelende reclame, en on demand. Kan je meteen het tv abonnenment inclusief kastje de deur uit gooien

          Reageer


          • #35
            ik ben weer een half uur bezig geweest om het "dit"kastje op te starten, probeer voetbal te kijken op veronica, geluid bedroevend slecht....soort robot geluid...
            als dit niet snel veranderd wordt het toch echt KPN.....ben het serieus beu.....

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
              ik ben weer een half uur bezig geweest om het "dit"kastje op te starten, probeer voetbal te kijken op veronica, geluid bedroevend slecht....soort robot geluid...
              als dit niet snel veranderd wordt het toch echt KPN.....ben het serieus beu.....
              Op coax staat Feyenoord met 4 - 0 voor bij rust...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                Op coax staat Feyenoord met 4 - 0 voor bij rust...
                ik ben gestopt met kijken.....geluid bedroevend slecht en dit op alle kanalen....

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                  ik ben gestopt met kijken.....geluid bedroevend slecht en dit op alle kanalen....
                  Alleen NPO1 is slecht. Dit was het nieuws niet om aan te horen. Zou DD moeten zijn, geluid is te zacht en afwijkend van NPO3. Daar is het wel goed,,ook DD
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Sep 2022, 22:34.

                  Reageer


                  • #39
                    Kunnen de interactieve ontvangers van Caiway en Delta al die "verbeteringen" wel aan?
                    Het aantal storingen en vastlopers en andere ongeneugden is opvallend hoog.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Kunnen de interactieve ontvangers van Caiway en Delta al die "verbeteringen" wel aan?
                      Het aantal storingen en vastlopers en andere ongeneugden is opvallend hoog.
                      NPO1 is vanochtend wel goed, ik hou het toch weer op overschakelen naar stereo wanneer DD niet beschikbaar is dat nog steeds niet goed werkt.

                      Reageer


                      • #41
                        Ik heb nu een keer of 8 melding gemaakt van de slechte kwaliteit, aardige mensen aan de chat maar resultaten blijven uit.
                        ik sta op de verzendlijst van een update mail (?) maar heb nog geen enkele keer een update ontvangen.

                        Kwaliteit van de uitzendingen is echt bedroevend.... (helemaal voor de 100 euro die ik maandelijks aftik bij Delta).... zijn hier geen medewerkers van Delta die meelezen en die wellicht wat duidelijkheid kunnen geven?

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Maurice_2022 Bekijk bericht
                          Ik heb nu een keer of 8 melding gemaakt van de slechte kwaliteit, aardige mensen aan de chat maar resultaten blijven uit.
                          ik sta op de verzendlijst van een update mail (?) maar heb nog geen enkele keer een update ontvangen.

                          Kwaliteit van de uitzendingen is echt bedroevend.... (helemaal voor de 100 euro die ik maandelijks aftik bij Delta).... zijn hier geen medewerkers van Delta die meelezen en die wellicht wat duidelijkheid kunnen geven?
                          Volgens Bor zijn ze heeeeeel druk bezig en vinden ze het heeeeeeeeel vervelend en wordt er heeeeeeel hard aan gewerkt. Het enigste wat wij nu mogen doen is betalen voor een product dat niet aan de verwachtingen voldoet. Het zal hun sieren dat zolang de kwaliteit niet is zoals je mag verwachten Delta de gebruikers gaat compenseren.

                          Reageer


                          • #43
                            Als Delta het echt vervelend vindt hadden ze al lang gecompenseerd voor al deze ellende.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                              Als Delta het echt vervelend vindt hadden ze al lang gecompenseerd voor al deze ellende.
                              nou ik mijn vraagtekens.....

                              Reageer


                              • #45
                                Ik hoop dat Delta snapt dat mensen met elkaar praten. De ervaringen worden onder elkaar uitgewisseld.
                                Als deze ervaringen in grote aantallen niet best zijn, is dat slechte reclame voor je product.
                                Dan gaan veel klanten na een jaar verplicht abonnement uitzitten er snel weer vandoor.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X