Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeldkwaliteit regelmatig minder

    Tijd geleden heb ik eenzelfde topic als dit gestart. De beeldkwaliteit tijdens het tv kijken wordt regelmatig minder. Het beeld is niet in HD.

    Verschillende keren contact gehad met delta. Ontvanger rechtstreeks op ons glasvezel modem aangesloten, modereert, ontvanger reset, nieuwe ontvanger gekregen maar het probleem blijft. Speedtest bekabeld komen op 700 mb uit en ook WiFi komt rond de 700 uit.

    Bekabeld aangesloten met cat 5 kabels. Tv bekabeld aangesloten is gewoon prima 4K te kijken naar bijvoorbeeld Netflix.

    iemand nog tips en hopelijk oplossingen? Delta klantenservice kan verder niks zien.

  • #2
    Cat5 kabel is wel erg gedateerd. Bedoel je soms Cat5e of Cat6?

    Reageer


    • #3
      Excuus cat 7a

      Reageer


      • #4
        DIT maakt gebruik van Dash streaming, dus als om de één of andere reden de bandbreedte niet beschikbaar is neemt de resolutie af (wordt teruggeschroefd).


        https://en.wikipedia.org/wiki/Dynami...ming_over_HTTP

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          DIT maakt gebruik van Dash streaming, dus als om de één of andere reden de bandbreedte niet beschikbaar is neemt de resolutie af (wordt teruggeschroefd).


          https://en.wikipedia.org/wiki/Dynami...ming_over_HTTP
          Klopt, echter is het aan Delta dat die situatie niet voorkomt. DELTA-TV-team ik heb dezelfde klachten de laatste tijd, ook vastlopers op RTL4 en SBS6.
          Geluid dat qua niveau terugvalt op NPO1

          Reageer


          • #6
            Vaak helpt als je de modem een minuut van de stroom afhaalt.

            Reageer


            • #7
              Sinds van het weekend bij mij hetzelfde probleem.... kwaliteit van het beeld is herhaaldelijk zeer slecht en zo af en toe staat het beeld stil.
              Problemen zijn weer eventjes over nadat er van kanaal is gewisseld.

              inmiddels is er door Delta nieuwe sofware geladen en zijn er diverse reboots van de ontvanger uitgevoerd., echter nog zonder resultaat.

              ik kijk tv via digitale ontvanger die direct is aangelosten op de Genexis glasmodem.
              Tot afgelopen zaterdag heb ik zonder problemen altijd tv kunnen kijken.... technische dienst is nu gevraagd om mee te kijken wat er nu aan de hand is.... hopelijk hebben ze snel het probleem gevonden.

              Reageer


              • #8
                Wij hebben hetzelfde probleem voorheen sporadisch sinds kort regelmatig.
                Als ik via de Delta TV app naar de televisie stream heb ik het probleem niet!

                Reageer


                • #9
                  Hi
                  Ik heb Delta gebeld en die gaven aan dat er een storing is. Ook hoor je dat op een bandje als je de klantenservice belt. Ze zijn er mee bezig...

                  Reageer


                  • #10
                    ilankroon ik heb het al een paar weken. Dat zou wel een lange storing zijn dan

                    Reageer


                    • #11
                      Ze moeten er een draai aan geven. Natuurlijk speelt dit al veel langer.

                      Reageer


                      • #12
                        Noem het een grote blinde vlek.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek
                          Wat een dikke plaat heb jij toch voor je kop, Bordewolf.

                          Jij hebt gisteren nog onder andere Rinus voor rotte vis uitgemaakt hier op dit forum.
                          (natuurlijk is dit weer snel verwijderd op jouw verzoek) Maar het staat bij velen nog vers in het geheugen.
                          Dus hou asjeblieft je mond met anderen te verwijten op de man af te spelen.
                          Trouwens, als je gericht anderen steeds corrigeert, speel je ook op de man.
                          Als je stelselmatig ban verzoeken doet richting personen, speel je ook op de man.
                          Als een aanmerking van iemand op jouw bijdrage je niet bevalt, wordt je regelmatig hysterisch of is het opeens off-topic.
                          Wanneer valt dat kwartje nou eens?
                          Wellicht moet je stoppen op mij te reageren en bij gaan dragen aan dit forum.
                          Ik ga stoppen met reageren op jou, zoals ik al tijden doe, om verdere escalatie te voorkomen.
                          We willen een gezellig forum, geen forum met negatief gedram en gezeik op de man gespeeld,
                          Dat moet echt klaar zijn!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Wellicht moet je stoppen op mij te reageren en bij gaan dragen aan dit forum.
                            Ik ga stoppen met reageren op jou, zoals ik al tijden doe, om verdere escalatie te voorkomen.
                            We willen een gezellig forum, geen forum met negatief gedram en gezeik op de man gespeeld,
                            Dat moet echt klaar zijn!
                            Gezellig Forum zal met jouw bijdrage niet lukken Bor,van de week weer genoeg gescheld van je gelezen samen met je gelieg
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 8 Sep 2022, 22:13.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                              Gezellig Forum zal met jouw bijdrage niet lukken Bor,van de week weer genoeg gescheld van je gelezen
                              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ctie-moderatie

                              Laten we onze allemaal gaan gedragen!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X